Oletko ottanut suihin?

  • Viestiketjun aloittaja akldskld
  • Ensimmäinen viesti
akldskld
Suurinosa vastaa varmaan kyllä, mutta minä 27v en ole koskaan elämässäni ottanut suihin keneltäkään. IKINÄ ei ole edes pyydetty. Jos mulla on ollut yhdenyönjuttuja - me ollaan vain pantu.. Kukaan ei ole koskaan työntänyt päätä alaspäin, tai edes vihjaillut siihen suuntaan.. Harmittaa, kun itse ole "osannut" mennä sitten "noin vain" ottamaan suihin, kun on keskitytty kaikkeen muuhun. Olen ollut 3v naimisissa, ja jotenkin tässäkin suhteessa suihinotto on jäänyt kokonaan pois. ARGH. Mies on alkanut nyt siitä puhumaan, ja itsekin olen alkanut "himoitsemaan", pitää varmaan ryhtyä sitä tekemään..

Eikö ole outoa? Luulisi että JOKU olisi edes sitä jossain vaiheessa pyytänyt :eek: En mä kuitenkaan mikään ujo tai siveyden sipuli ole.
 
"Millicent"
Mä olen kyllä pari kertaa ottanut suihin, mutta inhoan sitä yli kaiken. En myöskään pidä yhtään miehen minun nuolemisesta ja kyse ei ole mihestä, vaan inhoan suuseksiä kaiken kaikkiaan.
 
"mie"
Mä yllätän miehen aina tasasin väliajoin (mutta en liian usein ettei tuu liian arkiseks) ihan sillee että kun istutaan sohvalla ni nappaan siltä housut pois ja rupeen hommiin. Paras/helpoin paikka mulle on sohvan edessä polvillaan. Tää on aina sellanen etten haluu/tarvii mitään takas, kun ihan vaan miehelle vähän kivaa. Sitte taas aika usein ennen tavis seksiä on sellasta pientä molemminpuolista suuseksiä, mutta silloin ei mennä loppuun asti suulla.
 
turhaa stressiä
Meitä on moneen junaan ja mikäs siinä jos asia haittaa, niin voihan sen sitten kokeilla. Minä kokeilin uteliaana oikeastaan heti seksielämän alettua kaiken mahdollisen kuviteltavissa olevan ja helpommin toteutettavan oikeastaan taas heti ja en tiedä onko se sen parempi. Olisi ollut kiva että olisi jäänyt enemmän kokeiltavaa myöhemmäksikin :D Vaikka eipä kai uudet jutut lopu seksin saralta koskaan. Meillä suuseksiä on monta kertaa viikossa, joskus joka päivä pitkiäkin aikoja. Ja pidän siitä hommasta ihan kamalasti ja rakastan sen piiiiiitkittämistä oikein todella pitkän kaavan kautta. Sadistin vikaa.. :D
 
sklfksfm
Alkuperäinen kirjoittaja turhaa stressiä;30625664:
Meitä on moneen junaan ja mikäs siinä jos asia haittaa, niin voihan sen sitten kokeilla. Minä kokeilin uteliaana oikeastaan heti seksielämän alettua kaiken mahdollisen kuviteltavissa olevan ja helpommin toteutettavan oikeastaan taas heti ja en tiedä onko se sen parempi. Olisi ollut kiva että olisi jäänyt enemmän kokeiltavaa myöhemmäksikin :D Vaikka eipä kai uudet jutut lopu seksin saralta koskaan. Meillä suuseksiä on monta kertaa viikossa, joskus joka päivä pitkiäkin aikoja. Ja pidän siitä hommasta ihan kamalasti ja rakastan sen piiiiiitkittämistä oikein todella pitkän kaavan kautta. Sadistin vikaa.. :D
Haha :D

Mulla jotenkin on vain miehet ollut sellaisia.. Seksin perässä olevia. Ensimmäinen poikaystävä sanoi suoraan "mä vihaan suuseksiä", eli ei halunnut että edes kokeilen antaa.. Ei halunnut edes runkkausta. Jotenkin tuntuu että se suuseksi, ja peppuseksi ehdottelu on niin "arkipäivää (kun kuuntelee muiden juttuja)ja mulle kukaan ei ole niitä koskaan ehdottanut, mut ei kai se sitten ole niiiiiiiin outoa, kun näitä lukee :)
 
34v nainen
Kyllä olen ^_^ Satoja kertaa kun laskee kaikki yhteen. Ja mies on myös nuollut mua melkein joka kerta kun ollut seksiä. Seksikumppaneita ja pitkiä parisuhteita takana, kaikki miehet ovat halunneet suuseksiä. En ole tavannut ketään joka ei olisi halunnut. Se tuntuu hyvältä ja itse ainakin tykkään myös antaa sitä miehelle. Näkee kun toinen nauttii :)
 
anolyyli
Pestynä mielellään kiitos. Ja alkuun oli minulla tuo suihin ottaminen just sellainen ei kiitos. Mutta jostakin syystä sitä tuli pienten rohkaisuryyppyjen kautta kokeiltua ja silloinen mies tykkäsi ja ei se nyt niin kauheaa sitten ollutkaan. Etenkin kun silloinen mies ei lauennut suuhun. Seuraava laukesi melkein heti kun hieman kielellä pyöräytti ja syystä tai toisesta hänellä oli tapana yrittää vielä työntää kaluaa syvemmälle kurkkuun ja jonkun kerran oksensin hänen päälleen kun alkoi yököttämään.

Sitten olikin välissä jokunen muu joiden kanssa ei tuo kiinnostanut ja nykyisen kanssa kokeilin ensimmäistä kertaa vasta useamman yhdessäolovuoden jälkeen. Ja häneltä otan ihan mielelläni suihin, niin ei tarvitse käydä joka suorituksen jälkeen alapesulla.
 
"ruut"
Millasta se on kun lasti tulee suuhun? :D
Riippuu vähän. Missä asennossa otat ja miltä mies luonnostaan sitten maistuu ja minkä kokoinen penis on. Minä pidän siitä kamalasti, on ihanaa kun suu on niin täynnä penistä kuin voi tai melkein liikaakin ja se on ihan kivikova, mutta ihanan silkkisen pehmeä iho. Sen voi ottaa suoraan kurkkuun maistamatta jos asento antaa myöden tai sitten sylkästä veks. Minä otan kyllä aina suuhun, mutta en voi niellä, miehen ominaismaku on niin hirveä vaikka söisi mitä, että syljen maistamatta pois ja juon päälle heti, jos nielen ja se maku nousee sieltä ylös, niin oksennan heti. Mies aluksi valitti ja nielin kuuliaisesti, mutta sen jälkeen kun oksentelin pitkin sänkyä, on valitus lakannut kun otan kuitenkin loppuun saakka ja mies maistoi kerran itsekin ja totesi, että herran jumala hyi. ruumiinlämpiset ruuatkin on kamalia vaikka mikä olisi maku... Ja sietääkin olla valittamatta kun opettelin herran pyynnöstä syväkurkuttamaankin.
 
kokenut nainen
[QUOTE="mie";30625528]Mä yllätän miehen aina tasasin väliajoin (mutta en liian usein ettei tuu liian arkiseks) ihan sillee että kun istutaan sohvalla ni nappaan siltä housut pois ja rupeen hommiin. Paras/helpoin paikka mulle on sohvan edessä polvillaan. Tää on aina sellanen etten haluu/tarvii mitään takas, kun ihan vaan miehelle vähän kivaa. Sitte taas aika usein ennen tavis seksiä on sellasta pientä molemminpuolista suuseksiä, mutta silloin ei mennä loppuun asti suulla.[/QUOTE]

Hyi hitto, minä en pesemätöntä munaa suuhuni halua. Muuten kyllä tykkään ottaa suihin.
 
kokenut nainen
[QUOTE="jjjjj";30626009]Eeeen minäkään kyllä keneltäkään yhden yön jutulta ottais.
Hyi. Haiseva baarimuna hyi.[/QUOTE]

Minä en ottaisi edes pimpsaani haisevaa baarimunaa.

Yhdenillan jutuille olen usein antanut suuhoitoa. Netin kautta on sovittu seksitreffit ja mies on odottanut kalu vastapestynä minua. Lastit nielen myös joskus. Vain yhden miehen sperma oli niin kamalan makuista, että oli pakko sylkeä pois. Muiden on maistunut ihan miellyttävältä. Yhtä auliisti ovat miehetkin antaneet minulle suuseksiä.
 
juuu
Mä olen vähän ehkä järkyttynytkin... Onko oikeasti olemassa naimisissa olevia ihmisiä, jotka eivät ole yhtään kertaa kokeilleet suuseksiä.... Ei siitä kaikki tykkää eikä tarttekaan, mutta jotenkin omituista, ettei ikinä kokeiltu.
Ja joo, olen ottanut. Jokaisessa pidemmässä suhteessa. Nyt toivottavasti elämäni viimeinen parisuhde. Suuseksiä harrastetaan kausittain.
 
Tykkään kyllä ottaa suihin, mutta en loppuun asti enkä niele, mies haluaa että lopetan ja hoijan loppuun käsin.
Maku voi vaihdella.
Ei kaikki halua tai kaipaa suuseksiä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Coeur de Glace

Yhteistyössä