Kyllä mä yli nelikymppisenä naisena vaihtasin heti mieheni parikymppiseen mieheen.

• Viestiketjun aloittaja tasa-arvoa
  • Ensimmäinen viesti
tasa-arvoa
Ymmärrän siis miehiä jotka vaihtavat naisensa nuorempaa. Jos tilaisuus minulle tulisi vaihtaisin heti mieheni nuorempaan ja jättäisin mielelläni lapset isälleen. Uskon etten ole ainoa nainen joka näin ajattelee.

Mä kokeilin tossa muutama vuosi ennen nelikymppisyyttä sitä parikymppistä ja -EI vittu!

No siis joo, jos tykkää vauhdista ja jännityksestä ja vaikka siitä että ajetaan kesällä maasturilla laskettelurinnettä ylös ja sit naidaan jossain puskassa...

Mut mä en tykkää! Mä halua miehen enkä kakaraa!

"eräs"
Minä en vaihtaisi. Mulla on 55-vuotias rakastaja ja voi luoja mimmoiset kyydit häneltä saa. Monta kertaa illassa ja tulee suuseksiä ja hän on löytänyt jopa g-pisteeni. Saan parasta seksiä ikinä, nuoremmilla ei ole kyllä tuon miehen rinnalla mitään jakoa.

• Tykkää
Reactions: TiiBii
tintii
Mä olen myös kokeillut parikymppistä neljäkymppisenä, mutta ei ei ei ei. Lyhyt suhde ok, mutta eihän siitä pidemmän päälle mitään tule. Vaikka olisi kuinka "kypsä" nuorimies, on ajatusmaailma kuitenkin niin kaukana toisistaan. Eikä se seksikään ole vielä oiken haluussa noilla nuoremmilla. Kestävyyttä kyllä löytyy, mutta muuten on aikamoista räpeltämistä.

• Tykkää
Reactions: TiiBii
HippuTAR
Mä en. Kauhee ajatuskin muhinoida jonku parikymppisen kakaran kans, muusta olemisesta ny puhumattakaan.
Tosin mä en ookkaan vielä neljääkymmentä mutta en oikein usko että ajatukset tästä asiasta mitenkään radikaalisti paris vuodes muuttuis.

"puuma"
Mä en. Kauhee ajatuskin muhinoida jonku parikymppisen kakaran kans, muusta olemisesta ny puhumattakaan.
Tosin mä en ookkaan vielä neljääkymmentä mutta en oikein usko että ajatukset tästä asiasta mitenkään radikaalisti paris vuodes muuttuis.
Äläs sano. Minun ajatukseni muuttuivat tosiaan parissa vuodessa. Nelikymppisenä en ollut vielä yhtään innostunut parikymppisistä nuorista miehistä, mutta vuosi sitten päätin kokeilla ensimmäisen kerran ja se oli menoa. Olen nyt 43 v.

oO0Oo
En oikein usko että itse siihen pystyisin. Varmaan joku max 10v ikäero vielä menettelis, vaikka en nytkään 27-vuotiaana vois kuvitellakaan sekstailua saatikka seurustelua 2kymppisen kanssa, yyyh!

Sitten ku oon nelikymppinen, niin omien lasten kanssa pitäis tapella poikkiksista. Kuulostaa kamalalta ajatukselta :x

"nanna"
Siis, että jos kymmenen vuoden kuluttua tulis tilaisuus vaihtaa oma mies oman pojan ikäiseen kumppaniin, niin suostuisinko? No en!
En mä oo ajatellu missään vaiheessa vaihtaa miestäni. Meillä on tahto olla yhdessä ja toimitaan sen mukaan. Ajatuskin siitä, että vanhetaan yhdessä, lämmittää mieltä.

Aijjaa :D Saat toki unelmoida.. Mutta ihan aikuisten oikeasti, ei ole mitään jakoa. Mikään parhaat päivänsä ohittanut mamma ei pärjää tuolla nuorten miesten ja naisten sinkkumarkkinoilla.
Minustakin kuulostaa hassulle, mutta yllättävän moni nuori mies juoksee vanhempien naisten perässä.
Ei se ole niin harvinaista, että parikymppinen elämänsä kunnossa oleva nuori nainen jää toiseksi... onneksi niillä on sitten noita vanhempia miehiä ottamassa :)

Minustakin kuulostaa hassulle, mutta yllättävän moni nuori mies juoksee vanhempien naisten perässä.
Ei se ole niin harvinaista, että parikymppinen elämänsä kunnossa oleva nuori nainen jää toiseksi... onneksi niillä on sitten noita vanhempia miehiä ottamassa :)
Ei juokse, siinä kisassa saa se vanha muori juosta jätkän perässä ja yrittää, ei toisinpäin :D Ja ei tarvi arvata kumman se mies valitsee kun rivissä on nuori ja hedelmällinen versus pian tai jo-rupsahtanut. Sori vaan.

Ei juokse, siinä kisassa saa se vanha muori juosta jätkän perässä ja yrittää, ei toisinpäin :D Ja ei tarvi arvata kumman se mies valitsee kun rivissä on nuori ja hedelmällinen versus pian tai jo-rupsahtanut. Sori vaan.
Ei sun kannata ottaa tuommosta niin itseesi. Kyllä mä uskon, että suuri osa väestöstä viihtyy kuitenkin oman ikäistensä kanssa, joten eiköhän niitä poikasia sulle riitä. Ja mitä tulee rupsahtamiseen, niin musta näyttää sille, että 40 naiset alkaa olla aika pirun hyvän näkösiä ja elämänsä kunnossa, kun taas nuorista tyttösistä suuri osa ylipainoisia löllyköitä.

Mun on itseni kovin vaikea tajuta, miten kaksi hyvin eri ikäistä saa sovitettua elämänsä yhteen. Tai ainakin omasta näkökulmasta parikymppiset on vielä aika lapsen kengissä, joten olisi uuvuttavaa kuunnella sitä aamusta iltaan. Tai no, ehkä sitten, jos se olis aina vaan hiljaa....

tintii
Tähän on pakko sen verran omasta kokemuksesta todeta, että kyllä se nuorikin joskus "vanhan" perässä juoksee. Ja sitkeästi yrittikin. Jostain syystä ei ne parikymppiset ei kelvannut. Itse laitoin stopin hommalle kun tosiaan olisin voinut olla hänen äitinsä..

En tiedä mikä meikäläisessä sitten niin kovin nuorukaisen koukutti, mutta koukussa oli ja pahasti.

Ei sun kannata ottaa tuommosta niin itseesi. Kyllä mä uskon, että suuri osa väestöstä viihtyy kuitenkin oman ikäistensä kanssa, joten eiköhän niitä poikasia sulle riitä. Ja mitä tulee rupsahtamiseen, niin musta näyttää sille, että 40 naiset alkaa olla aika pirun hyvän näkösiä ja elämänsä kunnossa, kun taas nuorista tyttösistä suuri osa ylipainoisia löllyköitä.

Mun on itseni kovin vaikea tajuta, miten kaksi hyvin eri ikäistä saa sovitettua elämänsä yhteen. Tai ainakin omasta näkökulmasta parikymppiset on vielä aika lapsen kengissä, joten olisi uuvuttavaa kuunnella sitä aamusta iltaan. Tai no, ehkä sitten, jos se olis aina vaan hiljaa....
Niin se on. En ota henkilökohtaisesti, haluan vain "oikoa" teidän suuret luulot, koska tiedän mitä sinkkumarkkinoilla nuorten kesken haetaan ja mitä ei. Ihan oikeasti parikymppisten yökerhoissa naureskellaan keski-ikäisille ja onhan se selvää, ettei nuorten tarvitse tyytyä vanhempiin kun jonossa on oman ikäisiä.

Voi vaan olettaa???? :D Luulet ettei mulla ole jätkäkavereita? :LOL:
Ne kehtaavat kertoa sulle jos öisin haaveilevat vanhemmasta naisesta joka haluaa vain seksiä eikä lainkaan lapsia?

Etenkin kertaalleen parisuhteeseen pettyneet nuoret etä-isät tuntuvat kummasti kaipaavan vanhemman naisen seuraa -muussakin kuin seksuaalisessa mielessä. Ja tää tuli sit suht vankalla omalla kokemuksella.

HippuTAR
Mun mutsia yritti vielä viiskymppisenäkin iskeä monet 20-30 vuotiaat sällit, osa pakeista huolimatta useampaan kertaan. Mutsia toi vaan nauratti. Ja sit ku se oli valmis suhteeseen niin se valkkas sellasen 40 vuotiaan miehen.

Että eipä todellakaan aina oo niinpäin et vanhat akat juoksis nuorten jätkien peräs.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Ne kehtaavat kertoa sulle jos öisin haaveilevat vanhemmasta naisesta joka haluaa vain seksiä eikä lainkaan lapsia?

Etenkin kertaalleen parisuhteeseen pettyneet nuoret etä-isät tuntuvat kummasti kaipaavan vanhemman naisen seuraa -muussakin kuin seksuaalisessa mielessä. Ja tää tuli sit suht vankalla omalla kokemuksella.
Täytyy sanoa, että mä olen huomannut samantapaista...

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind
rautahannu
Nythän on niin, että yksikään itsensä ikäisiä ja/tai nuorempia naisia skoraava parikymppinen jannu ei takuulla juokse minkään nelikymppisten perässä. Täysin naurettava ajatus.

Mutta toki, jos on tyhmä/ruma/ujo tms. eikä saa niitä ikäisiään, niin ehkä niiltä nelikymppisiltä sitten lohkeaa noille ressukoille helpommalla?

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91

Yhteistyössä