G: Hakeeko miehes sulle kiltisti terveyssiteitä?

• Viestiketjun aloittaja luonnollista
  • Ensimmäinen viesti
Tjaah
Hitusen vaikeaa se aina on, mutta tuo lopulta kuitenkin, niin tamponit kuin siteet. Mutta esim. alushousuja se ei voi tuoda. Siis vaikka sloggipakettia. Kaikkihan ajattelisi että ostaa itselleen?
Tuohon tamponien imukykyyn, eihän nyt kukaan nainen kuvittele että "koko valitaan alapään koon mukaan"?

En mä ymmärrä mitä ihmeellistä on ostaa kaupasta siellä myytäviä tavaroita???

Ei pitäis olla mikään ongelma jos vaan tietää mitä tarttee kaupalta tuoda.

Huomattavasti hankalampaa on suostutella vaimo tuomaan kauppareissulta miehelle kaljaa, ainakaan tarpeeksi. Vaikka korvaavatkin merkit kelpais.
Ja pyydähän tupakoimatonta tuomaan kaupalta aski röökiä! Maailmanhistoria ei tunne tapausta missä hän olisi muistanut.

"Samu"
Peukut pystyyn eräälle gorillan kokoselle kaljulle korstolle, jonka ainoat ostokset oli suklaata ja tamppooneja:D Asiamies.

P.s. Mä saan aina riittävästi kaljaa, jos pyydän.

häveliäs
En ole koskaan pyytänyt. Ostaisi varmasti mutten ole pyytänyt. Jotenkin koen että on parempi että suhteessa ei jaeta ihan kaikkea.. En möskään ole koskaan pissannut mieheni nähden tai pieraissut.

All Ways
Tietenkin hakisi jos pyytäisin! Mutta haluan tietyltä merkiltä tietynlaisia siteitä ja itsellänikin menee aikaa hakea marketin hyllyltä haluttua tuotetta. Joten en halua laittaa miestäni hikoilemaan sinne sidehyllyjen väliin, kun itsellänikin se teettää työtä, kun pakkaukset on niin saman näköisiä!

"Pippi"
Mullakin kuppi käytössä.

Vauvojen synnyttyä se on kyllä tuonut siteitä opastuksella "mahdollisimman isoja yösiteitä". Samoin apteekista on tulleet nännirasvat ym. Tosi juntti olisikin jos ei voisi juuri synnyttäneelle vaimolle tatvikkeita tuoda.

Mä sitten vastaavasti ostan yleensä kondomit. Miehelle kelpaa vain yksi markettimerkki, ja muistan kyllä mikä.

....
Alkuperäinen kirjoittaja häveliäs;30509679:
En ole koskaan pyytänyt. Ostaisi varmasti mutten ole pyytänyt. Jotenkin koen että on parempi että suhteessa ei jaeta ihan kaikkea.. En möskään ole koskaan pissannut mieheni nähden tai pieraissut.
Kunnes saatte lapsia. Ellet sitten sulje miestäsi sen asian ulkopuolelle. Synnytyssalissa kuitenkin lentelee kakkakikkareet, öisin lakanat on tissimaidossa tai et muista ennen seksiä poistaa tissiliiveistä maitosuojia tai vuodat alapäästä verta kuin seula 3 viikkoa ja perse on niin kipeä ettet pääse kauppaan ja mies saa lähteä ostamaan jotain maailman paksuimpia pissaterveyssidehärpäkkeitä :D

No ei vais.

häveliäs
Kunnes saatte lapsia. Ellet sitten sulje miestäsi sen asian ulkopuolelle. Synnytyssalissa kuitenkin lentelee kakkakikkareet, öisin lakanat on tissimaidossa tai et muista ennen seksiä poistaa tissiliiveistä maitosuojia tai vuodat alapäästä verta kuin seula 3 viikkoa ja perse on niin kipeä ettet pääse kauppaan ja mies saa lähteä ostamaan jotain maailman paksuimpia pissaterveyssidehärpäkkeitä :D

No ei vais.
Meillä on kolme lasta :D ...että ihan tuoresta suhteesta ei ole kysymys. Oli mukana kyllä synnytysalissa ottamassa lasta vastaan ja näki kyllä KAI-KEN mutta ei se tarkoita että sen jälkeen kannattaisi seiniä yhdessä paskalla valella.

Hakeehan tuo ja osaa jo oikeat merkitkin tietää. Eikä tuossa kait niin mitään sen erikoisempaa selkärankaa tarvita, ihan kuuluu normaalikaupassa- asioimistavaroihin siinä missä se, että haen miehelleni partavaahdot ja saunakaljan, muutaman tupakka- askinkin olen miehelle samalla reissulla kustantanut.

Ei siis ole mitenkään riippuvainen selkärangasta tai kiltteydestä :).

"jahas"
moon hakenu auliisti monest.i en tiä mitä tuos on ihmeellistä. jos vaimo ei pysty itse hakea tai olen menossa kauppaan ilman häntä miksi en voisi niitä ostaa no toki en tiä niistä paskaakaa mutta kysyn jopa neuvoa jos en itse tiedä missä ja mitä voi jeesus ihmisillä on suuria ongelmia

"jaa"
Tietysti hakee kaiken mitä minä tarvitsen jos en ole menossa kauppaan, samoin kun minä ostan kaiken mitä hän sattuu tarvitsemaa. Näin koska ymmärrämme biologiaa ja sukupuolten välisiä eroja eikä niissä ole mitään noloa. Emme myöskään ole niin epävarmoja että miettisimme jatkuvasti mitä joku kassa meistä ajattelee. Tai vastaavasti niin itseriittoisia että kuvittelisimme muita edes kiinnostavan ostoksemme, kun tiedän ettei ketään kiinnosta vaikka ostaisin kolmesataa dildoa ja kolme banaania ja nakin.

ap.
Ap, millä vuostuhannella elelet?

Yhdessä ollaan oltu jo pian 30 v. ja aina on siteiden hankinta mieheltä onnistunut ilman hämminkiä.
Siis häh? Kysyn vain mielenkiinnosta minkälaisia palstalaisten miehet on tässä asiassa. Onhan niitä sellasia urpoja jotka ihan oikeesti kokee tollasen niin kamalana etteivät suostu tuomaan!
Ei mulla sellaista ongelmaa ole, ihan on luonnollista että kumpikin voi tuoda mitä vain tarvitsee toiselle vaikka nyt ois joku anustappi kysymyksessä.

Miten nyt joku luulee että tän kysymyksen perusteella mä elän jossain keskiajalla :D

Johan täällä näitä jokunen häveliäs nainenkin löytyi.

Ja kyllä mä pidän aika selkärangattoman säälittävänä sellasta miestä joka on jäänyt kehitystasoltaan jonnekin ties minne jos normaalien hygieniatuotteiden ostaminen vaimolleen tuottais vaikeuksia.

Hakee<3 Siitä tulis verinen katastrofi jos ei tiukan paikan tullen semmoseen suostuis.

Ensimmäisen kerran se oli jopa ylpeä tästä kunniatehtävästä, kun oon sen eka tyttöystis, niin sen mielestä oli hauskaa päästä ostamaan näitä naistenjuttuja.

Tämä keskustelu on käyty jo aiemminkin. Silloinkin kerroin, että ei ole ollut pieninkään ongelma. Sen sijaan vaimo ei "kehtaa" ostaa kondomeja tai liukkaria. Voiko tästä päätellä, että naisilla ei ole selkärankaa?

No tottakai on hakenut moneenkin kertaan jos multa syystä tai toisesta on jäänyt ostamatta.. Ei oo mun miehelle ongelma. Oikeaa merkkiä ei kyllä osaa ostaa kun ei vissiin kyttäile mun side/tamponihyllyä mutta soittaa aina kaupasta sieltä sidehyllyltä =)
En ymmärrä miksi joku mies ei naiselleen hakisi..

Haen ihan itse
Mulla ei ole tullut pieneen mieleenkään pyytää miestä 9 vuoden yhteiselon aikana hakemaan mulle siteitä. (Lapsi on) Joten en tiedä toisiko. Voin ne itsekin hakea! Syön pillereitä, joten osaan varautua ajoissa.Tosin käyn muutenkin useimmiten ilman miestä kaupassa. Yllätyin oikeasti kuinka moni mies hakee :)

"joxu"
Ei mun mies suostu tuomaan. Tasan kerran olen kysyny, että voitko tuoda mulle siteitä? Mies alko vääntelee naamaansa ja melki itku kurkussa selitin, että mulla hirveet menkkakivut ja tarviin siteitä. Noihin aikoihin menkkakipujen takia konttasin ja oksentelin, pyörtyilin ja itkin. Ei suostunut ja sano vaan, että ei halua mitään hitin leimaa otsaan. Eli hoidan noi itse ja varaan niitä sen verran, että jää seuraavaankin kertaan.

Voiettämäoon
En nyt jauha mitään tasa-arvoa ja sen sellaista, mutta mä en kyllä osaisi ostaa miehelle partavaahtoa tms. enkä myöskään vaadi mieheltä, että hänen tarvitsisi osata ostaa mulle siteitä tms.

Selkärankaa kyllä molemmilta löytyisi, että ei se siitä ole kiinni.

Yhteistyössä