Pettäjän tie - blogi pettämisestä

  • Viestiketjun aloittaja Pettäjän Tie
  • Ensimmäinen viesti
rehellinen petturi
Alkuperäinen kirjoittaja Pettäjän Tie;30587233:
Voi hyvin olla, että ongelmani on korvien välissä. Toivottavasti tässä kunhan saa projektia käyntiin, kroppaa kuntoon ja muutenkin taas itselleen energiaa niin joku kiihottuu ainakin vähäsen.

Vaimoni on ihana ja rakastettava nainen, ehdottomasti. Pahin virheensä toivottavasti en ole minä, koska tiedän aikaisemmista virheistään.

Jos se epätoivoinen känninainen on sitten se ainoa, jolla saan tämän homman hoidettua niin olkoon. Joka tapauksessa olen päätökseni asian suhteen tehnyt.
Mikset blogissa kerro itsestäsi vähän enemmän.

Olen itse harkinnut myös pettämistä, ja mieheni on suoraan sanonut, ettei kiinnosta. Ei kuulemma ole mustasukkainen. En tiedä, onko tosiaan näin vai ei. Mutta en ole sellainen, jota kiinnostaa seksi ainoastaan, vaan henkilökemiat ja ihastumisen tunne. En tiedä, onko se sitten mahdollista samalla kun on parisuhteessa, vai pitäisikö ensin erota... Mihin en kyllä ole nyt alkamassa.
 
Pettäjän Tie
Alkuperäinen kirjoittaja yökkistä;30587244:
Olet niin luuseri. Onko se toukka edes sinun, toivottavasti ei... että edes sillä olis jonkunlaiset jatkumisen arvoiset geenit.
Kyllä se on minun. En koe, että geenini olisivat mitenkään totaalisen surkeat ihan vaan siksi, että satun julkisesti kertomaan pettämisestäni ja sen suunnittelusta. Puolet on kuitenkin myös äidiltään.

Mikset blogissa kerro itsestäsi vähän enemmän.
Mitä haluaisitte tietää? Ensimmäisessä blogipostauksessa on jo jonkun verran juttua. https://pettajantieblog.wordpress.com/2015/01/08/8-1-2015-syntymapaiva/

Kaikkea en tietenkään voi kertoa, koska en tahallani halua jäädä kiinni.
 
haluan kysyä
En lukenut koko ketjua mutta oletko varma että ette saisi puolisonne kanssa asioita sovittua ja ajan kanssa ehkä seksikin palaisi? Rakastatteko toisianne?
Itsekkin olen tuon 7v kriisin kokenut, ja meillä oli myös että minä en halunnut seksiä mieheni kanssa. Miehen painostus vähensi haluja entisestään. Mies onneksi ei mennyt vieraisiin ja toivoi kokoajan että asiat kääntyis vielä paremmaksi. Meillä oli 1-2 vuotta tosi raskasta, mutta haluni sitten kuitenkin palasivat ja tunteet myös ja enää ei ole ollut ongelmaa. Tiedätkö miksi puolisosi ei enää halua?
 
"vaimo"
Mitä asioita vaimosi ei halua ja sinä haluat?

Kerroit, että petät yhden kerran jokaista pudottamaasi kiloa kohti. Lopetatko sen jälkeen? Entä jos löydät vakkarin itsellesi? Silloin et kovin montaa kertaa voi salarakastasi tavata. Pystytkö lopettamaan sivusuhteen, vaikka tuntuisi, että saisit siitä vielä paljon irti?
 
Pettäjän Tie
Alkuperäinen kirjoittaja haluan kysyä;30588144:
En lukenut koko ketjua mutta oletko varma että ette saisi puolisonne kanssa asioita sovittua ja ajan kanssa ehkä seksikin palaisi? Rakastatteko toisianne?
Itsekkin olen tuon 7v kriisin kokenut, ja meillä oli myös että minä en halunnut seksiä mieheni kanssa. Miehen painostus vähensi haluja entisestään. Mies onneksi ei mennyt vieraisiin ja toivoi kokoajan että asiat kääntyis vielä paremmaksi. Meillä oli 1-2 vuotta tosi raskasta, mutta haluni sitten kuitenkin palasivat ja tunteet myös ja enää ei ole ollut ongelmaa. Tiedätkö miksi puolisosi ei enää halua?
En tiedä saataisiinko asiat kuntoon. On se varmasti mahdollista, että saataisiin. Olen kuitenkin itse päätynyt siihen pisteeseen, etten enää jaksa yrittää koko ajan parantaa tätä seksiasiaa. Elän mieluummin seesteistä ja rauhallista perhe-elämää, kuin riitelen tästä yhdestä asiasta.

Hauska idea blogille, mutta miten noi kilojen pudottaminen ja pettäminen oikein sulautuu yhteen? Onko vaimos vittuillut sulle painosta vai mistä moinen?
Olen ite tullut siihen tulokseen, että mun fyysisellä muutoksella täytyy olla aika iso rooli siinä, etten ole enää haluttava. Haluan tietää olenko tai voinko olla haluttava jonkun toisen mielestä nyt tai laihempana. En myöskään pidä itsestäni näin lihavana, kai sekin pitää tunnustaa.

[QUOTE="vaimo";30588229]Mitä asioita vaimosi ei halua ja sinä haluat?

Kerroit, että petät yhden kerran jokaista pudottamaasi kiloa kohti. Lopetatko sen jälkeen? Entä jos löydät vakkarin itsellesi? Silloin et kovin montaa kertaa voi salarakastasi tavata. Pystytkö lopettamaan sivusuhteen, vaikka tuntuisi, että saisit siitä vielä paljon irti?[/QUOTE]

Suuseksi, erilaiset asennot ja paikat, muut vaihtoehdot (anaali, lelut ym.) mikään näistä ei vaimolle käy. Aiemmin kokeilimme paljonkin erilaista. Nykyään seksi (jos sitä saa) on aina samaa, hieronta, esileikki, yhdyntä jossa ensin ratsastus ja sitten takaapäin tai lähetyssaarnaaja. Kaikki himo puuttuu.

En halua suhdetta. Haluan vain yksittäisiä kertoja ihmisen kanssa, jota en tunne entuudestaan. En halua töistä tai kaveripiiristä ketään. Pahin ajatus olisi se, että tunteet tulisi mukaan ja tähän tulisi draamaa. Haluan tehdä tämän kuitenkin jollain erikoisella tavalla kliinisesti. Jos jonkun kanssa kemiat natsaa niin, että tulee pari kertaa niin siinä kohtaa pitää jo itse tajuta laittaa heti jarrut kiinni.
 
"vaimo"
Alkuperäinen kirjoittaja Pettäjän Tie;30588620:
En halua suhdetta. Haluan vain yksittäisiä kertoja ihmisen kanssa, jota en tunne entuudestaan. En halua töistä tai kaveripiiristä ketään. Pahin ajatus olisi se, että tunteet tulisi mukaan ja tähän tulisi draamaa. Haluan tehdä tämän kuitenkin jollain erikoisella tavalla kliinisesti. Jos jonkun kanssa kemiat natsaa niin, että tulee pari kertaa niin siinä kohtaa pitää jo itse tajuta laittaa heti jarrut kiinni.
Totuus on, ettei ensimmäisellä kerralla saa seksistä uuden kumppanin kanssa kaikkea irti. Vain harvoin se eka kerta on paras. Toki se on jo innostavaa, kun kumppani on uusi ja erilainen, mutta seksi on yleensä eka kerralla juuri sitä samaa peruskauraa kuin kotonakin suuseksillä höystettynä.

Ei siinä mitään ihastumista tarvita (eikä edes ole toivottavaa), mutta hyvä on oppia edes vähän tietämään, mikä saa toisen hulluksi himosta ja se parantaa seksiä heti. Sen jälkeen uskaltaa paremmin luottaa toiseen ja heittäytyä uudenlaisiin kokeiluihinkin.
 
Vierailija1
Säälittävä läski, joka ei muuten saa huomiota. Veikkaan, että myös ruma ja jollain tapaa negatiivinen olemus kun pettäminen tuntuu vaikealta!? Olen naimisissa, mutta kyllä minä silti huomiota miehiltä saan. En kuitenkaan koskaan pettäisi, mutta jos haluaisin, koen sen olevan liiankin helppoa.

Onnea vaan mahtavaan elämääsi :D
 
o_O
En jaksa edes luke idiootteja kommentteja, joten kysyn suoraan kaikilta pettäjiltä.
Mitä vittua te teette suhteessa, jos pitää pettää? Miksi ette eroa ja tämän jälkeen vapaana harrasta tätä mielin määrin? Maailma on sinkkuja pullollaan. Mitä pahaa puoliso on teille tehnyt, jotta ansaitsee jotain tällaista? Syy ei ole pettämiselle se ettei kotona saisi seksiä. Jos ei itsetyydytys auta ja toinen ei sinua halua niin jätä se.
 
Pettäjän Tie
Säälittävä läski, joka ei muuten saa huomiota. Veikkaan, että myös ruma ja jollain tapaa negatiivinen olemus kun pettäminen tuntuu vaikealta!? Olen naimisissa, mutta kyllä minä silti huomiota miehiltä saan. En kuitenkaan koskaan pettäisi, mutta jos haluaisin, koen sen olevan liiankin helppoa.

Onnea vaan mahtavaan elämääsi :D
Tyhmähän sitä olisi, jos ei myöntäisi että oli silloin kauan sitten 24kg kevyempänä ja nuorempana paremman näköinen. Rumaa ja negatiivista en sen sijaan allekirjoita. En tiedä onko pettäminen vaikeata, siinähän se onkin. Netissä on vaikka kuinka paljon tarjolla kaikenlaista, mutta kun ei voi olla omalla nimellä ja kuvalla niin ei sitä tiedä mitkä oikeat saumat olisivat. Baarista taas en ainakaan tässä vaiheessa halua lähteä ketään iskemään, kun en tiedä mihin se johtaisi kaiken muun kanssa.

Jos tarkoitus oli loukata niin se ei oikein onnistunut, provosointikin aika huonosti :)
 
"osallistuja"
En jaksa edes luke idiootteja kommentteja, joten kysyn suoraan kaikilta pettäjiltä.
Mitä vittua te teette suhteessa, jos pitää pettää? Miksi ette eroa ja tämän jälkeen vapaana harrasta tätä mielin määrin? Maailma on sinkkuja pullollaan. Mitä pahaa puoliso on teille tehnyt, jotta ansaitsee jotain tällaista? Syy ei ole pettämiselle se ettei kotona saisi seksiä. Jos ei itsetyydytys auta ja toinen ei sinua halua niin jätä se.
Mitä jos on muut asiat hyvin suhteessa? Mitä jos haluaa olla lastensa kanssa samassa perheessä?

En hyväksy itse pettämistä, mutta ei aina voi olla niin mustavalkoinen.
 
"sissi"
Nyt en ihan tajua, että jos olet lihonnut suhteen aikana noin paljon, etkä itsekään usko, että vaimo oikeasti pitää sinua yhtä hyvännäköisenä kuin tavatessanne, niin mikset ensin yritä laihduttaa ja katsoa mitä tapahtuisi teidän seksielämälle??? Vasta sitten, jos sittenkään ei innostumista vaimon suunnalta tule, voisit vaikka erota ja panna niin monen kanssa kuin haluat millon haluat. Tietenkin välissä voisi olla vaikka vielä parisuhdeterapiaa yms., jos oikeasti rakastat vaimoasi ja haluat olla yhdessä hänen kanssaan...
 
"vaimo"
[QUOTE="sissi";30590584]Nyt en ihan tajua, että jos olet lihonnut suhteen aikana noin paljon, etkä itsekään usko, että vaimo oikeasti pitää sinua yhtä hyvännäköisenä kuin tavatessanne, niin mikset ensin yritä laihduttaa ja katsoa mitä tapahtuisi teidän seksielämälle??? Vasta sitten, jos sittenkään ei innostumista vaimon suunnalta tule, voisit vaikka erota ja panna niin monen kanssa kuin haluat millon haluat. Tietenkin välissä voisi olla vaikka vielä parisuhdeterapiaa yms., jos oikeasti rakastat vaimoasi ja haluat olla yhdessä hänen kanssaan...[/QUOTE]

Tämä minullakin käväisi mielessä.

Ylipainoiselle miehelle ei ole kovin helppoa löytää seksiseuraa, koska paljon on hyväkroppaisiakin miehiä tarjolla. Voi olla, että ulkonäköseikat vaivaavat myös omaa vaimoa.
 
"Petetty"
Niinpä. Kenet haluat saada kärsimään? Vaimosi? Viime kädessä ne ovat lapset, jotka pettämisestä kärsivät. Mieti sitä. Eroa mieluummin ja elä sinkkuna ja sekstaa ihan sydämesi kyllyydestä. Olisi yksi sydämettömällä tavalla rikottu koti vähemmän tässäkin maassa.
 
"Hmmm"
Olet varmasti hyvin pieni mies. Tuo 98 kiloa vois olla normaalipaino lihaksikkaalle yli 180 senttiselle miehelle. Eli kiinnostus kroppaasi kohtaa taitaa olla mitätöntä. Omaatko myös pienet munat?
 
Mä en vaan tajua, miksi pettää. Kannattaisi edes yrittää ehdottaa puolisolle satunnaisesti vapaata suhdetta. Sit ois kummallakin lupa käydä välillä vieraissa.

Syyllisyys saattaa alkaa painamaan ja sit oletkin kusessa kun et enää osaa jatkaa ilman että kerrot ja silloin toinen tuskin moista enää sulattaa...

