The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
On.

Selittämisessä ei o mitään järkeä, joten jos et usko sanaani, niin en voi sille mitään.
Toi mun ukko ajaa mahdollisuuksien mukaan yöksi kotiin. Tietysti jos tänään on keikka Kuopiossa ja huomenna Joensuussa, ei oo mitään järkeä ajaa Stadiin.

Mä taas tiesin mihin ryhdyn, jo ennen lasten syntymää. Tiesin ettei tuosta koskaan tule 8-16 duunaria vaan veri vetää tielle. Niinpä katson ettei mulla ole syytä marmattaa vaikka miten ottais päähän leikata nurmikko tai kolata lumet. Tai valvoa sairaiden lasten kanssa. Oma valinta eikähän tässä enää isoja ongelmia ole kun lapset kasvoi. Ja kyllähän sitä toistakin harmittaa kun täällä on kaikki mun hoidettavana mutta eihän sovittuja duuneja voi tekemättä jättää.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
On muuten jotenkin hullua luulla et me miehet oltais kovia ja vahvoja ja että toiveammattimme olis palkkamurhaaja.

Useimmat miehet jotka mä tunnen ovat hyvin herkkiä ja haavoittuvia runosieluja ja jotka nainen voi särkeä ja repiä riekaleiksi.

Hyvin harva on kaltaiseni joka näyttelee kovaa eikä ole tietääkseen kivusta.
 
väittäsin että asia on just päinvastoin eli että valtaosa miehistä olis just tommosia koan näyttelijöitä

paino sanalla näyttelijöitä
No mun ny ei tartte näytellä. Ei o ketään kenelle mun tarttis.

Olen samas paketissa hyvin sivistynyt, kultivoitunut ja hauska. Toisaalta vittumaisin tyyppi jota maa päällään kantaa.

Ei mun tartte miehiä pelätä, koska tiedän, että eivät he mulle mitään voi. Naisia voin pelätä koska tiedän, että voivat minua satuttaa.
 
No mun ny ei tartte näytellä. Ei o ketään kenelle mun tarttis.

Olen samas paketissa hyvin sivistynyt, kultivoitunut ja hauska. Toisaalta vittumaisin tyyppi jota maa päällään kantaa.

Ei mun tartte miehiä pelätä, koska tiedän, että eivät he mulle mitään voi. Naisia voin pelätä koska tiedän, että voivat minua satuttaa.
en puhunu susta vaan miehistä yleensä
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä