Ruosteessa, herranjestas mitä materiaalia sun ruoskas on . Juu... käytetään tota mun :xmas:ompa hyvä, mun ruoska onkin vähän ruosteessa
Ruosteessa, herranjestas mitä materiaalia sun ruoskas on . Juu... käytetään tota mun :xmas:ompa hyvä, mun ruoska onkin vähän ruosteessa
Liity säkin piiskakekkereihin!Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30565846:Mitäs te nuoriso täällä oikein hillutte?
HÄH?
Huhhuh mitkä vehkeet noilla lappalasilla on.:ORuosteessa, herranjestas mitä materiaalia sun ruoskas on . Juu... käytetään tota mun :xmas:
Ruosteessa, herranjestas mitä materiaalia sun ruoskas on . Juu... käytetään tota mun :xmas:
Ja sitten vielä nuo piiskausvehkeetkin.:xmas:en oo nuljuuttani raskinu ostaa oikeaa niin sepitin ihte vanhasta mopon ketjusta
koita sitä Lispettiin, ties vaikka tykkäisen oo nuljuuttani raskinu ostaa oikeaa niin sepitin ihte vanhasta mopon ketjusta
No nyt kun kerta noin kauniisti pyydät niin voin mä alkaa koekaniiniks.:xmas:eihän tuo nyt sitten enään mikään ihme ole miksi tytöt levillä lomailee. eihän me etelän miehet olla tajuttu kettingillä pyllyä taputella.
ei ne etelän pillut lappalaisille anna, toisianne te täällä käytte kuksimassaeihän tuo nyt sitten enään mikään ihme ole miksi tytöt levillä lomailee. eihän me etelän miehet olla tajuttu kettingillä pyllyä taputella.
Noi kettingit ei oo ihan mua varten, sen takia en ookaan koskaan lomaillut levilläeihän tuo nyt sitten enään mikään ihme ole miksi tytöt levillä lomailee. eihän me etelän miehet olla tajuttu kettingillä pyllyä taputella.
...mie oon kyllä kaikkivehkein..juoman..ruokan...:xmas:eihän tuo nyt sitten enään mikään ihme ole miksi tytöt levillä lomailee. eihän me etelän miehet olla tajuttu kettingillä pyllyä taputella.
Me kun käytiin nuoruudessa siellä luokkaretkellä niin Pekkolan Pertti piti siellä het pileet ja ne monella autolla haki meitä etelänpilluja harrinivasta ja juottivat meidät viattomat ihan juovuksiin, en kyllä muista auttoko se saantiin.ei ne etelän pillut lappalaisille anna, toisianne te täällä käytte kuksimassa
...nääh...käyt ottaas reisiveivistäs kuvan ja kerrot, että takaritsillä ois paikka vapaanaminä jo aattelin et ollaanko me liian pehmosia täällä. et seuraava neitonen kun ehkä joskus poikalaan eksyy niin käyn reisiveivistä kettingit lainaan ja pyllylle läiskiin.
Huhu, pikkupyykillehän tässä joutuu kohta lähtemään.:ashamed:minä jo aattelin et ollaanko me liian pehmosia täällä. et seuraava neitonen kun ehkä joskus poikalaan eksyy niin käyn reisiveivistä kettingit lainaan ja pyllylle läiskiin.
Hei, mun elämäni ekan heilan isä oli sentäs lappalainen, eikse oo melkein kuin samaei ne etelän pillut lappalaisille anna, toisianne te täällä käytte kuksimassa
ai mää vai? en sunkaan, määhän olen ukkomiesOlet selvästikin käynyt Hullussa Porossa yrittämässä.
mäkin just avasin juutuubinEn mene juutuupiin, en varmasti, ENNNN! En en, nyt piän pääni!!!
Hiton hiton hitto! menin kuitenkin:
[video=youtube_share;EJ29pVhsdMs]http://youtu.be/EJ29pVhsdMs[/video]
minä sorruin jo 7 tuntia sittenEn mene juutuupiin, en varmasti, ENNNN! En en, nyt piän pääni!!!
Hiton hiton hitto! menin kuitenkin:
[video=youtube_share;EJ29pVhsdMs]http://youtu.be/EJ29pVhsdMs[/video]
Eiköhän se o silti parempi vaan pysyä tämmöisenä etelän hetelmänä?eihän tuo nyt sitten enään mikään ihme ole miksi tytöt levillä lomailee. eihän me etelän miehet olla tajuttu kettingillä pyllyä taputella.
kas, mun miesvainaahan se siellä
Sä tosiaan taidat tykätä kaupassa käynnistä.:xmas:Eikä ees roiku, niin semmoisen kans olis tosi noloa mennä lähikaupalle.
Mä tykkään tästä