Ootas vaan kun tulee takasin maksun aika. Mua pelottaa jo valmiiks.Ruutiksella on kohta pisteet miinuksella
Ootas vaan kun tulee takasin maksun aika. Mua pelottaa jo valmiiks.Ruutiksella on kohta pisteet miinuksella
Ei paljoo menny. Pyyhin pois.O-ou.
Se pitäis saaha läbystä pois huolella. Son muuten jumissa kohta.
enkäytitkö sitä mikrossa?
En muista että olis sanottu.asiasta kukkaruukkuun, muistatteko kun entivanhaan sanottiin tietokoneita mikroiksi?
"se joka nikkiään vaihtaa useammin kuin keskivertopena sukkia"kyl mua vähän mietityttää mikä tämä BB on
Hällon ne mehevimmät.kyl mua vähän mietityttää mikä tämä BB on
Bon-Bon harmaana ja mitäs oot niin vähän täällä. Olen se ikuinen nikin vaihtaja.kyl mua vähän mietityttää mikä tämä BB on
No ei kyl bon-bon sano yhtään enempääBon-Bon harmaana ja mitäs oot niin vähän täällä. Olen se ikuinen nikin vaihtaja.
Mut hällon ne luomubonbonit.No ei kyl bon-bon sano yhtään enempää
Mutta joo, munkit oli mehevät joten kai siinä ne oleellisimmat oli
On jotain mitä puristella joskus.Mut hällon ne luomubonbonit.
Tosta nyt jo pitäis arvaa.
no ekatotaampa kerrankin kellä täällä ajatus juoksee vielä kirkkaana, vastataan sitte rehellisesti:
mikrossa kannattaa ja tulee hyvä:
-lämmittää kahvia? ei tuu hyvää mutta teen silti joskus
-lämmittää lihapiirakkaa? lihapiirakalle ny on sama missä sen pilaa :x
-lämmittää karjalanpiirakkaa? lämmitän leivänpaahtimessa
-lämmittää teevesi? varmaan joo
-priimata kuivahtanu leipä tai pulla? joo varmaanki
-sulattaa katkaravut? no e
-sulattaa leipää? sulatan leivänpaahtimessa, mulla on vain paloja
-sulattaa lihaa?
On jotain mitä puristella joskus.
Muistan kirkkaasti. Mullahan on tämmönen sylimikro täällä.asiasta kukkaruukkuun, muistatteko kun entivanhaan sanottiin tietokoneita mikroiksi?
Pöh, varppina saan enemmän! Koska mulla on ainoa oikea lihapiirakkavastaus :vampire:nelejä pojjoa laskin mynttooninki keränneen
no sekään ei menny ees lähellePöh, varppina saan enemmän! Koska mulla on ainoa oikea lihapiirakkavastaus :vampire: