nikitön
Mitäpä olisitte mieltä, jos teidän työpaikan pikkujouluissa mentäisi uimahalliin leikkimään vesileikkejä?
:O No johan on jos muuten jengi osaa olla 364 päivää vuodessa kunnolla ja sitten firman juhlissa noin sekaisin.Sitä mieltä, että työpaikkojen pikkujoulut pitäis lopettaa kokonaan. Onneksi omalla työpaikalla luovuttu vuosia sitten. Tuovat epäsopua perheisiin ja työpaikoille. Riitoja, kännäystä, pettämisiä ja maanantain morkkista. Muinaisjäänne.
valitettavasti aika moni liitto on kompastunut pikkujouluihin. Kaikille ei riitä selittkseksi, että petin kun olin niin päissäni:O No johan on jos muuten jengi osaa olla 364 päivää vuodessa kunnolla ja sitten firman juhlissa noin sekaisin.
Naimisissa 20 vuotta ja aika monet pikkujoulut ollut eikä ole ikinä tarvinnut vieraaseen sänkyyn kömpiä...Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;30441126:valitettavasti aika moni liitto on kompastunut pikkujouluihin. Kaikille ei riitä selittkseksi, että petin kun olin niin päissäni
Veikaan, että nämä henkilöt pettävät muutenkin. Ei pettäjäluonteelle yksi ilta vuodessa riitä.Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;30441126:valitettavasti aika moni liitto on kompastunut pikkujouluihin. Kaikille ei riitä selittkseksi, että petin kun olin niin päissäni
Minä taas uskon, että pikkujoulujen pikkutuhmassa ilmapiirissä nimenomaan sellainen, joka ei ole ennen pettänyt tai suunnitellut sitä, saattaa ajautua pettämään, kun flirtti alkaa tuntua vähän liian hyvältä.Veikaan, että nämä henkilöt pettävät muutenkin. Ei pettäjäluonteelle yksi ilta vuodessa riitä.
Sitten ei taida parisuhteessa olla kaikki ihan hyvin jos ollaan "pikku tuhmasti" liikenteessä.Minä taas uskon, että pikkujoulujen pikkutuhmassa ilmapiirissä nimenomaan sellainen, joka ei ole ennen pettänyt tai suunnitellut sitä, saattaa ajautua pettämään, kun flirtti alkaa tuntua vähän liian hyvältä.
joskus se pettäjäkin pettää ensimmäisen kerranVeikaan, että nämä henkilöt pettävät muutenkin. Ei pettäjäluonteelle yksi ilta vuodessa riitä.
Totta tuokin. Kaikki eivät kuitenkaan petä niin empä lopettaisi pikkujouluja joidenkin heikkojen yksilöiden takia. Eiköhän se eka kera voi tapahtua missä vaan jos on petääkseen.Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;30441272:joskus se pettäjäkin pettää ensimmäisen kerran
En tykkäis myöskään, inhoan kun uimahalleissa on usein alapäänsä ajelleita naisia, joilla pahimmassa tapauksessa vielä lerpattaa häpyhuuli. Jota sitten kyykkyvatkataan.En tykkäis. Inhoan uimahalleja, siellä on kylmä.
Tuskinpa sitä tämä ensimmäistä kertaa pettämään ajautunut osaa ennustaa, että tänä iltana varmaan petän vaimoani/miestäni ensimmäisen kerran.Alkuperäinen kirjoittaja Sopivasti lihava mäyrä;30441366:Kyllä mä voisin mennä, kunhan siellä on sen jälkeen ruokaa . Meillä on töissä alle kymmenen miestä eikä haittaa esiintyä uikkareissa, vaikka ylikiloja on pienen aikuisen verran.
Mitä tuohon pettämiseen tulee... Mä en usko siihen, että pikkujoulut jotenkin salakavalasti viekoittelee muuten niin uskollisen perheenisän/äidin pahoille teille. Jos se on ainoa kännäysilta vuodessa ja noin käy, niin ehkä kannattais jättää se yksikin kerta vuodessa väliin.