söpö :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30581012:
söpö :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30581012:
Kaikki on varmaan syömässä, niin olin miekin kaalilaatikkooNo onpa täällä nyt hiljasta:O
(.)(.) Tissit esillä !!!
Jokohan porukka tulee ketjuun takaisin
täällä oli -8 +tuuli ja olin jo ihan jäässä|OAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30581313:
Täälä on -10 ja tuulee edelleenkintäällä oli -8 +tuuli ja olin jo ihan jäässä|O
Huh, onneksi ei ole noin pakkasta meillä päin.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30581313:
et kestä sitä kun voffia, idolsia tai vain elämäätä parodisoidaan?Alkuiltaa...kattelin tuossa yhen leffan ja hetken sitä kingiä, vai mikä se oli mikä just alkoi..jessus mitä sontaa. Ei sattunu hyvä leffa ja se kingi oli vielä enemmän kuraa.
Aika hukkaan meni sekin aika.:headwall:
Joo,katoin eilen sitä kingiä ja oli se kyllä aika shittiä.oli siellä jotain hauskaakin,esim kosonen robinina mut se hirviniemen lipun tallominen ja se kuustosen koira juttu niin niistä tuli paha fiilisAlkuiltaa...kattelin tuossa yhen leffan ja hetken sitä kingiä, vai mikä se oli mikä just alkoi..jessus mitä sontaa. Ei sattunu hyvä leffa ja se kingi oli vielä enemmän kuraa.
Aika hukkaan meni sekin aika.:headwall:
Kestän, ei vaan ne hahmot ollu oikeen hauskoja. Vaikkakaan en jaksanu tuota seurata kuin sen myyjän ja sen ruotsalaisen osan. :attn:et kestä sitä kun voffia, idolsia tai vain elämäätä parodisoidaan?
Mä oon kerran nähny jokseenkin maailman vikkelimmän maastoutumisharjoituksen tapahtuvan tosielämässä.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30581303:
Eiks se yleensä tehoa kun tulee tänne palstalle? :xmas:Voispa vaan kääntää aivot off asentoon ja olla vaan: /