Mä veikkaan, että niillä on sen verran hyvä bisnestaju, että ei ne ilman vaihtareita niitä kuvia jakeleei millään pahalla mut mää ottasin mielummin nuitten miesten kuvia
Mä veikkaan, että niillä on sen verran hyvä bisnestaju, että ei ne ilman vaihtareita niitä kuvia jakeleei millään pahalla mut mää ottasin mielummin nuitten miesten kuvia
Näinpä.on muuten mammapalstoilla keksitty urbaani legenda tuo miesflunssa
eks tiiä että naiset ei osaa käyttää ajastimia?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30581692:Mikset laita jo illalla autoo lämpeen? Kai siellä on säädettävä ajastin?
Mun bisnestajuni on sit tosi nollassa.Mä veikkaan, että niillä on sen verran hyvä bisnestaju, että ei ne ilman vaihtareita niitä kuvia jakele
Me puhuttiinkin nyt sellasista kuvista :xmas:Mun bisnestajuni on sit tosi nollassa.
Niin, ne siis mielummin heräävät laittamaan sen lämpeemään, kuin nukkuisivat viel pari tuntiieks tiiä että naiset ei osaa käyttää ajastimia?
Osaavat taatusti. Mut jos on mieheksi kutsuttu talossa, niin ei tartte.eks tiiä että naiset ei osaa käyttää ajastimia?
Meinasin tähän jo jotain laittaa, mut ny Majurikin laittoi kehiin ittestään nakukuvan, ni mun ei tartte.Me puhuttiinkin nyt sellasista kuvista :xmas:
Tarttee toki :stick:Meinasin tähän jo jotain laittaa, mut ny Majurikin laittoi kehiin ittestään nakukuvan, ni mun ei tartte.
En semmoisia taatusti laita. Hyi.Tarttee toki :stick:
Tinkukin sanoi, että MIESTEN ja KOVIA.
mä en sano enää mitään kun te vääntelette kaikki mun sanomiset :stick:En semmoisia taatusti laita. Hyi.
Hah hah, krut.
Meil ei oo ku yks lämmityspaikka ja koska mies on lähössä aamulla ekana liikkeelle niin hänen auto on nyt kiinni tolpassa. Ja sit ku se lähtee töihin niin ehdin parisen tuntia antaa oman autoni olla lämpiämässä. Mikäli siis jaksasin käydä aamulla kiinnittämässä sen.
Mut on miunkin pitäny se ajastus opetella..
Sehän vaan väännetään se ajastin siihen kohtaan, mihin aikaan haluaa että se lämmitys alkaa (ja loppuu).Hah hah, krut.
Meil ei oo ku yks lämmityspaikka ja koska mies on lähössä aamulla ekana liikkeelle niin hänen auto on nyt kiinni tolpassa. Ja sit ku se lähtee töihin niin ehdin parisen tuntia antaa oman autoni olla lämpiämässä. Mikäli siis jaksasin käydä aamulla kiinnittämässä sen.
Mut on miunkin pitäny se ajastus opetella..
Ne jotka mut on nähnyt niin se riittäköön...ei se mun vika ole että et oo mua nähny.tinkun on turha tingata kuvia kun ei se itekkään laita :stick:
Lyö vielä lyötyä, sä sanoit tän joNe jotka mut on nähnyt niin se riittäköön...ei se mun vika ole että et oo mua nähny.
Jos ny joskus vääntelen jotain, niin se johtuu siitä, että tykkään leikkiä sanoilla.mä en sano enää mitään kun te vääntelette kaikki mun sanomiset :stick:
Ja nyt uusinta hävisi :O. Yksinäänkö tää palsta temppuilee vai TinkuLyö vielä lyötyä, sä sanoit tän jo