Ei oikeastaan sun kohdalla. Olet niin hoikka muutenkin.Ei tartte tykätä, oon taas tämmönen kuivan kesän orava.
Ikinä ei oo hyvä
Ei oikeastaan sun kohdalla. Olet niin hoikka muutenkin.Ei tartte tykätä, oon taas tämmönen kuivan kesän orava.
Ikinä ei oo hyvä
No ehämmää kyenny nukkumaan ko sain kiinalaista ruokaa ja leffaseuraa kotiin :attn:jos kukkuu yöt niin onko ihmekkään jos pitää ottaa päivällä tirsat ja sitte on taas niinku myrskynmerkki annakan laijjassa
Jos 10kg putoaisi pois niin vielä paremman näköinen.nyt riita poikki ja voita väliin
kumpainenki ootte uuh niin hyvännäkösiä
lehvoja voi kahtoa päivälläki mutta kinkkisafkaa ei kieltämättä raski päästää jäähtymäänNo ehämmää kyenny nukkumaan ko sain kiinalaista ruokaa ja leffaseuraa kotiin :attn:
Mitennii, mehän oltiin samaa mieltä.nyt riita poikki ja voita väliin
kumpainenki ootte uuh niin hyvännäkösiä
ai olitte vai |OMitennii, mehän oltiin samaa mieltä.
Miten lapsiperheessä katotaan aikuisten leffoja päivällälehvoja voi kahtoa päivälläki mutta kinkkisafkaa ei kieltämättä raski päästää jäähtymään
Joo joo.ai olitte vai |O
juu juuai olitte vai |O
ai no sitte, hyvä että katoitte yölläMiten lapsiperheessä katotaan aikuisten xxx-leffoja päivällä
Sain jalkahieronnankin, how cool is that
Ai kauheeai no sitte, hyvä että katoitte yöllä
Hei beibe :kiss: wazzup?
Mä voin ottaa sulta 10kg itelleni :wave:Jos 10kg putoaisi pois niin vielä paremman näköinen.
Mitäs täs,vähänHei beibe :kiss: wazzup?
minult saat alkuun nyt ainakin 5kgMä voin ottaa sulta 10kg itelleni :wave:
Yyveetä :attn:Mitäs täs,vähänolo.
Haluuks tisseistä kans?Mä voin ottaa sulta 10kg itelleni :wave:
Kelpaa nekin!minult saat alkuun nyt ainakin 5kg
Voin mä vähän ottaa, ettei sit näytä tyhmältä et kaikkialle muualle on tullut lisääHaluuks tisseistä kans?
Voin antaa puolet pois. Nää painaa liikaa.Voin mä vähän ottaa, ettei sit näytä tyhmältä et kaikkialle muualle on tullut lisää