The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Saako avautua?

Mulla on naisikävä.

Ei mitään pervoa vaan ihan semmoinen terve naisikävä. Minä joka olen erakko ja yksinäinen susi ja mitä kauemmin olen yksin sen paremmin viihdyn yksin.

Mut yksinolon huono puoli on se, että ei ole ketään kenen vuoksi tehdä mitään. Itteni vuoksi en viitti, eikä ole semmoista hommaa jota ei voisi siirtää myöhemmäksi.
Kaikki osaamiseni, kykyni ja taitoni jäävät käyttämättä koska kukaan ei niitä kysy. Hyvä puoli on vain se, että kukaan ei joudu kärsimään vittumaisesta luonteestani.

Mut mikä helvetin otus on luolaansa vetäytynyt yksinäisyydestä kärsivä erakkorapu?

Ihan mielelläni olisin jollekin tarpeellinen.
Tuo on läheisyydenkaipuuta joka on ihan normaalia silloin tällöin vaikka miten oisi erakko. Ihannetilanne olisi jos voisi saada sitä läheisyyttä silloin kun itsestä siltä tuntuu, olematta kuitenkaan kusipää joka loukkaa muita itsekkyydellään
 
Huomenta!

Pitäisi olla jo tekemässä juttuja mutta tänne eksyin :D
No jos edes kupillisen teetä hörppäisi ennenkuin päivä starttaa kunnolla. Tänään on tiedossa kiva päivä:) Tai ainakin toivon että siitä tulee kiva päivä.
 
Huomenta koko köörille :)!

Kahvia isossa mukissa, jotta saan edes pikkasenkaan aivotoimintaa liikkeelle, sillä yönseutu jäi kovin piikaseksi. Mutta - koululaiset lähtivät niin komeina joulukirkkoon ja tohkeissaan totta kai :). Viimeinen virallinen rykäisy siis menossa parhaillaan esityksineen kaikkineen ja sitten kun misterin kanssa parin kolmen tunnin jälkeen kotiutuvat, niin se on sitten loma!

Eli olemma heinähattuina häpeilemättömästi ellunkanasina :D - voi pojat sentään!
 
Huomenta koko köörille :)!

Kahvia isossa mukissa, jotta saan edes pikkasenkaan aivotoimintaa liikkeelle, sillä yönseutu jäi kovin piikaseksi. Mutta - koululaiset lähtivät niin komeina joulukirkkoon ja tohkeissaan totta kai :). Viimeinen virallinen rykäisy siis menossa parhaillaan esityksineen kaikkineen ja sitten kun misterin kanssa parin kolmen tunnin jälkeen kotiutuvat, niin se on sitten loma!

Eli olemma heinähattuina häpeilemättömästi ellunkanasina :D - voi pojat sentään!
:O. Riävittömästi painelette mänemään gollegevaatteissa???????
 
Spencer Hastings
Ottaisin kuvan jos ei olis näin pimeetä, mutta mies nukkuu tos vieressä bokserit päässään??

Jos mun pöytälampun valo häiritsee niin unimaski olis kyl tossa kolmenkymmenen sentin päässä laatikossa.. mut kai se näinki menee.
 
:O. Riävittömästi painelette mänemään gollegevaatteissa???????
Juu :D. Toki huomioidaan jouluaatto, silloin on kovat kaulassa ja mekot heilumassa kuten asiaan kuuluukin, kuin myös joulupäivän vierailulla anoppilassa, mutta muutoin pieruverkkarit kehiin.

Torpan mieskolmikko on asiokkaasti suorittamassa omaa ykköstamineittensa tuulettelureissua kirkossa - voi sniisk, kuinka noi veljekset olivatkin niin miehekkään näköisinä :heart: *ylpeilee isosti* - sen sijaan tirppana vielä nujuaa univaatteissansa. Mä sentäs olen omani onnistunut kietaisemaan ympärilleni eli ihan esittelykelpoisena menen pörröni kanssa :D
 
Ottaisin kuvan jos ei olis näin pimeetä, mutta mies nukkuu tos vieressä bokserit päässään??

Jos mun pöytälampun valo häiritsee niin unimaski olis kyl tossa kolmenkymmenen sentin päässä laatikossa.. mut kai se näinki menee.
:O...:D...oi voi, siellä on toinen ollut aivan liian väsy, kun on nämä ylä/ala/etu/takapäät/puolet karanneet lapasista...

Mutta hyvä se on että uni maittaa, noinkin :)
 
Spencer Hastings
HA, Katti! Lueskelin noita sun viestejä parikin kertaa, kun mietin et mistä tuo sun kirjoitustyyli on tuttu.. no luen Ylpeys ja ennakkoluuloa just, ja siinä on vähän samanlaista kieltä kun tuo suomennettu painos on jostain vuodelta 62 :D

On muuten puuduttava kirja. Ihan eri luokka olis, jos siellä ois myös noita sun viesteistä tuttuja tehosteita :D
 
Saako avautua?

Mulla on naisikävä.

Ei mitään pervoa vaan ihan semmoinen terve naisikävä. Minä joka olen erakko ja yksinäinen susi ja mitä kauemmin olen yksin sen paremmin viihdyn yksin.

Mut yksinolon huono puoli on se, että ei ole ketään kenen vuoksi tehdä mitään. Itteni vuoksi en viitti, eikä ole semmoista hommaa jota ei voisi siirtää myöhemmäksi.
Kaikki osaamiseni, kykyni ja taitoni jäävät käyttämättä koska kukaan ei niitä kysy. Hyvä puoli on vain se, että kukaan ei joudu kärsimään vittumaisesta luonteestani.

Mut mikä helvetin otus on luolaansa vetäytynyt yksinäisyydestä kärsivä erakkorapu?

Ihan mielelläni olisin jollekin tarpeellinen.
Tuohan kuulostaa aivan ihanalta ja hyvin terveeltä tarpeelta :). Sekä myös siltä, että ollaan iso askel lähempänä Pepin kohtaamisessa :heart:
 
HA, Katti! Lueskelin noita sun viestejä parikin kertaa, kun mietin et mistä tuo sun kirjoitustyyli on tuttu.. no luen Ylpeys ja ennakkoluuloa just, ja siinä on vähän samanlaista kieltä kun tuo suomennettu painos on jostain vuodelta 62 :D

On muuten puuduttava kirja. Ihan eri luokka olis, jos siellä ois myös noita sun viesteistä tuttuja tehosteita :D
:D - no voi sun kääk ja iik!! *nauraa räkättää hervottomana*

Että on sitten ilmaisutaito singahtanut melkoisen sujuvasti kauas takametikköön, ihan vuodelle 62 paikallistetusti :O :LOL:

Koettakaahan nyt sitten kärvistellä, tässä on sitten kyseessä melkoisen legendaarista jaaritusta, lähestulkoon museoviraston hommia siis :p :D

Mutta joo, tommoset kuvaketehosteet ois aika käteviä tekstin lomassa, saattais jäädä tätä nykyä ehkä pikkasen paremminkin mieleen. Hyvä huomio kyllä!
 
  • Tykkää
Reactions: Spencer Hastings
Spencer Hastings
:LOL:

Tykkään paljon enemmän "vanhasta kielestä", mutta tää kirja on uskomattoman puuduttava. Tossa on just viiden sivun mittainen joku lässynläpätivitunlää kirje, josta ei saa mitään irti. Onko joka ikinen klassikkoteos tällainen? Mä olen aina onnistunut välttämään koulussa kaikkien Täällä Pohjantähden Alla ym. lukemiset, lukenut aina vaan jotain kirjallisuutta vähän sivusta. Nyt on sit pakko kahlailla näitä.

Mieskin toi mulle toisesta majasta Hamletin sekä Romeon ja Julian vähän kuin vihjaillakseen, että voisin lukea muutakin kuin chic litia.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä