The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Hah hah, krut.
Meil ei oo ku yks lämmityspaikka ja koska mies on lähössä aamulla ekana liikkeelle niin hänen auto on nyt kiinni tolpassa. Ja sit ku se lähtee töihin niin ehdin parisen tuntia antaa oman autoni olla lämpiämässä. Mikäli siis jaksasin käydä aamulla kiinnittämässä sen.

Mut on miunkin pitäny se ajastus opetella..

Hah hah, krut.
Meil ei oo ku yks lämmityspaikka ja koska mies on lähössä aamulla ekana liikkeelle niin hänen auto on nyt kiinni tolpassa. Ja sit ku se lähtee töihin niin ehdin parisen tuntia antaa oman autoni olla lämpiämässä. Mikäli siis jaksasin käydä aamulla kiinnittämässä sen.

miksei se mies voi siirtää sun autoo siihen ja laittaa lämpee....?

Hah hah, krut.

Sehän vaan väännetään se ajastin siihen kohtaan, mihin aikaan haluaa että se lämmitys alkaa (ja loppuu).

:LOL: mä en sano enää mitään kun te vääntelette kaikki mun sanomiset :stick:
Jos ny joskus vääntelen jotain, niin se johtuu siitä, että tykkään leikkiä sanoilla.

Mun nakukuvani oli tietääkseni ihan siisti, kuten Majurinkin.

Pärstäkuvani oli ehkä souvvot. Mut sillä mun tarttee joka päivä seistä sanomisteni takana, eikä tää ketju tee siitä poikkeusta.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä