The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mutta tosiasia on se että monelle se ulkonäkö on se jonka perusteella annetaan mahdollisuus tai sitten ei anneta. Sen jälkeen se mahdollinen sisäinen kauneus voi tulla esiin jos sille edes annetaan mahdollisuus.
kyllähän pienen kusipäisyyden yleensä saa anteeksi jos on kaunis tai komea. kyl poikalaan on ainakin tärkeintä sisin. jos se tärppää niin kauneus on boonusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30584690:
Totta puhut. Itseä vain ärsyttää liian pinnalliset ihmiset.. miksi vaatia joltain toiselta muuta kuin he ovat, kun itsekään täydellisyyden perikuva ole. Ja itselle iskee juurikin se et osaa puhuu asioista ja nauraa, arvostaa itseään ettei anna kenenkään talloa päällensä ( paraskin puhuja olen, kun elin itse aika helvetissä entisissä suhteissa, mut nykyään must on tullu se kusipää joka ei anna armoa, eikä kattele sekuntiakaan jos yritetään muuttaa mua itseä tai vastaavaa )
Se pinnallisuus saa karvat mulla pystyyn. Itse olen sitä mieltä et jos en kelpaa tälläsenä kuin olen,niin ulkosesti kuin sisäsesti,vikoineni päivineni niin sitten saa olla. Menetys ei ole mun vaan sen mahdollisen toisen,kuka ikinä se sitten olisikaan.
Se et mä voin ihastua täysillä vaatii sen, että mut hyväksytään juuri tälläisenä,ennen sitä se on vain mahdollisesti kevyttä ihastumista joka ei johda mihinkään.

Se pinnallisuus saa karvat mulla pystyyn. Itse olen sitä mieltä et jos en kelpaa tälläsenä kuin olen,niin ulkosesti kuin sisäsesti,vikoineni päivineni niin sitten saa olla. Menetys ei ole mun vaan sen mahdollisen toisen,kuka ikinä se sitten olisikaan.
Se et mä voin ihastua täysillä vaatii sen, että mut hyväksytään juuri tälläisenä,ennen sitä se on vain mahdollisesti kevyttä ihastumista joka ei johda mihinkään.
Juuri näin!

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30584542:
Mutta jos kirkkain silmin sitten kertoo ettei ketään tapaile niin eikös se ole valehtelua :O. Tää voi nyt olla liian monimutkaista miulle :D.
Jos ei halua kertoa, että tapailee, niin voi sanoa olevansa sinkku?

Mun kaveri pitää muuten fwf-tyyppinsä kanssa salasuhdetta. Syynä se, ettei halua jäädä kiinni eksänsä kaverin hässimisestä, koska pienet on piirit :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30584657:
Kauneus tai komeus ei mun mielestä kerro ihmisestä mitään, sisäinen kauneus on se mikä sytyttää :)
No kyllä sen sisäisen kauneuden pitäis tulla edes vähän esiin etukäteen. Mä oon sen verran pinnallinen, et en menis kyllä pokaamaan salin ruminta tyyppiä ajatellen, et noin karseella pärställä on pakko olla sitä sisäistä kauneutta ulkoisenkin edestä :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30584690:
Totta puhut. Itseä vain ärsyttää liian pinnalliset ihmiset.. miksi vaatia joltain toiselta muuta kuin he ovat, kun itsekään täydellisyyden perikuva ole. Ja itselle iskee juurikin se et osaa puhuu asioista ja nauraa, arvostaa itseään ettei anna kenenkään talloa päällensä ( paraskin puhuja olen, kun elin itse aika helvetissä entisissä suhteissa, mut nykyään must on tullu se kusipää joka ei anna armoa, eikä kattele sekuntiakaan jos yritetään muuttaa mua itseä tai vastaavaa )
Entä jos on? :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä