En minä tiedä mitä sä luuletYyveetä :attn:
Onks tää sitä mitä mä luulen?
En minä tiedä mitä sä luuletYyveetä :attn:
Onks tää sitä mitä mä luulen?
Tuosta ajasta on niin kauan että ei muista enää.Päivää.
Kertokaa ny joku Annukalle mikä 7kk vauvaa vaivaa, että etusivulla olis muitakin aiheita.
Herranjestas, puolet sun tisseistä :O. Mä ajattelin ennemminkin niinkun jotain puolta desiäVoin antaa puolet pois. Nää painaa liikaa.
No hitto, jotain 1kg per tissi niin niistä on vain haittaa mulle.Herranjestas, puolet sun tisseistä :O. Mä ajattelin ennemminkin niinkun jotain puolta desiä
Ottaisin muuten desin molemmista, mut ne ois sit liian isot mulleNo hitto, jotain 1kg per tissi niin niistä on vain haittaa mulle.
Villasukat jalkaan ja lämmintä kaakaota.Mul on kylmä.
Pitäs varmaan syödäkin jotain. Viimeks söin aamulla. Menen kokkaa jotakin.Villasukat jalkaan ja lämmintä kaakaota.
...tuus tänne kainaloiseksi, niin johan kuule lämpenisit *nappaa isoon halitukseen*Mul on kylmä.
No enpä menis vannomaan sen kivuuden nimiin.....mitä ihanaa...onkos täällä enemmältikin awwww- huokailuja liikenteessä vai luenko ja viännän omiani sieltä rivienkin välistä
Kirahvilassa ainakin on :heart: ilmassa ...ja tinkusellakin jotain sutinanmiekkosta ....
Oli tai ei, niin - nyt saa molemmissa osotteissa luvan olla! Kun mä oon asian niin tulkinnu. Ettäs sitten tiiätte
Awwwww....tämmöset on ihunia asioita...!
Ällös öllös ollenkaan siellä mukamas totisena torvensoittajana *kutittaa kainalosta*No enpä menis vannomaan sen kivuuden nimiin.
Mie oon ettinyt eilen ja tänään tääl joka ruuan/kahvin jälkeen jotain "hyvää"/jälkkäriä...mut ei meillä oo enää mitään. :'(Mulla taasen on kauheet vierotusoireet joulusuklaista vaikken paljoo ole ees syönyt mut kummasti se sokeri humaluttaa pienelläkin määrällä ja siihen jää koukkuun.
Mulla ei ole kotona mitään. Mussutin töissä suklaata.Mie oon ettinyt eilen ja tänään tääl joka ruuan/kahvin jälkeen jotain "hyvää"/jälkkäriä...mut ei meillä oo enää mitään. :'(
Siinä on joku asennusvika. Yleensä ne patteripiippaukset alkaa kello yhden ja kahden välissä yöllä.Mun palovarotin piippas sen merkiks, että patteri on vähissä. Meinasin saada sydänkohtauksen.
...mie oon ihan varma, että täällä torpassa on tasan tarkkaan kolme hiirtä. Ja oikein kolme piparkakkuhiirtä.Mie oon ettinyt eilen ja tänään tääl joka ruuan/kahvin jälkeen jotain "hyvää"/jälkkäriä...mut ei meillä oo enää mitään. :'(
Toi on muuten taivahan tosi!Siinä on joku asennusvika. Yleensä ne patteripiippaukset alkaa kello yhden ja kahden välissä yöllä.
Meillä oli nyt joulun aikaan, ostettiin lahjaks ja vähän muutenkin..ja sitten saatiin tietty lahjakskin vähän. Ne vaan on syöty nyt mut vielä tekee mieli.Mulla ei ole kotona mitään. Mussutin töissä suklaata.