The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No kyllä sen sisäisen kauneuden pitäis tulla edes vähän esiin etukäteen. Mä oon sen verran pinnallinen, et en menis kyllä pokaamaan salin ruminta tyyppiä ajatellen, et noin karseella pärställä on pakko olla sitä sisäistä kauneutta ulkoisenkin edestä :snotty:

Entä jos on? :D
Ite en oo vielä semmoseen törmänny... joten en osaa sanoa... pistit aika pahan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30584813:
Mut nyt täytyy häippästä :wave:
Hetki viel töllöö ja lehtee kännyl ja sit nukuksiin :) Väsy kerrankin jo tähän aikaan :)
...jaa...kaikki lähtee, kun mä vasta tuun :snotty: :/...byääh...

Nukuksi ny sitten hyvin kans :kiss:

...oi, teillähän on syvällistä pohdintaa maanantaiksi...

Pikaisesti hämmennän minäkin...

Salasuhteilut ovat ennen kaikkea itsellensä valehtelemista ja siten myös satuttamista. Mikä järki on siinä, että ei voi näyttää kenellekään että tykkää toisen seurasta ja haluaa olla tämän kanssa? Mikä siinä on motiivina, kun - asioilla on tapana tulla esiin kuitenkin - ja silloin sitä satuttaa entistä enemmän ja pahemmin.

Reilu peli kulkemisessakin on aina parempaa kuin salailu. Sitäpaitsi - silloin kun rinnuksessa läikähtää niin riemastuttavan ihanalla tavalla, niin kyllä se pitää osata ja voida näyttää kaikille :).

Yksi ihminen, yksi sydän kerrallaan. Yhteistä matkantekoa. Avoimesti. Luottamukseenhan suhteilu perustuu. Ja mikään ei ole kauniimpaa, kuin rehellinen, avoin rakkaus :heart:

..ja mulla rupeskin heti näemmä kone vihjailemaan, että voisit mennä koomailemaan toisaalle :D

Teillä oli jotain juttua sisäisestä kauneudestakin ja ulkoisesta myös...

Tottakai kauniita ja komeita ihmisiä on helppo ja ihana katsella :). Mihin sitä silmänsä laittaisi, väkisinkin sitä saa ihastella luojan luomia...

Mutta - mitä sitä sellaisella kuorella tekee, jos sydän ja sielu on aivan loassa? Näyttävän korun voi hankkia ihan koruliikkeestä. Aika nopeasti kuitenkin - tjah, mitäpäs minä siitä oikeestaa mitn tietämään kun on taidokkaasti kerran sumutettu :snotty: - muotoillaas toisin...öh. Ihmisestähän se kiinni on, antaako mitenkä itseänsä tykö, miten päästää sisintänsä esiin. Toisinaan sen sisäisen kauneuden huomaa helpostikin jo pienesti jutellessa, miten kuvailee asioita, miten puhuu ihmisistä, miten käyttäytyy ihmisten kanssa erilaisissa tilanteissa.

Toki myös ne aikaisemmat kokemukset vaikuttavat siihen, vetääkö etäistä kylmää linjaa vai uskaltaako kuitenkin heittäytyä "vielä kerran".

Mutta kun ihminen on sinut itsensä kanssa, tasapainoisena ja siihen tilanteeseensa tyytyväisenä, niin sen kyllä näkee ja huomaa :). Ja silloin se silmissä kenties perunana näyttäytyvä näkyykin ainutlaatuisena ruusuna :heart:.

• Tykkää
Reactions: poika
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä