"Kiivi"
lisäksi aivan kuten itse ilmoitit ovat nämä kolme muuta nykyään sitten vvarmaan yhteiskunnan tukea tarvitsevia joka taas vie varoja.
englanisshan näitä kokeiluja on ollut ja ovat oleet positiivisa yhteisöllekin.Loistava idea. Itse olisin ikionnellinen jos kollegojen kuolaavat ja kirkuvat kakarat olisi täällä ilonamme ihan koko päivän ja lisäksi tekisin mielelläni vähän enemmän yhteisten tavoitteiden eteen kun kollega on imetyämässä, pyyhkimässä persettä tai antamassa välipalaa. Ansaitset Nobel-palkinnon näillä ideoillasi.
helppouden takii. Mut tulevaisuutta varten on jo muita suunnitelmia.Kyllä mä silti suosittelet että keskityt vastakin siihen varaston kiertoon
ja mieluiten ulkopuoltaKyllä mä silti suosittelet että keskityt vastakin siihen varaston kiertoon
tai sitten työllistän sihteerin oikein kirjoittamaan .Ennenkuin pistät maan verotuksen, työttömyysongelman ja joukkoliikenteen kuntoon kannattaisi harkita vaikka äidinkielen kurssia. Keskity kirjoituspuoleen, erityisesti yhdyssanoihin ja välimerkkeihin.
sitähän sun pitää kysyä krutilta. Joka puhui nörttien lapsista.Eikö nörtit voi olla raksalla töissä?
Eikö lääkärit ole mukamas nörttejä?
Mitkä on nörttien hommia?
Ihan uusi harmaa olen.ootkos kiiwi muuten palstalla ihan uus harmaa vai ootko vanha musta?
eikö edes mökille riukua?.multa ei kysytty mutta vastaan silti:
on raksalla nörttejäkin, nimittäin ne jotka on tehny ne piirrustukset
tietojeni mukaan Suomessa ei rakenneta enää mitään ilman piirrustuksia
Siis mulla ei ole ongelmaa lukea myöskään tankero suomea. Molempaa kieltä ymmärrän oikeaa ja oppikirjaa .Kato lapseton tapaus, muuten sen työaika menee ipanaa paapoessa ja jää sin oikeinkirjotukset vähemmälle
Kai itsekin tajuat, että työn teettäminen jollain rakennusfirmalla urakkana on täysin eri asia kuin työsuhde työnantajan ja työntekijän välillä...Ei ole mitään pointtia verrata niitä keskenään.Alkuperäinen kirjoittaja Epistä;30489083:Otetaan esimerkkinä rakennusfirman urakkasopimus, jossa asiakkaan ja urakoitsijan välillä solmitaan kattoremontti X summaa vastaan. Kuitenkin urakan ollessa vielä kesken asiakas ilmoittaa urakoitsijalle lisätyöstä, joka ei sisälly sopimukseen. Onko asiakkaan maksettava ylimääräisestä työstä lisäkorvausta urakoitsijalle, vai joutuuko urakoitsija tekemään lisätyöt korvauksetta?
se siihen sihteeri hommaan. Että voin katsoa myöskin sellaisen sihteeerin jolla lapsi työpaikalla.Öö.. Tämä liittyy mihin ja miten?
Niinhän se oli tarvii sen suodattimenpaskamakkitirektiivi kieltää liukumiinojen pläjäyttelyn riu'ulta
mutta kai sen vois tehä ilman piirrustuksia
tai kävis kyllä niin että se menisi lapselle tuitutuleuun .kuinkahan noloa olis nakutella sihteerikköä kun sen ipana vahtaa vierestä?