Mä tavallaan ymmärrän kyllä ap:tä. Kahvinjuojalla kun on tietynlainen riippuvuus siihen, niin että mitä meillä muilla sitten on. Mulla tulee välillä himo Pepsi Maxiin. Sellanen "nyt kyllä tekis mieli" -himo. Mutta kyllä mun päiväni alkaa ihan ilman Pepsiä, kun taas kahvinjuojilla se aamu on usein aika takkuinen ilman aamusumppia.
Mä en juo kahvia, teetä, olutta, viiniä, viinaa, lonkeroa, vissyä taikka energiajuomia. Mulle maistuu vesi, mehut, limpparit ja kaakao. Glögiä saan alas jouluisin sen pari kuppia. Kun menen kylään, kerron jo ennen kyläilyä, että mua varten ei tartte kahvia keittää (jos vaikka eivät itse muuten joisi). Yleensä multa kysytään, että mikä sitten maistuisi. Ja kuten muutkin ei-kahvinjuojat, mulle kelpaa ihan oikeasti vaikka hanavesi
.
Kun meille tulee ihmisiä kylään, mä annan vaihtoehdot, mitä on tarjolla. "Maistuisko sulle kahvi, tee, kaakao, mehu, limppari, vesi...." Noita meillä on kotona yleensä aina. Kahvinkeitin on mulla kaapissa, mutta äkkiäkös sen sieltä esiin kaivaa
. Mä tykkään kahvin tuoksusta, pidän kahvin mausta esim. nameissa ja leivonnaisissa, mutta en tykkää siitä juomana.