The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mul on kylmä.
...tuus tänne kainaloiseksi, niin johan kuule lämpenisit *nappaa isoon halitukseen*

Mulla on sun puolestaskin kuuma :D

Kävin tekemässä naamaliikkeitä ulkona - ihan sairaan kylymä ilima ja mulla menossa näemmä joku masokistinen kausi :D - kahden nuorimmaisen kanssa. Hilipasimme kirjastoon, missä meinas sitten tapahtua perinteinen eli multa kadota lapanen aivan kokonaan siinä lainaushurmoksessani :snotty:. Onneksipa tuo yksi järjenjättiläinen lähti sitten vinkkaamaan, että .."..äiti hei...muistatsä...me ei olla autolla vaan kävelemällä..."...

Ihan ei houkutellut sittenkään niin kovin tuossa pakkasessa ja näissä ylämäkien määrissä lähteä apinaksi muuttumaan käsivarsista karmeaa mutta ah, niin ihanaa kirjakasaa kantamaan...jäi sitten aika moni kirja lainaamatta mutta - loppuvuosi ja vuoden alkukin jotakuinkin pelastettu :).

Nenä tosin jäi jonnekin matkan varrelle ja nyt tuntuu tosi kivaa nipistelyä peffassa mutta happeiltu on ja reippaina! Nyt sitten pizza on uunissa muhistumassa ja kohta me syyä rouskutellaan melkoisen nälkäisinä ja himokkaina :p...hirween hyvät hotsit tulee jo uunista ulos.

Ja alkupalaleffana on menossa ipanoiden yksi kuolemattomista must- katsottavista - Madagascar 2 :)

..tää tahtoo veivaa veivaa...tää tahtoo veivaa....

Viimeksi muokattu:
....mitä ihanaa...onkos täällä enemmältikin awwww- huokailuja liikenteessä vai luenko ja viännän omiani sieltä rivienkin välistä :D

Kirahvilassa ainakin on :heart: ilmassa :rolleyes:...ja tinkusellakin jotain sutinanmiekkosta :)....

Oli tai ei, niin - nyt saa molemmissa osotteissa luvan olla! Kun mä oon asian niin tulkinnu. Ettäs sitten tiiätte :D

Awwwww....tämmöset on ihunia asioita...!

....mitä ihanaa...onkos täällä enemmältikin awwww- huokailuja liikenteessä vai luenko ja viännän omiani sieltä rivienkin välistä :D

Kirahvilassa ainakin on :heart: ilmassa :rolleyes:...ja tinkusellakin jotain sutinanmiekkosta :)....

Oli tai ei, niin - nyt saa molemmissa osotteissa luvan olla! Kun mä oon asian niin tulkinnu. Ettäs sitten tiiätte :D

Awwwww....tämmöset on ihunia asioita...!
No enpä menis vannomaan sen kivuuden nimiin.

Mie oon ettinyt eilen ja tänään tääl joka ruuan/kahvin jälkeen jotain "hyvää"/jälkkäriä...mut ei meillä oo enää mitään. :'(
...mie oon ihan varma, että täällä torpassa on tasan tarkkaan kolme hiirtä. Ja oikein kolme piparkakkuhiirtä.

Sen verta iso satsi on yllättäen mennyt katoamaan tuosta piparkakkurasiasta aivan yks kaks yllättäen.

Vaan ei täällä kukaan muu eikä vallankaan tämä yksi kolmikko ole ollenkaan mitäänkoskaanmilloinkaan huomannut...eikä ainakaan tuossa ko. rasiassa ole kuulemma tapahtunut minkään valtakunnan muutosta...

...mites se toi sokeri - olikos sillä jotain äkillisiä ja vääränsuoria vaikutuksia muistiin ja näköönkin :D

En muuten syö ennää pizzaa. *purp*

Ainakaan tämän vuoden puolella. :D

Siinä on joku asennusvika. Yleensä ne patteripiippaukset alkaa kello yhden ja kahden välissä yöllä.
Toi on muuten taivahan tosi!

Meillä viimeks lähti piipittämään juuri hiukan ennen kissan pierua ja voi kiesus, että siitä osaakin lähteä paha ääni (juujuu, tarkoituksella tietenki). Ja totta hitossa sitä on sitten tuohon tilanteeseen ens alkuun ihan ulalla, että mistä helkatista se ääni tulee ja sitten vielä liian lyhytkin, että kun vähemmän tolkkupäisenä keekuloit ruokahuoneesta hilatun tuolin päällä, niin sitten saa huomata, että juuei, miestä tässä ois tarvittu rivakasti...

Vaan. Hiljenee se kyllä komiasti kun sihtaa sählymailalla kunnon laakin koko hilavitkuttimeen.

...mitä siitä jos se kansi sitten saikin siipeensä.

:snotty: - kirjotusripulia pukkaa....

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä