The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Valmiiks vitukkaan shoppailureissun kruunas kaverin viestillä laittama kuvankaappaus, jossa käy ilmi, että ämpärin uus pikatyttöystävä laittaa mun lapsesta nimen kerta kuvia nettiin. Julkiseen profiiliin. Soitin ämpärille ja kysyin, voisko mun lasta koskevat asiat kuvineen ja nimineen jättää julkaisematta, koska en halua lastani nettiin. Vastaukseksi sain pohdintaa, kuka meidän yhteisistä facekavereista mulle juoruaa, et ketä täytyy poistaa listalta. Voi jeesus tota ymmärryksen tasoa... Alkoi vielä aukomaan päätä kaiken huipuksi.

En uskonu että viesti menee perille mitenkään halutulla tai toivotulla tavalla, niin laitoin sit sille muikkelille suoraan viestiä, että jos mitenkään viittis jättää mun lapseni pois päivityksistään. Sekin tuntuu ymmärtävän elämän menosta kymmenen kertaa enemmän kun ämpäri, tuli pieni pahoittelukin.
 
Valmiiks vitukkaan shoppailureissun kruunas kaverin viestillä laittama kuvankaappaus, jossa käy ilmi, että ämpärin uus pikatyttöystävä laittaa mun lapsesta nimen kerta kuvia nettiin. Julkiseen profiiliin. Soitin ämpärille ja kysyin, voisko mun lasta koskevat asiat kuvineen ja nimineen jättää julkaisematta, koska en halua lastani nettiin. Vastaukseksi sain pohdintaa, kuka meidän yhteisistä facekavereista mulle juoruaa, et ketä täytyy poistaa listalta. Voi jeesus tota ymmärryksen tasoa... Alkoi vielä aukomaan päätä kaiken huipuksi.

En uskonu että viesti menee perille mitenkään halutulla tai toivotulla tavalla, niin laitoin sit sille muikkelille suoraan viestiä, että jos mitenkään viittis jättää mun lapseni pois päivityksistään. Sekin tuntuu ymmärtävän elämän menosta kymmenen kertaa enemmän kun ämpäri, tuli pieni pahoittelukin.
No johan nyt pomppas. Hyvä että edes se nainen ymmärsi.
 
Ostin Nykälle kissanminutlla täytetyn lelun, se kuljettaa sitä suussa ympäri kämppää silmät kiiluen :D Söpö. Se innostu taas koiraleikistä ko sai mieleisen lelun.
Yks kissa oli aikanaan kissanminttuun ihan kahjo. Siis todellakin kisuminttumainokseen kelpaava kahjous oli kyseessä.

Aikanaan painuin pihalle röökille, niin hämmästelin, et miten tää samainen kisu voi olla noin kiinnostunut autonrenkaasta? Syy selvis, koska renkaan päälle oli kisua karkuun kiivennyt hiiri. Mä sit tuumin, et katotaan kuka kyllästyy ensin. Meni kolme tuntia niin hiiri kyllästyi ja yritti karkuun mut maksoi siitä hengellään. Kärsivällisyys olis valttia.
 
Julsex hankittu, kotikalia tekkeytymässä, saaristolaisleivän ainekset ostettu, talo joulusiivottu, kaik lahjat pakkaamista vaille valmiit.. Eihän tässä oo mitään hätää, joulu tulee riehumattaki
 
Miulla on jo sentäs imuri esillä. Osa ruoista ostamatta. Lahjat ostettu ja osa pakattu. Muutama pitää vielä kääräistä. Kotikalja pitää tänään laittaa tekeytymään myös täälläkin. Kuusi löytyy omasta takaa. Koristeet voisi huomenna laittaa siihen. Kinkku ostettu, kunhan muistaa ottaa sulamaan. Eli ei mitään paniikkia täälläkään :D.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30527310:
Miulla on jo sentäs imuri esillä. Osa ruoista ostamatta. Lahjat ostettu ja osa pakattu. Muutama pitää vielä kääräistä. Kotikalja pitää tänään laittaa tekeytymään myös täälläkin. Kuusi löytyy omasta takaa. Koristeet voisi huomenna laittaa siihen. Kinkku ostettu, kunhan muistaa ottaa sulamaan. Eli ei mitään paniikkia täälläkään :D.
Mun ei tartte ko paketoida iskän lahja, ja sit pakata tavarat mitä tartten ko oon porukoilla viikon. Ennustan että kiire tulee, huomenna on lähtö :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30527333:
Se pahotteli sitä kuvajuttua ja sanoi ettei se tajunnut että mä voisin ottaa siitä itseeni, sit se kerto että se tykkää puolikkaasta paljon, mutta ei halua tai yritä astua mun varpaille tai viedä äidin paikkaa, ja toivois ettei meidän välille tulis riitaa.

Herkistyin, nyt mua itkettää :ashamed:
 
Mun ei onneksi tartte nukkumaluukkuuni jouluja laitella.

Pikkuliskolta kun kävi käsky, että tuut tänne tai tullaan hakemaan.

Jonkun kait toi juustokin pitää tehdä. Kyl hänen jo nyt pitäis ittekin osata, koska viime jouluna laitoin tarkat ja yksityiskohtaiset ohjeet. Hän vissiin vaan lukee niit liiankin tarkasti, koska laitoin kohtaan 1, et juustonvalmistus aloitetaan antamalla isoveikalle kylmä kalja...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä