Kuten useampi maksaa myös lapsensa hoitopaikasta. Eihän kukaan maksa todellista hintaa päivähoidosta.Virikkeitä varten on päiväkerhoja, esimerkiksi seurakunnilla, on muskareita, on liikuntakerhoja. Ne vaan pitää itse maksaa.
Kuten useampi maksaa myös lapsensa hoitopaikasta. Eihän kukaan maksa todellista hintaa päivähoidosta.Virikkeitä varten on päiväkerhoja, esimerkiksi seurakunnilla, on muskareita, on liikuntakerhoja. Ne vaan pitää itse maksaa.
Eikös ruåttalaiset ole yhtä lailla hallituksessa? Vai mitä sinä iniset?Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30505367:Itsepähän äänestitte kokoomusta.
Niin hassulta kuin se kuulostaakin niin loisiminen ja harmaa talous voivat pelastaa Suomen: Eipä jää poliitikoille rahaa tuhlattavaksi.Alkuperäinen kirjoittaja Eiköhän;30505828:Loisiminen ja harmaan talouden kannattaminen niin voi vaikka joskus kääntyä talous parempaan.
Kyllä tuohon pitäisi puuttua, ei tuollaiseen tuhlaamiseen ole nykyaikana varaa.Siihen ei kannata puuttua, on vain hyvä asia että lapset saavat virikkeitä edes päiväkodeissa.
Mua risoo jo ihan periaatteesta että aina otetaan köyhiltä pois.
Onko näistä ulkomaille menevistä rahoista ikinä säästetty yhtään? ku sinne tuntuu aina löytyvän. Entä maahanmuuttajien tuet, ei tarvii varmaan edelleenkään maksaa veroja niistäkään.
Ulkomaille annettavista rahoista ei voida säästää jotta meidän poliitikkojen ei tarvitse hävetä ulkomailla liikkuessaan.Mua risoo jo ihan periaatteesta että aina otetaan köyhiltä pois.
Onko näistä ulkomaille menevistä rahoista ikinä säästetty yhtään? ku sinne tuntuu aina löytyvän. Entä maahanmuuttajien tuet, ei tarvii varmaan edelleenkään maksaa veroja niistäkään.
En ihan vetäisi yhtäläisyysmerkkiä lapsiperheen ja köyhyyden välille.Mua risoo jo ihan periaatteesta että aina otetaan köyhiltä pois.
.