Toi on epäreilua!
 
en tajuu
Mullekin pettäminen on kamalan vieras ja ihan hirveän vaivalloinen ajatus. Miksi viitsiä kun samalla vaivalla voi ehdottaa avointa suhdetta tai vain yksinkertaisesti vaihtaa parempaan. Eihän tuollainen ole minkäänlainen ratkaisu ja todella epäkäytännöllistäkin vielä.

Ja jos asiasta ei voi puhua, niin kannattaako koko suhdetta jatkaa muutenkaan? Siis että jos tämä asia ei korjaannu, niin suhdekin menee rikki ja että seksiä nyt vain kaipaa niin paljon, että sitten se haetaan muualta. Jos ei käy, niin avoin suhde tai ero. Pettäminen on.. laiskan ja typerän ihmisen ratkaisu kun elämästä saa niin paljon helpommallakin paremman. Mutta valitettavasti ihmiset ovat laiskoja pelkureita ja oman selkärangattomuutensa takia sitten satuttavat muita vain enemmän ja uskovat illuusioon, että pettäminen on se kivuttomin tapa.
 
  • Tykkää
Reactions: TiiBii
"vaimo"
Mullekin pettäminen on kamalan vieras ja ihan hirveän vaivalloinen ajatus. Miksi viitsiä kun samalla vaivalla voi ehdottaa avointa suhdetta tai vain yksinkertaisesti vaihtaa parempaan. Eihän tuollainen ole minkäänlainen ratkaisu ja todella epäkäytännöllistäkin vielä.

Ja jos asiasta ei voi puhua, niin kannattaako koko suhdetta jatkaa muutenkaan? Siis että jos tämä asia ei korjaannu, niin suhdekin menee rikki ja että seksiä nyt vain kaipaa niin paljon, että sitten se haetaan muualta. Jos ei käy, niin avoin suhde tai ero. Pettäminen on.. laiskan ja typerän ihmisen ratkaisu kun elämästä saa niin paljon helpommallakin paremman. Mutta valitettavasti ihmiset ovat laiskoja pelkureita ja oman selkärangattomuutensa takia sitten satuttavat muita vain enemmän ja uskovat illuusioon, että pettäminen on se kivuttomin tapa.
Ei ole ihan vaivatonta laittaa koko elämää uusiksi. Ja miksi pitäisikään, jos vain yksi osa-alue suhteessa tökkii ja muut alueet sujuvat hyvin. Aika harvassa suhteessa varmaankaan kaikki asiat ovat täydellisesti kohdallaan, eikä silti tarvitse erota.
 
Pettäjän Tie
[QUOTE="sissi";30590584]Nyt en ihan tajua, että jos olet lihonnut suhteen aikana noin paljon, etkä itsekään usko, että vaimo oikeasti pitää sinua yhtä hyvännäköisenä kuin tavatessanne, niin mikset ensin yritä laihduttaa ja katsoa mitä tapahtuisi teidän seksielämälle??? Vasta sitten, jos sittenkään ei innostumista vaimon suunnalta tule, voisit vaikka erota ja panna niin monen kanssa kuin haluat millon haluat. Tietenkin välissä voisi olla vaikka vielä parisuhdeterapiaa yms., jos oikeasti rakastat vaimoasi ja haluat olla yhdessä hänen kanssaan...[/QUOTE]

Kun vaimo kuitenkin väittää koko ajan, että ulkonäössäni ei ole mitään vikaa. Ollaan juteltu seksin tyrehtymisen alkuaikoina paljonkin kropasta ja liikunnasta ym. Eivät koskaan olleet kuulemma mikään juttu. Riideltiin asioista ja riideltiin lisää. Ainoat riidat meidän parisuhteessa liittyy tähän seksiin. Jos tietäisin varmasti, että laihduttamalla seksi lisääntyisi niin asia olisi ihan selviö. Mutta kun en myöskään tiedä miten laihduttaminen onnistuu tai onnistuuko.

Se että rakastanko vaimoani on hölmö kysymys. Rakastan todella paljon. En usko, että se olisi automaattisesti pois tässä kohtaa.

[QUOTE="vaimo";30590613]Tämä minullakin käväisi mielessä.

Ylipainoiselle miehelle ei ole kovin helppoa löytää seksiseuraa, koska paljon on hyväkroppaisiakin miehiä tarjolla. Voi olla, että ulkonäköseikat vaivaavat myös omaa vaimoa.[/QUOTE]

Tämähän se on. Niinkuin blogin aloituksessa kirjoittelin niin on aika iso ero siinä mitä olin ennen nykyistä suhdetta ja nykytilassani. Pitää olla realisti ja siksi mulla on myös tämä laihdutusprojekti.

[QUOTE="Hmmm";30590744]Olet varmasti hyvin pieni mies. Tuo 98 kiloa vois olla normaalipaino lihaksikkaalle yli 180 senttiselle miehelle. Eli kiinnostus kroppaasi kohtaa taitaa olla mitätöntä. Omaatko myös pienet munat?[/QUOTE]

Kyllä, olen lyhyt pituudeltani. Pituutta ei ole kuin vaatimattomat 170 senttiä. Painoin kuusi vuotta sitten sen 75 kiloa ja koin silloin olevani nimenomaan hyvässä urheilullisessa kunnossa. En ole ikinä mikään laiha ollut.

[QUOTE="vaimo";30590821]Ei ole ihan vaivatonta laittaa koko elämää uusiksi. Ja miksi pitäisikään, jos vain yksi osa-alue suhteessa tökkii ja muut alueet sujuvat hyvin. Aika harvassa suhteessa varmaankaan kaikki asiat ovat täydellisesti kohdallaan, eikä silti tarvitse erota.[/QUOTE]

Tässä on mun mielestä se täydellinen pointti. Mulla on niin paljon hyvin elämässäni, etten halua eroon kaikesta. Ainoa riitaa aiheuttava asia on seksi ja en halua riidellä siitä. Silti mulla on hirveä tarve seksille, erilaiselle seksille ja mielenkiintoiselle seksille. Jos näitä olisi mahdollisuus saada niin en usko, että olisin tekemässä tätä asiaa.

Tässä vielä niitä alkupohdiskeluja blogin aloituksesta.
https://pettajantieblog.wordpress.com/2015/01/08/8-1-2015-syntymapaiva/
 
en tajuu
[QUOTE="vaimo";30590821]Ei ole ihan vaivatonta laittaa koko elämää uusiksi. Ja miksi pitäisikään, jos vain yksi osa-alue suhteessa tökkii ja muut alueet sujuvat hyvin. Aika harvassa suhteessa varmaankaan kaikki asiat ovat täydellisesti kohdallaan, eikä silti tarvitse erota.[/QUOTE]

On se vaivattomampaa kuin sen sotkun siivoaminen mitä pettämisestä hyvin todennäköisesti tulee. Sotkuinen ero kun hyvässä hengessäkin voisi olla mahdollista, traumat, mielipaha, lasten kärsiminen siinä riitojen keskellä tai vanhempien kylmän parisuhteen seuraaminen ja huonon mallin saaminen.. Jos sen onnistuu tekemään aivan täysin idioottivarmasti, niin mikäs siinä, mutta äärimmäisen vaikeaa on, kyllä sen tutusta kumppanista helposti vain vaistoaakin. Ja mitäs sitten jos ehkäisy pettää tai tulee tauti? Minun exäni kävi harharetkillään ja kortsusta huolimatta sai taudin ja tartutti minutkin ja siitä oli leikki kaukana, sairastuin niin pahasti. Tietenkin lapsetkin tulee riskeerattua samaan syssyyn jos foliohattua lähdetään oikein kaivelemaan. Pettäminen on kuitenkin useimmiten se suhteen suurin ongelma mikä rikkoo asiat, eivät ne muut epätäydellisesti olevat asiat tai seksikään, joten sinänsä outo peruste parisuhteen säilyttämiselle. Seksi on usein myös indikaattori siitä, että liitto ei kyllä oikeasti toimi ja kehotan kaikkia seksin kanssa painijoita miettimään hetken sitä asiaa, että olisiko itselle paras löytää se rakkaus ja seksi ihan samassa paketissa, niitäkin saa. Tässä tapauksessa kun ei voida puhua "vain seksistä" kun se kerran kuitenkin on niin suuri ja suunnattoman tärkeä asia, että tuollaiset riskit on valmis ottamaan. Ja pettämällä saa kuitenkin paljon vähemmän sitä kallisarvoista seksiä kuin hyvässä ja seksuaalisesti aktiivisessa parisuhteessa, joten aika onneton on hyöty riskeihin nähden.
 
hah hah
Kokonainen blogi pettämisestä, eikä ole yhtään kertaa edes saannut vierasta. Onpa säälittävää. Suosittelisin runkkausta. Taidat tosiasiassa kaivata ihastumisen tunnetta ja toisen ihmisen hyväksyntää. Laita kroppasi kuntoon ja panosta vaimoosi, paras sijoitus tulevaisuuteen mysö taloudellisesti.
 

Yhteistyössä