[QUOTE="Marika";30489398]Jotenkin surullisia vastauksia olet ap saanut tai ehkä lähinnä hämmentäviä. Ihmettelen täällä taas ja useasti muutenkin millaisissa parisuhteissa ihmiset elää ja kuinka vähään tyytyvät enkä tarkoita sinua ap vaan näitä vastaajia, joiden mielestä miehesi käyttäytyi ihan oikein. Mielestäni miehesi olisi pitänyt tukea sinua huomattavasti enemmän. Meillä ainakin rakastetaan toisiamme niin älyttömän paljon ja kunnioitetaan toisen tunteita ja tätä meidän pientä perhettämme, että toisen rinnalla ja tukena olemme sekä hyvissä jutuissa, mutta myös, jos toinen on sairas. Lapsia tuetaan ja koko perhe pidetään koossa, huolehditaan ja autetaan, vaikka niissä "valitusten" laatitimissa, ihan kaikessa. Siirretään lomia, otetaan vapaita, silitetään ja pidetään hyvänä, passataan ja kerrotaan, että rakastetetaan ja kaikki menee vielä hyvin. Minä olin leikkauksessa, en henkitoreissani, mutta isossa leikkauksessa muutama vuosi sitten ja muistelen pelkällä lämmöllä sitä, kuinka hyvin mies hoiti silloin minua ja koko perhettä. Saman tekisin minä.
Eikä tämä koske vain meidän perhettä, me autamme muitakin läheisiämme. Ystäväni menetti vauvan jonkin aikaa sitten. Minä otin vapaata töistä ja autoin, pidin seuraan, tein ruokaa ja kuuntelin. Tässäkin tapauksessa miehesi olisi helposti saanut lomia siirrettyä, mutta ei jostain syystä tehnyt sitä. Mielestäni se on ollut todella väärin lapsianne ja sinua kohtaan.
Älä välitä näistä joistakin, jotka eivät selvästi ymmärrä rakkaudesta mitään. Sinulla on syytä olla hyvin loukkaantunut. Tapahtuma on ollut traumaattinen eikä miehestäsi ollut yhtään avuksi. Joillekin riittää, että "mies tuo leivän pöytään", minulle eikä onneksi monelle muullekaan, se riitä alkuunkaan. PArisuhde on paljon muutakin ja vastoinkäymisissä se usein mitataan. Yritä keskustella miehesi kanssa, kirjoita vaikka kirje, jos sekään ei auta, minä lähtisin, koska luottamus olisi viety täysin.[/QUOTE]
Mä en ainakaan ole maininnut oman mieheni toiminnasta vastaavassa tilanteessa tai omasta parisuhteestani vaan kommentoinut nimenomaan ap:n tapausta, mitenkään peilaamatta sitä omaan elämääni. Minulle tuli ap:sta kuva dramaqueenista joka haluaa koko maailman pysähtyvän jos hänelle sattuu jotain.