eukot ja tunteet :headwall:Voehelevetti näihen akkain kanssa.. Pari kuuskymppistä kollegaa on ajautuneet kriisiin keskenään, toinen ei oo puhunut toiselle kuukauteen ja toinen on ihmeissään mitä on tapahtunut. Sitten kun keräännyttiin keskustelemaan näin ma-aamun alkajaisiksi, tää toinen ilmoitti että häntä häiritsee toisen runsas hajuvesi. Kysäsin notta eikö ois ollut fiksumpaa sanoa että asia häiritsee niin tokaisi että kyllä sen verran pitää tajuta huomioida muita
En voi suositella myöskään mikrossa lämmitettyä pepsimaxia. Hyvä että pysy sisällä. Hölmönä luulin kahviks.Huomenta :flower: Kyä nää on nää aamut mun parasta aikaa, just olin kaataa viinimarjamehua kahviin. Ku se oli ovelasti siinä maitopurkin vieressä :snotty:
yritiks muka mikrottaa kahvia?En voi suositella myöskään mikrossa lämmitettyä pepsimaxia. Hyvä että pysy sisällä. Hölmönä luulin kahviks.
Aamuisin joskus jää kahvikuppi lojumaan ja pitäähän se saada lämpöseks, jos sen meinaa juua.yritiks muka mikrottaa kahvia?
amatöörimäinen virhe
jäähtyny kahvi EI ole hyvää ainettaAamuisin joskus jää kahvikuppi lojumaan ja pitäähän se saada lämpöseks, jos sen meinaa juua.
Emmä raaski heittää viemäriin hyvää ainetta. Ja oli kuppi niin täynnä ettei sinne
saanu ees lämmintä sekaan.
Yyyyyyyh :x :xEn voi suositella myöskään mikrossa lämmitettyä pepsimaxia. Hyvä että pysy sisällä. Hölmönä luulin kahviks.
Mun koko asunto alkaa olla tuossa tilassa :snotty: Paitti on siinä paljo muutaki kamaa seassa ku vaatteita.Huomenta, mun pitäs raivata vaatehuone tänään. Lattia on niin täynnä vaatteita että lattiaa ei nävy ollenkaan. :snotty:
jäähtyny kahvi EI ole hyvää ainetta
jos aatellaan että kahvipaketti maksaa 3,50 ja siitä tulee 50 kuppia kahvia niin kyse on 7 snt suuruisesta dilemmasta
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30497437:Onnea ja menestysta 2v The ketjulle
Älä unohda hengityssuojainta!:attn:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30497448:Vittu, ku telkkaristakaan ei tuu mitään älyllistä ohjelmaa
Taidan saatana lähtee kauppaan paheksumaan ihmisiä
no niimpä, lipsutin on taas ulkona kuin tamppoonin naruMut eihän mikrossa lämmitetty kahvi maistu enää likimainka kahville :x
Likempi tiskivettä
Voihan se olla, jos siihen sotkee maitoa ja sokeria.Mut eihän mikrossa lämmitetty kahvi maistu enää likimainka kahville :x
Likempi tiskivettä
eläpä kuule vänkää, pahaa se onVoihan se olla, jos siihen sotkee maitoa ja sokeria.
Mustana jos juo ja kerran vähän lämmittää niin ei se pahaa ole.
Kuules nyt ukkeli *heittää kädet puuskaan* makuasioista ei voi väitellä, nih prkl.no niimpä, lipsutin on taas ulkona kuin tamppoonin naru
eläpä kuule vänkää, pahaa se on