The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Toimivia puhelimia olen toimittanut eteenpäin välikäsien kautta. Mm tsunamin runtelema alue tarvitsee edelleen apua. Pitää vain löytää se oikea kanava kierrätykseen.
Voi, sie ootkin tuommonen ihana lahjoittaja :heart:

Ite en moista ole edes hoksannutkaan :snotty: mutta tuohan olis oivallinen tapa päästä eroon nurkkiin kertyvistä aparaateista :)
 
Aamua. Kahvia.

Tsadilainen oli iloinen mun puolesta kun sain autoni takaisin, ja se oli ostanut mulle kekkos-wunderbaumin :D Hitto mikä äijä. Se uhkas tulevansa tänään piettämään leffailtaa, mutta en usko ennenko se istuu tossa sohvalla.
Sit näin kuvia sen tuoreesta kummitytöstä, kuin söpö. Sit kateltiin puolikkaan vauvakuvia. Miten ne onkin niin ihania pienenä.
 
Aamua. Kahvia.

Tsadilainen oli iloinen mun puolesta kun sain autoni takaisin, ja se oli ostanut mulle kekkos-wunderbaumin :D Hitto mikä äijä. Se uhkas tulevansa tänään piettämään leffailtaa, mutta en usko ennenko se istuu tossa sohvalla.
Sit näin kuvia sen tuoreesta kummitytöstä, kuin söpö. Sit kateltiin puolikkaan vauvakuvia. Miten ne onkin niin ihania pienenä.
onneks aika hoitaa tuonkin ongelman
 
Aamua. Kahvia.

Tsadilainen oli iloinen mun puolesta kun sain autoni takaisin, ja se oli ostanut mulle kekkos-wunderbaumin :D Hitto mikä äijä. Se uhkas tulevansa tänään piettämään leffailtaa, mutta en usko ennenko se istuu tossa sohvalla.
Sit näin kuvia sen tuoreesta kummitytöstä, kuin söpö. Sit kateltiin puolikkaan vauvakuvia. Miten ne onkin niin ihania pienenä.
Niin on. Ja huolet kasvaa lapsen kasvaessa.
 
:LOL:

Onko joka ikinen klassikkoteos tällainen? Mä olen aina onnistunut välttämään koulussa kaikkien Täällä Pohjantähden Alla ym. lukemiset, lukenut aina vaan jotain kirjallisuutta vähän sivusta. Nyt on sit pakko kahlailla näitä.

.
Jotkut klassikot saattavat tuntua tiiliskiviltä, eikä ainutkaan kirja ole pakollinen.

Mut pohjantähti ja tuntematon ovat semmoisia opuksia, että jos niiden lukeminen puuduttaa, niin miltä lie tuntunut heistä joista kirjat kertovat.
 
  • Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
Mun pitäis tänään mennä ettimään iskälle lahjaa, plääh. Jos en löydä mitään edullista äänikirjaa, niin sit multa kyllä loppuu ideat sen lahjan kanssa.
Plääh ittelles. Älä osta mitään. Jos isäukkosi tarvitsee tai haluaa jotain mitä rahalla pystyy ostamaan, niin hän menee kauppaan ja ostaa semmoisen.

Anna jotain jota ei rahalla saa ja jonka vain sinä pystyt antamaan. Vaik tuore ja kehystetty valokuva sinusta ja peepeestä. Semmoista isäukkosi ei mistään muualta voi saada, ellet sinä sitä hänelle anna.

Ja mä olen isäukkosi ikäisten äijien sielunmaiseman asiantuntija.
 
Mun tukka on ärsyttävä. Pesun jälkeen on ok mutta seuraavana päivänä vitun pörröinen. Hoitoaine ei auta. :kieh:
Jos ei tätä ketjua lukis, niin enpä tosiaankaan tietäisi miten vaikea asia pörrö voi naiselle olla.

En mä enää taida uskaltaa ketään naista edes lähestyä, kun intohimoni on kumminkin sekoittaa joko ylä- tai alapörrö ja mielummin tietty molemmat samaan aikaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
...:wave:...ihan on pakko tulla kertomaan, että.

Olen taas pakahtua onnesta ja ilosta ja ylpeydestä ja rakkaudesta :heart:

Vellokset saapuivat misterin kera kirkosta kotio suupielet korvissa. Juhlat esityksineen olivat menneet hienosti, anoppikin oli ollut paikalla katsomassa :O :), joten lomalle siirtyminen tapahtui enemmän kuin hyvissä fiiliksissä. Ja sitten tämä yksi sitkeä kaveri :heart:....kantaa torppaan semmosen todistuksen että.

Nyt on vielä masutkin aivan omenaisina, miten sattuikaan että osasin tehdä tähän tilanteeseen suunmakuiset herkut; perunamuusia, jauhelihapiffejä, paistettuja sipulirenkaita ja salaattia.

Ihan on pakko löftäillä tovi....
 
  • Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä