Niemen muuttofirman aloituspalkka :D Ihan kusetusfirma

  • Viestiketjun aloittaja sairasta
  • Ensimmäinen viesti
"Lähihoitaja"
Kyllä mä tiedän ,että moni tekee paskalla palkalla työtä,mut en vain käsitä,että miski kukaan niin haluaa tehdä. Vaatikaa enemmän sitä palkkaa. Jos kaikki niin tekisi niin pakko olisi maksaa.
Itse en tekisi päviääkään tuollaisella palkalla töitä.
Niin, että ihmisten pitäisi mielummin maata kotona työttömänä? No sittenhän sä saisit aukoa päätäsi siitä kun ei viitsitä tehdä töitä ja eletään yhteiskunnan rahoilla.

Olet kyllä melkoisesti todellisuudesta vieraantunut kuten eräs ministeri.
 
"Lähihoitaja"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30589673:
Nää on näitä elämän valintoja.
Tämä on jotenkin niin typerä kommentti varsinkin kun en ole mitään valittanut vaan kerroin vain ap:lle tosiasioita. Tuo kommentti saa asian näyttämään siltä aivan kuin mä olisin valittanut jotakin.
 
sairasta
Miks pitää luulla?

Mä tos taannoin kysyin, et laita linkki, niin katsotaan.

Sä et o laittanu mitään. Et edes tietoa hommasta mitä olet hakemassa.
Eiköhän sen joku sinua viksumpi ota sillä aikaa kun sinä paasaat netissä, että firma on kusetusfirma...
... jolla on vaan viissataa työntekijää ja joka on hoitanu aika monia valtion laitosten muuttoja.
Muut tajusi, sinä et, jep,jep. Ei mene kovin hyvin sullakaan. Ja lukemisen ymmärtäminenkin sulla ihan lapsen tasolla vai liekö lukutaito kokonaan hukassa.

Ja vastasinko mä muuten sulle? Ok, sä siis kommentoit kahdella eri nimimillä täällä.
 
sairasta
[QUOTE="Lähihoitaja";30589728]Niin, että ihmisten pitäisi mielummin maata kotona työttömänä? No sittenhän sä saisit aukoa päätäsi siitä kun ei viitsitä tehdä töitä ja eletään yhteiskunnan rahoilla.

Olet kyllä melkoisesti todellisuudesta vieraantunut kuten eräs ministeri.[/QUOTE]

En mä päätäni aijo aukoa työttömille.
Suurin osa heistä on nimenomaan niitä fiksuja, että ei lähde huonolla palkalla tekemään esim. vaikka sitä lähihoitajan rankkaa työtä. Tätä ei kannata kääntää lähihoitajavastaiseksi koska arvostan suuresti heidän työtään,mutta en heidän palkkaa. Ansaitsiaivat paljon enemmän.
Mut mitään ei koskaan saa kun lampaita joukossamme
 
Olet viihtynyt Niemellä pitkäänkin? Vai oletko ihan omistajaporrasta?
Mulla ei o mitään kontaktia Niemeen.

Mut on pari asiaa mitä mä en ymmärrä.

Tas oli just ketju, mis aloittaja valitti mun mielestä ainakin aluksi ihan asiallisesti sitä, et sossu muutti käytäntöä sil seurauksella, et aapee jäi viikoksi ilman lääkkeitä. Johan oli ketju väärällään viestiä, et meeduuniin uliuli oletyytyväinenetsait uliuli.
Jos siis joku valittaa, et työnantaja maksoi liksan kaks viikkoa myöhässä ja siitäkin osan oravannahkoina, niin kuulunee vastata, et ooiloinenetsait uliuli ettiparempiduuni uliuli?

Toinen jota en ymmärrä on tän ketjun aapee. Valittaa, et liksa on paska. Firma kusettaa. Mut ei osaa edes kysyttäessä kertoa hakemastaan duunista tai tarjotusta työsopparista a) yhtään b) mitään. Mut se on varmasti paska.
 
Jos siis joku valittaa, et työnantaja maksoi liksan kaks viikkoa myöhässä ja siitäkin osan oravannahkoina, niin kuulunee vastata, et ooiloinenetsait uliuli ettiparempiduuni uliuli?
Palkanmaksuun vaikuttaa a) laki b) työehtosopimus c) työsopimus. Mikään laki ei sen sijaan velvoita sossuntätiä tuomaan sosiaalitoimen asiakkaan kotiovelle maksusitoumusta jouluaattona. Eli lähinnä tätä valitusvirttä voisi verrata siihen, että kun palkkapäivä on 15. päivä niin valittaisi että rahat ei olekaan tilillä 10. päivä. Yhtälailla sillä ansiotyötä tekevällä voi tulla 10. päivä tarve ostaa lääkkeitä tai ruokaa, mutta mistäs saat rahaa? Et mistään.
 
Muut tajusi, sinä et, jep,jep. Ei mene kovin hyvin sullakaan. Ja lukemisen ymmärtäminenkin sulla ihan lapsen tasolla vai liekö lukutaito kokonaan hukassa.

Ja vastasinko mä muuten sulle? Ok, sä siis kommentoit kahdella eri nimimillä täällä.
Mun lukutaitoani tai luetunymmärtämiseni taitoa ei kande kovin monen lähteä haastamaan, ei ainakaan sinun.

Ja vastasitko mulle? Et. Et tosiaankaan.

Mä ihan asiallisesti kysyin, että olisko laittaa linkki johonkin josta vois vilkaista onko tarjottu työsuhde asianmukainen. Sä et osannut siihen vastata. Sen sijaan nyt yrität paiskoa sontaa silmilleni. Miksi?

Käyttämäni nimimerkki on tällä palstalla ainoani.
 
sairasta
[QUOTE="Lähihoitaja";30589775]No mä en pidä sua kovin fiksuna tämän ketjun perusteella enkä ole ikinä ollut muuttofirmassa töissä. Mun ammatin voit päätellä nimimerkistä jota olen käyttänyt koko ketjun ajan.[/QUOTE]

Samaa voin sanoa sinusta. Sinua en tällä meinaan tarkoittanut.

En kyl ymmärrä,että mitä tyhmää siinä on, jos vaatii itselleen enemmän palkkaa
Voi teitä suomalaisia hölmöläisiä
 
sairasta
Mulla ei o mitään kontaktia Niemeen.

Mut on pari asiaa mitä mä en ymmärrä.

Tas oli just ketju, mis aloittaja valitti mun mielestä ainakin aluksi ihan asiallisesti sitä, et sossu muutti käytäntöä sil seurauksella, et aapee jäi viikoksi ilman lääkkeitä. Johan oli ketju väärällään viestiä, et meeduuniin uliuli oletyytyväinenetsait uliuli.
Jos siis joku valittaa, et työnantaja maksoi liksan kaks viikkoa myöhässä ja siitäkin osan oravannahkoina, niin kuulunee vastata, et ooiloinenetsait uliuli ettiparempiduuni uliuli?

Toinen jota en ymmärrä on tän ketjun aapee. Valittaa, et liksa on paska. Firma kusettaa. Mut ei osaa edes kysyttäessä kertoa hakemastaan duunista tai tarjotusta työsopparista a) yhtään b) mitään. Mut se on varmasti paska.
Missä näitä uliulityyppei oikein kasvaa, varmaa jossain Satakunnassa
Ei helvetti että sä oot tyhmä
 
sairasta
Mun lukutaitoani tai luetunymmärtämiseni taitoa ei kande kovin monen lähteä haastamaan, ei ainakaan sinun.

Ja vastasitko mulle? Et. Et tosiaankaan.

Mä ihan asiallisesti kysyin, että olisko laittaa linkki johonkin josta vois vilkaista onko tarjottu työsuhde asianmukainen. Sä et osannut siihen vastata. Sen sijaan nyt yrität paiskoa sontaa silmilleni. Miksi?

Käyttämäni nimimerkki on tällä palstalla ainoani.
Ooh, asia selvä, ei pidä arvostella sun ymmärtämisen tasoa vaikka en käsitä,et miksii sä tuota asiaa kyselet monesti. Sulla tuntuu levy junnaavan paikoillaan :D Olet aikas huvittava

Ja mä ihan asiallisesti siihen kysymykseesi vastasin,mutta sä et vaan ymmärtänyt. Nillitit vain jotain minun ymmärtämisestä

Tiedätkö sellaisen sanonnan kuin, Sitä saa mitä tilaa

p.s. taisit äsken mainita,että tämä on taputeltu joten meneppä taputtelemaan jotain muuta nyt siitä, hopi,hopi. Vai etkö millään malta :D
 
"Lähihoitaja"
Käsittääksen sä olet lähihoitaja paskapalkalla
Ei se mun älyyn kuitenkaan mitenkään vaikuta ja aion kouluttautua lisää. Ja sähän se tässä olit se joka joutuu hakemaan töihin muuttofirmaan kun ei näytä rahkeet muuhun riittävän. :D Sun ei ehkä kannattaisi olla noin valikoiva töiden suhteen tai muuten olet pian ilman minkäälaisia rahoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30589803:
Palkanmaksuun vaikuttaa a) laki b) työehtosopimus c) työsopimus. Mikään laki ei sen sijaan velvoita sossuntätiä tuomaan sosiaalitoimen asiakkaan kotiovelle maksusitoumusta jouluaattona. Eli lähinnä tätä valitusvirttä voisi verrata siihen, että kun palkkapäivä on 15. päivä niin valittaisi että rahat ei olekaan tilillä 10. päivä. Yhtälailla sillä ansiotyötä tekevällä voi tulla 10. päivä tarve ostaa lääkkeitä tai ruokaa, mutta mistäs saat rahaa? Et mistään.
Tossa olet Björninen väärässä.

Laki sanoo ihan yksiselitteisesti, että esim. tt- tukihakemus on käsiteltävä seitsemässä päivässä. Siit ei kukaan voi valittaa mihinkään jos rahat on loppu, eikä siitä, et yhyy kun niit ei osattu maksaa etukäteen. Siit voi, jos rahanmaksu tarpeettomasti viivästyy.
 
Tossa olet Björninen väärässä.

Laki sanoo ihan yksiselitteisesti, että esim. tt- tukihakemus on käsiteltävä seitsemässä päivässä. Siit ei kukaan voi valittaa mihinkään jos rahat on loppu, eikä siitä, et yhyy kun niit ei osattu maksaa etukäteen. Siit voi, jos rahanmaksu tarpeettomasti viivästyy.
Käsiteltävä kyllä, enhän minä siihen ole ottanut kantaa, mutta edelleenkään päätöstä ei pidä lähettää kuuraketilla tai edes taksikuljetuksella asiakkaalle jouluaattona. Alkuperäisessä ketjussahan päätös oli annettu ennen joulua, ja joulunpyhien takia postin tulo kesti. Kuka rikkoi lakia ja missä vaiheessa? Postiko?
 
"Lähihoitaja"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30589889:
Käsiteltävä kyllä, enhän minä siihen ole ottanut kantaa, mutta edelleenkään päätöstä ei pidä lähettää kuuraketilla tai edes taksikuljetuksella asiakkaalle jouluaattona. Alkuperäisessä ketjussahan päätös oli annettu ennen joulua, ja joulunpyhien takia postin tulo kesti. Kuka rikkoi lakia ja missä vaiheessa? Postiko?
Jos aiemmin maksusitoumus on lähetetty apteekkiin faxilla, niin miksi se piti lähettää sen ketjun ap:lle yhtäkkiä joulukuussa postin kautta kun varmasti sossussa tiedettiin tulevista pyhäpäivistä. Järjenkäyttö on sallittua myös sossussa eikä ne ihmiset siellä ole mitään ylivertaisia vaan kyllä heidänkin toimiaan saa kritisoida. Ihan aiheesta sen ketjun ap mun mielestä kritisoi sossun toimintaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
[QUOTE="Lähihoitaja";30589911]Jos aiemmin maksusitoumus on lähetetty apteekkiin faxilla, niin miksi se piti lähettää sen ketjun ap:lle yhtäkkiä joulukuussa postin kautta kun varmasti sossussa tiedettiin tulevista pyhäpäivistä. Järjenkäyttö on sallittua myös sossussa eikä ne ihmiset siellä ole mitään ylivertaisia vaan kyllä heidänkin toimiaan saa kritisoida. Ihan aiheesta sen ketjun ap mun mielestä kritisoi sossun toimintaa.[/QUOTE]

No mistäs me se tiedetään? Ehkä sossun faksi oli rikki. Ehkä apteekin faksi oli rikki. Ehkä sossussa oli uusi työntekijä joka ei tiennyt, että kyseisessä pitäjässä on tapana käyttää faksia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30589889:
Käsiteltävä kyllä, enhän minä siihen ole ottanut kantaa, mutta edelleenkään päätöstä ei pidä lähettää kuuraketilla tai edes taksikuljetuksella asiakkaalle jouluaattona. Alkuperäisessä ketjussahan päätös oli annettu ennen joulua, ja joulunpyhien takia postin tulo kesti. Kuka rikkoi lakia ja missä vaiheessa? Postiko?
Lähihoitaja tossa jo ehtikin vastaamaan.

Jos jo aiemmin on menetelty niin, että tieto myönteisestä maksupäätöksestä menee niinkin vanhanaikaisella välineellä kuin faxi suoraan apteekkiin, niin miksi sen pitää koukata tällä kertaa postin jouluruuhkien läpi?

Laajemmassa mielessä... puheet tietoyhteiskunnasta voidaan laittaa pitkäksi aikaa uuninpankolle jos tieto (tietokonetta käyttävän?) sossun luukulta (tietokonetta käyttävän?) apteekin luukulle on postivaunujen tai ponyexpressin varassa.

Ja vitunko väliä sillä asiakkaalla, hänen lääkkeillään tai hänen Joulullaan on asian kanssa tekemistä. Lakia ei o rikottu.
 

Yhteistyössä