Viillellyt lekuri

  • Viestiketjun aloittaja voiluoja
  • Ensimmäinen viesti
Jaa että jos on vanhoja viiltelyARPIA ni ei voi toimia lääkärinä? Eri asia olis, jos ne olis tuoreita jälkiä. Jokaisella ihmisellä on menneisyytensä, pisteet sille lekurille et saanu elämänsä kasaan ainakin niin hyvin, että on päässy lääkikseen, valmistunu sieltä ja pystyy olee työelämässä. Ei ne arvet tee lekurista tai kenestäkää muustakaa huonompaa ihmistä.
 
"vvvv"
Suvaitsevampaan suuntaan, kun hän ne uskaltaa pitää esillä. Lääkärinä olisi voinut pitää pitkähihaista takkiakin toisin kuin hoitajana.
Pidän asiaa vain plussana. Jos edes joku ne nähdessään uskaltautuu puhumaan omista ongelmistaan, niin lääkäri on tehnyt hyvän työn ja hänenkin paskalla elämänvaiheella on joku hyvä merkitys
 
kerran pikku onnetomuuden jälkeen ambulanssilla sairaalaan aamuyön tunteina.
päivystävä mieslääkäri saapui paikalle potkulaudalla sukkahousut jalassa.
aikaa tästä on jo parikymmentä vuotta.
mitähän siellä nykyään tulis vastaan.
:O
 
  • Tykkää
Reactions: Irski
.......
Mä olen hoitaja ja toinen käsivarsi on viillelty.

Nuoruudessa sairastin vakavan masennuksen. Sen voin sanoa että se ainakin kasvatti mut ymmärtämään asioita laajemmin. Mua on moni potilas kehunut että olen ymmärtäväisempi kuin moni muu hoitaja.

Ja arpia voi tosiaan tulla kyllä muustakin kuin viiltelystä.
 
A..P..
Mutta eikös sellaiset punaiset jäljet ole ihan uusia? Valkeita ja punaisia ja liiloja oli tällä neidillä. :/ Ihan selkeästi viiltelystä kun kaikki samaan suuntaan, tasaisia ja niitä oli PALJON.
 
aa..pee
Ei kyl noi oli jotain ihan tuoreita. Kyllä sen huomaa. Niin nuorikin ettei mitään kymmenen vuotta vanhoja ainakaan voi olla. Joku kahen kympin pintaan max 30. Antaa ammatti taidottoman vaikutelman. Ei voi olla lääkäri saati taitava sellainen jos on epävakaa.
 

Yhteistyössä