Kaljuttaa
Täällä tuntuu kaljuuntuvat miehet vastailevan ahkerasti. Minun kaveripiirissä kukaan ei kyllä syty kaljuuntuvista miehistä.
Ei ne kaljuuntuvat vaan KALJUT. Mikään ei sytytä niin kuin kalju hyvännäköisellä miehellä. <3Täällä tuntuu kaljuuntuvat miehet vastailevan ahkerasti. Minun kaveripiirissä kukaan ei kyllä syty kaljuuntuvista miehistä.
Ihan varmaa tietoa vai? Ei ihan kaikkea kannata totuutena huudella! Vaihtoehtoja on monia. Vaan miksi ette hommaa miehillenne jack sparrow peruukkia tms. Testosteroni normaalitaso oli mikä ja minkä verran tukaa piti olla noin niin kuin siellä tilastossa?vahva tukka ikääntyvällä miehellä on merkki alhaisesta testosta
komea kuontalo on siis hyvännäkönen mutta ei kannata oottaa liikoja kamarin suunnalla
Ei paha, mutta minä tykkään tyylistä; herra ylppö, toni wirtanen,jason statham, vin Diesel... Makunsa kullakinNo tuon allekirjoitan jossain määrin, mutta silloin kaljun pitää olla tummahipiäinen ja ei mikään ajeltu kalju, vaan absoluuttisen kalju. Joku tällainen niin sitten nam:
http://www.returnofkings.com/wp-content/uploads/2013/07/black-man-bald-head.jpg
Osaatko yhtään käyttää Googlea??? Fina on yksi monista hyvin tehoavista lääkkeistä ja nykyisin löytyy hillitön määrä hoitoja, joilla kaljuus voidaan estää lähes 99% varmasti. Mikäli yksi ei pelkästään tehoa, niin yhdistelmähoidot tehoavat.Millä se kaljuus on hoidettavissa, tupeellako? Jos sä väität, että kaljuuntuvat pystyvät estämään kaljuuntumisensa jollain aineella, niin patentoi se äkkiä! Susta tulee nimittäin miljonääri.
Miksi se sua kirpasee? Vanhempiaan työkavereitaan naapureitaan ja monia muita ihmisiä ei voi valita, mutta kyllä se puoliso on valittava ihan ite ja niin hyvin, ettei tarvii sitte valittaa jälkikäteen huonoista kaupoista.mikä mua kirpasee, muutako rantut akat...
No ne häpyhyylethan ei ole kaikkien nähtävillä koko aikaa kuten ihmisellä pääOn se hienoa, kun kutsutaan seurustelukumppanin ulkonäköä kuvottavaksi.
Ap, ehkä on ihan reilua, että tuo uusi miehesi toisella palstalla surkuttelee, koska uudella naisella on kuvottavan näköiset häpyhuulet. Ei vaan ekakerralla kännipanossa pimeässä huomannut sitä :stick:
Joo, paitsi jos se kalju on samaa tyyliä kuin vaikka Seppo Taalasmaalla, mikä taas on monelle suomalaiselle miehelle se omin hiustyyli. Sellainen kranssi ei kyllä pue ketään :xKaljut miehet ovat seksikkäitä.
apua, onkos tästäkin tulossa treffipalsta :saint:Hei, mie en tykkää että kasseillani kävellään
Hiuksetkin on päässä, laitahan viestiä jos oot jo kyllästynyt niihin pervoihin