The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Naisflunssa on se kun se miesflunssa kuolee sohvassa ottaa nainen imurin oikeaan käteen, laittaa samalla pyykit vasemmalla kädellä, sitoo vauvan ja esikoisen liinalla vyötäisille ruuan poristessa liedellä ja huutaa "minä aina kaikki yksin, vaikka olen kymmenen kertaa sairaampi, sinä heikko vätys" ja totaalikieltäytyy tilaamasta edes pitsaa, vaan vääntää juhla aterian ihan vittuillakseen että miesflunssalla ois myös henkisesti kurjaa eikä vain fyysinen räkätauti.

• Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Naisflunssa on se kun se miesflunssa kuolee sohvassa ottaa nainen imurin oikeaan käteen, laittaa samalla pyykit vasemmalla kädellä, sitoo vauvan ja esikoisen liinalla vyötäisille ruuan poristessa liedellä ja huutaa "minä aina kaikki yksin, vaikka olen kymmenen kertaa sairaampi, sinä heikko vätys" ja totaalikieltäytyy tilaamasta edes pitsaa, vaan vääntää juhla aterian ihan vittuillakseen että miesflunssalla ois myös henkisesti kurjaa eikä vain fyysinen räkätauti.
Miesflunssa on se... et kun mies viimein suostuu lähtemään edes terkkarin päivystykseen, niin siel mittarit vaan puhkuu punaista ko niit ei o kalibroitu tommoisiin lukemiin.

Huomenna alkais taas työ,plaah...saako jo suunnitella et millon ottaa seuraavan loman? Pitkät viikot taas edessä :|
Pitäs kai mennä nukkuu mut ei tuu uni,niin paljon mielen päällä.
Saa suunnitella. Mie just mietin, että ensimmäinen täysi työviikko edessä. Mahtaa tuntua oudolta, mutta onneksi miulla on jo loma suunniteltu helmikuulle.

Mikäs mieltä kaihertaa :hug:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä