O
oksentava
Vieras
Tuleeko kellään muulla kannabiksen savuista/hajusta paha olo? Asumme kerrostalossa ja rupesin ihmettelemään että mikä hitto täällä haisee. Ihmettelin hetken aloillani ja sitten lähdin etsimään ympäristöstäni että mikä haisee.. Menin tytön huoneeseen ja sanoin että haistaako häh mitään niin tyttö vastasi että "ai sellaisen kananmunamaisen tuoksun"..että joo..hän haistoi sellaisen eteisessä. Pian paikallistin että se tulee ulko-ovesta (väliovi ei ollut kiinni). Avasin oven ja sieltähän se tuli käytävästä. Pilven haju se oli. Haju oli hirveä. Aloin voimaan pahoin, mahassa tuntui ja pidättelin oksennusta ja syke nousi korkealle. Avasin kaikki ikkunat että tulisi raitista ilmaa. Vieläkin on huono-olo.
Olen kerran reakoin aikoinaan samalla tavalla yhtä voimakkaasti. Olin jo nukkumassa kun silloinen poikaystäväni kävi parvekkeella polttamassa pilveä. Minulla oli parvekkeen viereinen makkarin ikkuna auki mistä hajut tuli sisälle. Heräsin hajuun ja sain äkillisen pahoinvointi kohtauksen ja menin oksentamaan (en tiennyt edes silloin että on kyse pilvestä).
Miten se voi aiheuttaa minulla niin voimakkaan reaktion? Tuleeko kellään muulla siitä hajusta huono-olo?
ps. Vastaukseksi en sitten kaipaa mitään "kannabis lailliseksi puheita" tai muutakaan hehkutusta tai inttämistä kuinka hieno kasvi se on ja plaah.
Olen kerran reakoin aikoinaan samalla tavalla yhtä voimakkaasti. Olin jo nukkumassa kun silloinen poikaystäväni kävi parvekkeella polttamassa pilveä. Minulla oli parvekkeen viereinen makkarin ikkuna auki mistä hajut tuli sisälle. Heräsin hajuun ja sain äkillisen pahoinvointi kohtauksen ja menin oksentamaan (en tiennyt edes silloin että on kyse pilvestä).
Miten se voi aiheuttaa minulla niin voimakkaan reaktion? Tuleeko kellään muulla siitä hajusta huono-olo?
ps. Vastaukseksi en sitten kaipaa mitään "kannabis lailliseksi puheita" tai muutakaan hehkutusta tai inttämistä kuinka hieno kasvi se on ja plaah.