jatkaisitko suhdetta miehen outojen mieltemysten takia?

• Viestiketjun aloittaja mitta
  • Ensimmäinen viesti
mitta
mies haluaisi minun olevan hikinen ja pierevän kotona kahdestaan ollessa. julkisissa paikoissa pitäisi olla viimeisen päälle puunattuna. seksissä mies haluaa minun huutavan ja olevan väkivaltainen, pitäisi leikkiä ulostella ja virtsalla.

tuntuu niin vastenmieliseltä :( onneksi nämä tulivat esiin kun puhuttiin yhteenmuuttamisesta. muilla vastaavia kokemuksia?

juuu
Pissa- ja kakkaleikkeihin en suostuis kenenkään takia! Yököttävä ajatus. Kirkolla voin näyttää nätiltä ja kotonani kyllä pieraisen, kun pierettää. En tartte siihen miehen lupaa. Mutta joo, eroaisin.

no jaa
Liian erilaiset olisivat toiveet ja tarpeet. En voisi muuttua mieen mielen mukaiseksi, enkä voisi mitenkään odottaa että mies muuttaisi seksifantasioitaan minun vuokseni. Jotenka molempien olisi syytä siirtyä etsimään sitä varsinaista oikeaa.

deye
No jos sua ei nuo jutut nappaa, niin älä muuta yhteen miehen kanssa. Hänen pitänee etsiä joku, jonka kanssa menee halut yhteen. Onnea molemmille uuden kumppanin etsinnässä...

HippuTAR
No justiinsahan tos suihinottoketjus oltiin sitä mieltä että miehen haluamista jutuista pitää opetella tykkäämään, muuten on sairas tai jotain.

No mut oikeesti, jos sä et noista jutuista tykkää niin taitaa olla parempi erota. Kuulostaa ainakin siltä että mies ei oo tyytyväinen jos ei tommosia juttuja saa.

Yhteistyössä