Häh?Lyö vielä lyötyä, sä sanoit tän jo
Häh?Lyö vielä lyötyä, sä sanoit tän jo
Enpä ihmettelis vaikka oliskin palstan sekoiluaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30581894:Ja nyt uusinta hävisi :O. Yksinäänkö tää palsta temppuilee vai Tinku
Ainakin mulla hidastelee ja jumii.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30581894:Ja nyt uusinta hävisi :O. Yksinäänkö tää palsta temppuilee vai Tinku
No toi sun kommenttis tuli uudestaan, mutta nyt se on hävinnytHäh?
Pankaa te vaan, mä jätän tällä kertaa väliin :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30581901:Pannaanko koko porukalle....
sumpit pihisemään
:O hämmentävää.Pankaa te vaan, mä jätän tällä kertaa väliin :xmas:
Laita pliis!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30581901:Pannaanko koko porukalle....
sumpit pihisemään
Mä oon pannu hottia...Pankaa te vaan, mä jätän tällä kertaa väliin :xmas:
Mitäs muuta tässä muka ois pihistelty :O. Likainen mielikuvitus siulla :stick:.Laita pliis!
(mut ihan vaan juhlamokan kaltaista, niinko noidille tiedoksi)
Mä oon pannu hottia...
Panadolhottia.
Juu, mä katselen kun te kahvittelette, sit voin alkaa panna omia kahveja jos alkaiskin tehä mieli :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30581915::O hämmentävää.
Sie vaan seurailet siis sivusta
Mie en ainaskaan kärsis katsella kovin kauaa sivusta :ashamed:Juu, mä katselen kun te kahvittelette, sit voin alkaa panna omia kahveja jos alkaiskin tehä mieli :xmas:
Öitä Laura :hug: :kiss:Mä taidan nyt panna maate. Joten öitä vaan poppoolle!
Miesflunssa on se... et kun mies viimein suostuu lähtemään edes terkkarin päivystykseen, niin siel mittarit vaan puhkuu punaista ko niit ei o kalibroitu tommoisiin lukemiin.Naisflunssa on se kun se miesflunssa kuolee sohvassa ottaa nainen imurin oikeaan käteen, laittaa samalla pyykit vasemmalla kädellä, sitoo vauvan ja esikoisen liinalla vyötäisille ruuan poristessa liedellä ja huutaa "minä aina kaikki yksin, vaikka olen kymmenen kertaa sairaampi, sinä heikko vätys" ja totaalikieltäytyy tilaamasta edes pitsaa, vaan vääntää juhla aterian ihan vittuillakseen että miesflunssalla ois myös henkisesti kurjaa eikä vain fyysinen räkätauti.
Niin, iskis vaan himot päälle :snotty:. Ja kauhee puutospäänsärky jos ei saa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30581952:Mie en ainaskaan kärsis katsella kovin kauaa sivusta :ashamed:
Noitanaistenko liemiä sit vaan mukisematta pitäis juoda?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30581920:Mitäs muuta tässä muka ois pihistelty :O. Likainen mielikuvitus siulla :stick:.
Kahvin puutos on vakava paikka :|Niin, iskis vaan himot päälle :snotty:. Ja kauhee puutospäänsärky jos ei saa.
Nih :vampire:Noitanaistenko liemiä sit vaan mukisematta pitäis juoda?
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30581984:seksin puutos on vakava paikka :|
Tohon suorastaan kutkuttais takertua...Pankaa te vaan, mä jätän tällä kertaa väliin :xmas:
Saa suunnitella. Mie just mietin, että ensimmäinen täysi työviikko edessä. Mahtaa tuntua oudolta, mutta onneksi miulla on jo loma suunniteltu helmikuulle.Huomenna alkais taas työ,plaah...saako jo suunnitella et millon ottaa seuraavan loman? Pitkät viikot taas edessä :|
Pitäs kai mennä nukkuu mut ei tuu uni,niin paljon mielen päällä.
Vain likainen mieli saisi tosta väännettyä jotain :saint:. Kahvista oli vain puhe :xmas:Tohon suorastaan kutkuttais takertua...