vieras***
...ne on tietty kengät
Hyvä kun tarkensit. Hevosen kavioilta nuo näyttää.
...ne on tietty kengät
Hyvä kun tarkensit. Hevosen kavioilta nuo näyttää.
Tuliaiset on aina niin ihaniaOho, johan ollut tuliainen! Ei ole miun mieleen nuo, mutta pääasia että sie tykkäät
Sas nähdä mitä minä saan ensi viikolla tuliaiseksi ison rapakon takaa, tosin pääasiahan se on saada mies takaisin kotiin :heart:
ei ristus, puolen kuun opintotuet2200 kruunua
Mutta kunnollisesta vähän maksaakinei ristus, puolen kuun opintotuet
ottaen huomioon että kuinka paljon sulla on kenkiä niin veikkaan että tulee kilometrille hintaaMutta kunnollisesta vähän maksaakin
Niin, mulle on ihan sama ostaako halppis kenkiä vai kalliita kun halvat kestää mulla 10 vuotta kevyestiottaen huomioon että kuinka paljon sulla on kenkiä niin veikkaan että tulee kilometrille hintaa
KieltämättäTuliaiset on aina niin ihania
Tuliaisten perusteella veikkaisin, että lähinnä miesporukassa on vehtailtu jos missään.Alkuperäinen kirjoittaja mones käsky se oli?;30577813:Ei kai teolokit tee huarin?
Namia tietenkin. Legoja, valkoiset kuulokkeet, hopitti juttuja....tuommoista pientäMitä muuta saitte Tuliaiset on niin kivoja. Tuodaan itsekin aina matkoilta vaikka mitä perheelle
ihanaaNamia tietenkin. Legoja, valkoiset kuulokkeet, hopitti juttuja....tuommoista pientä
:kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30579100:
Kiilakorot on ihan ykköset. Aina tykännyt niistä.Ihanat kengät! Mä tosin tyytyisin käytännönsyistä hieman pienempään korkoon En osaa enää kävellä noin korkeilla. Mun mielestä kiilakorot on niin paljon tukevammat, että ostan mielelläni vain niitä. Piikkikoroissa saa olla vaihtamassa kantalappuja joka toisen illan jälkeen...
En yhtään epäile. Varmasti puoli kaksplussaa on ollutEi voi olla tottakaan?! Taidettiin olla tuon "teologin" kanssa samalla risteilyllä