Täytyy kyllä nostaa teille ovistikuttajille hattua. Oon itte niin kärsimätön ja tulisin varmaan hulluksi noita viivoja tiiraillessa . Oon tietty hiukka laiskakin alottelemaan oviksen tikuttelua, vaikka mulla kyllä ovis tuntuu tosi selvästi kun se tapahtuu. Aina ei meilläkään oo mahiksia silti vauvantekopuuhia harrastella kun mies tekee reissuhommia (lähtee sunnuntaisin ja palaa aina torstaisin). Nyt tosin on valtavat tsäänssit paksuuntua tulevana viikonloppuna kun laskureiden mukaan hedelmällisimmät päivät ajottuu 14.-19.1 . Eli tiedossa hyvin mielenkiintoset pari viikkoo viikonlopun jälkeen!
Tossa yks päivä eksyilin jo uusia vaunujakin netissä ihastelemaan .. Ohan meillä yhet jo olemassa mutta lämpimien varastotilojen uupuessa on alkanu "kangas itää" jotenka saapi heittää menemään (niistä ei ollu ees mahdollista irrottaa koppaosaa poies että jäisi vain runko kylmään). Halvat viipurintuontivaunut aikoinaan onneksi vaan olivat, jarrutkin hajosi melkein kättelyssä, joten eipä tossa korkeelta tipahda . Haaveissa oliskin semmoset keinonahkaiset isoilla nostalgia-renkailla
Pupelaattori, kyllähän se mies ehkäisyn taatusti vaatisi jos vaavinteko olis hälle ehdoton EI. Kunhan kiusii sua. Mies kun on!!
Tossa yks päivä eksyilin jo uusia vaunujakin netissä ihastelemaan .. Ohan meillä yhet jo olemassa mutta lämpimien varastotilojen uupuessa on alkanu "kangas itää" jotenka saapi heittää menemään (niistä ei ollu ees mahdollista irrottaa koppaosaa poies että jäisi vain runko kylmään). Halvat viipurintuontivaunut aikoinaan onneksi vaan olivat, jarrutkin hajosi melkein kättelyssä, joten eipä tossa korkeelta tipahda . Haaveissa oliskin semmoset keinonahkaiset isoilla nostalgia-renkailla
Pupelaattori, kyllähän se mies ehkäisyn taatusti vaatisi jos vaavinteko olis hälle ehdoton EI. Kunhan kiusii sua. Mies kun on!!
Viimeksi muokattu: