The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Miehet ei mene lääkäriin mutta voi vittu kun niihin iskee flunssa!! Sitä valituksen ja voivottelun määrää.. Ei ole mitään turhempaa eläjää maailmassa kuin pikku flunssan saanut mies. Se ei pysty mitään muuta tekemään kuin valittamaan oloaan sohvassa.

Sitten se mies viedään paareilla akuuttiin ja se on ohitusleikkattu ja pallolaajennettu. Se käsketään vuodelepoon. Sille iskee hirveä tarve olla reipas ja omatoiminen. Kyllä hän jaksaa. Ugh!
Jaa |O

olen opetellu nyt viikon verran juomaan vettä ja juon sitä päivän mittaan joku 1,5l (se on mulle paljon joka en tykkää vedestä) ja sit päälle muut juomiset niin nyt kun tota vettä juonut niin mun syömiset on vähentynyt,tietty nyt ihan ruokaa syön mut muut mutustelut vähentynyt. Saa nähdä kauanko tätä jaksaa pitää yllä.

Miehet ei mene lääkäriin mutta voi vittu kun niihin iskee flunssa!! Sitä valituksen ja voivottelun määrää.. Ei ole mitään turhempaa eläjää maailmassa kuin pikku flunssan saanut mies. Se ei pysty mitään muuta tekemään kuin valittamaan oloaan sohvassa.

Sitten se mies viedään paareilla akuuttiin ja se on ohitusleikkattu ja pallolaajennettu. Se käsketään vuodelepoon. Sille iskee hirveä tarve olla reipas ja omatoiminen. Kyllä hän jaksaa. Ugh!
Kuulostaa mieheltä.

Jos on olkapää paskana ja ammatinharjoittamiskielto päällä, ollaan noista kahdesta välimuoto. Välillä ollaan "kyllä mä pärjään, ei tartte apua, en halua olla vaivaksi" ja välillä vingutaan ettei saa paitaa päälle/pois tai sattuu ja kolottaa, säälikää ja hössöttäkää.

Molemmat on yhtä ärsyttäviä vaiheita.

IhQ
Jessus ku väsyttää. Aamulla tarttis kuulemma nousta puol 6 laittamaan auto lämpiämään..|O
Iltatoimia muksujen kans ja sit varmaan suuntaamista itekin nukkumaan..:wave:
Öitä jo tänne!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä