The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...ja mitäs sitten?

Onnistuin tänään olemaan hurmaava maanantai- itseni eli tuli kohtuu suurta mielipide- eroa esikoisen kanssa...ja tulipahan sanottua molemmin puolin terävän kipakasti ja selkeästi artikuloiden...on muuten välillä kuin peilin edessä keskustelisi, poika on joissakin asioissa ja tekemisissään ja ajatuksissaan niin kuin mie itte :headwall:...ja voi valtava, kun se onkin silloin hankalaa...

No. Poika lähti tuulettumaan pihamaalle, ihan ite, ja mä läksin läimimään pullataikinaa. Tulikin muuten hyvä taikina, suosittelen :D. Pullantuoksun keskellä toki sovittiin mutta voi räkä, kun se kantautuu pitkälle. Tää pjaisko äitinä oleminen.

Huomenna onneksi uusi päivä uusien yrityksien kera :)

• Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
En lukenu vielä ohjetta, mutta pako olla hyvää, jos siinä on kookosta. En tiiä lukasitko eilen, mut tein tonpannareita ja huomasin, että kookoshiutaleet sopii sekä vadelmahillon, että vaahterasiirapin kanssa oikein passelisti yhteen :p Namskis.
Kookos on kaikessa hyvää :p. Järjettömän herkullisia pöperöitä oot väsännyt. Mie oon ihastunut tuorepuuroihin. Sinne sekaan heittelen myös kookoshiutaleita.

Ei säilykekirsikoita, ei tosiaankaan. Hyh. Marenkikin on liian äitelätä ja marsipaanissa joku kumma maku... Mä en muuten tykkää hattarastakaan. Kerran erehtynyt maistamaan ja siihen se sitten jäikin. Liian makeaa.

Mie en voi syyä simpukkaa,katkarapuu,homejuustoo, kookosta, sieniä, mustekalaa, sushia, levää, kaalikääryleitä, kaalikeittoa, kaalilaatikkoa, graavilohta, kieltä, mykyrokkaa, sirkkoja,toukkia, pelkkää makaroonia, porkkanavelliä, lanttupuuroa, makaroonivelliä, mätiä, puolikypsää lihaa, löysäksi keitettyä munaa, muikkuja, kanankoiven rustoa.....

Mie e tykkää kookoksest. Mie e tykkää vaniljast. Mie e tykkää hattarast. Mie e tykkää marsipaanist.

Enkä mie varsikaa tykkää siit et huomisilta menee lumitöissä

Mie en voi syyä simpukkaa,katkarapuu,homejuustoo, kookosta, sieniä, mustekalaa, sushia, levää, kaalikääryleitä, kaalikeittoa, kaalilaatikkoa, graavilohta, kieltä, mykyrokkaa, sirkkoja,toukkia, pelkkää makaroonia, porkkanavelliä, lanttupuuroa, makaroonivelliä, mätiä, puolikypsää lihaa, löysäksi keitettyä munaa, muikkuja, kanankoiven rustoa.....
:O millä sä oikein elät?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä