Ketkä palstalaisista ei pidä joulusta

  • Viestiketjun aloittaja Ketkä ei pidä
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30533500:
tais olla kova paikka kun vastasin yhden ketjusn kysymykseen sanalla on.

syytä ittees jos tekstien perusteella olet enemmän ämmä kun mamma.



aika huonoo on tuo sunkin pystyminen vai meinasitko oikeen tulla rikkomaan näppiksen. :D

että sää oot laimee
 
totta puhuen en ole, ei susta enää miestä saa vaikka malli tulis Kivennavalta
jaa sä tunnet minua niin hyvin että kehtaat sieltä arvoita laittaa oikeesti tietämättä yhtään mitään.
etköhän sä ole jo yhdelle päivälle tehny itestäs ihan tarpeeks pellen.
jatka toki keskenäs jos kiinnostaa tästä aiheesta. mä en viitti enää avata koko ketjua.
 
kaikki kiinni
Mä en tykkää joulussa siitä yhtään että kaikki elämä loppuu eikä mikään oo auki. Jouluaattona vois olla kiinni mutta sitten jo joulupäivänä olis ihan normaali päivä. Mitä ihmettä teet 25 ja 26 päivä?? Silloin olis aikaa muttei tekemistä.
 
--*
Mä en oo koskaan tajunnut joulua - varsinkin lapsetonta sellaista. En vaan kertakaikkiaan ymmärrä, miksi ressata yhden päivän takia, joka kuitenkin toistuu joka vuosi.

Tän joulun oon töissä ja nautin tuplaliksastani. B)
 
kkkb
Haluaisiko joku referoida, mistä aiemmasta ketjusta ruutis on kilahtanut? En jouda päivystämään täällä ihan 24/7?
Eilen oli ainakin joku ketju missä ap kysyi mitä voi tehdä ku osa talon sähköistä katos. Kunnon riitaa pukkas palstaukkojen kesken, ihan ihme touhua. Käyttäytyivät kuin äkäiset wt-mammat konsanaan.

Itsekään en kaikkia ketjuja seuraa tai ole täällä 24/7, mutta ainakin tuossa ketjussa kävi mielessä että taitaa porukalla olla pinna aika tiukalla kun noin pitää alkaa tappelemaan.
 
Kyttääjä 12
Eilen oli ainakin joku ketju missä ap kysyi mitä voi tehdä ku osa talon sähköistä katos. Kunnon riitaa pukkas palstaukkojen kesken, ihan ihme touhua. Käyttäytyivät kuin äkäiset wt-mammat konsanaan.

Itsekään en kaikkia ketjuja seuraa tai ole täällä 24/7, mutta ainakin tuossa ketjussa kävi mielessä että taitaa porukalla olla pinna aika tiukalla kun noin pitää alkaa tappelemaan.
Kiukuttelun syy on jossain muualla koska päätön ei ole kyseiseen ketjuun osallistunut. Krut tyttösellä ov varmaankin se aika kuukaudesta juuri nyt.
 
kkkb
Alkuperäinen kirjoittaja Kyttääjä 12;30534337:
Kiukuttelun syy on jossain muualla koska päätön ei ole kyseiseen ketjuun osallistunut. Krut tyttösellä ov varmaankin se aika kuukaudesta juuri nyt.
Juu, krutia tuossa tarkoitin. Olihan siinä pari muutakin herraa vähän aukomassa päätään, mutta päätön ei tainnut olla siellä ei.
 
Hei vaan mulkku
Krutia harmittaa kun sillä on paksu mamma kotona joka määrää mitä tehdään. Taas joulu mennyt akan pillin mukaan, kun ei Krutilla ole munia. Helpompaa vaan totella, onhan hän itse työtön ja rahat hankkii akka.

Päätön on vapaa ja osaa itse pitää itsestään huolen. Kyllähän se Ruttua niin harmittaa.
 

Yhteistyössä