Kiitos Kokoomus: Lapsilisiä leikataan lähes 10%

• Viestiketjun aloittaja Kiitos kok
  • Ensimmäinen viesti
Juha Sipilä
Maanpetturi Jyrki Katainen yritti raiskata pikkulapsen. Lapsen isä näki tapahtuman ja hakkasi jätekasan kuoliaaksi. Paikalle saapunut miesryhmä vei saastaisen raadon läheiselle sorakuopalle, jossa se poltettiin puunrunkojen päällä. Tämän iloisen tapahtuman johdosta paikallinen ympäristönsuojeluyhdistys maksoi kaikille ongelmajätteen hävittämiseen osallistuneille 5 000 euron palkkion.

ratkaisu
Alkuperäinen kirjoittaja Eiköhän;30505828:
Loisiminen ja harmaan talouden kannattaminen niin voi vaikka joskus kääntyä talous parempaan.
Niin hassulta kuin se kuulostaakin niin loisiminen ja harmaa talous voivat pelastaa Suomen: Eipä jää poliitikoille rahaa tuhlattavaksi.

Totuus kunniaan
Onhan siellä hallituksessa myös demarit ja kristilliset kokoomuksen ja ruotsalaisten lisäksi. Niin että pannaan syy kaikille noille puolueille, ei vain yhdelle.

Kummallisuuksia
Tärkeintä on kuitenkin että voidaan hyysätä ja passata mahmuhja, jotka on oppineet eniten vaatimaan.
Jos me mentäis heidän kotimaahan vaatimaan ja käyttäytymään törkeästi, niin enpä uskoisi että heti tulisi uusia lastenvaunuja ym härpäkettä. Lähinnä arkussa jatkuisi matka, vaikka sekin omakustanteisesti. En mielestäni ole millään tavalla rasisti (ainakaan ennenkun olen huomannut mihin Suomen sos politiikka on johtanut), mutta on se suoraan sanottuna syvältä että oma kansa kärsii enemmän, kuin ne jotka on tullut tänne järjestelmää hyväksi käyttämään...

Loppujen lopuks, oli hallitus millainen tahansa, niin tällaisessa taloustilanteessa jotain on tehtävä, ja lapsiperheet kärsivät siitä myös. Varsinkin kun sinne suurin osa tuista menee...

Suvaitkaa!
Täytyy myös pitää mielessä, että kaikesta pitää leikata että saadaan rakennettua Syyriasta palaaville Isis-terroristeille se sotilassairaala kuntouttamista varten. Sinne pitää palkata paljon valkoisia hyysäri naisia, joudutaan usea virka taas keksimään yms.

Ja se kaikkihan maksaa.

Suvaitkaa!

Köyhtynyt äiti
Mä jäin yllättäen yh;ksi pienen vauvan kanssa ja maksan vuokrat ym. äitiysrahoilla. Ilman lapsilisää jäisi vauva ilman vaatteita ja vaippoja, yhtään ylimääräistä ei ole. Lapsilisästä joka sentti menee lapsen tarpeisiin. Vielä vuosi sitten olin pariutunut ja hyvissä töissä, nyt elämä romahti. Lapseni pitäisi siis jäädä ilman perusjuttuja kun halutaan poistaa lapsilisä?

"Nee"
Ja Ukrainaankin lähetetään 6,4 miljoonaa. kysyn vaan, että mistä ja kenen kustannuksella nekin rahat maksetaan? Koko ajan hallitus puuhastelee uusia naurettavia menoeriä, viimeisimpänä yksityisautoilun vähentäminen tekemällä siitä niin kallista, ettei kenelläkään ole varaa sekä "grillausvero". Ulkomaille on kyllä aina varaa lähettää rahaa kehitysapuna ja avustuksina. Naapurikunnassa säästetään ensi vuonna lastensuojelusta, kun rahaa ei ole, samalla kuitenkin otetaan enemmän pakolaisia.

Meillä kompensoidaan lapsilisävähennystä eroamalla kirkosta, neljän lapsen perheessä tuo vähennys on aika iso vuodessa. Meilläkin on raha mennyt lasten hankintoihin ja harrastuksiin.

-.-
Mua risoo jo ihan periaatteesta että aina otetaan köyhiltä pois.

Onko näistä ulkomaille menevistä rahoista ikinä säästetty yhtään? ku sinne tuntuu aina löytyvän. Entä maahanmuuttajien tuet, ei tarvii varmaan edelleenkään maksaa veroja niistäkään.

siksi

Onko näistä ulkomaille menevistä rahoista ikinä säästetty yhtään? ku sinne tuntuu aina löytyvän. Entä maahanmuuttajien tuet, ei tarvii varmaan edelleenkään maksaa veroja niistäkään.
Ulkomaille annettavista rahoista ei voida säästää jotta meidän poliitikkojen ei tarvitse hävetä ulkomailla liikkuessaan.

.
En ihan vetäisi yhtäläisyysmerkkiä lapsiperheen ja köyhyyden välille.

Tosiaasiassa nyt on pakko säästää jossain.. Jos on oikeasti köyhä lapsiperhe niin uskoisin, että puuttuva euromäärä löytyy tukina (asumis yms tuet) Jos taas on paremmin toimeentuleva lapsiperhe niin silloin pärjää vaikka lapsilisistä vähän pois raapaistaankin.

En ota nyt kantaa siihen mitä muita säästökohteita löytyisi...

Yhteistyössä