Paljon teillä menee baarissa rahaa? Sanokaa etten tuhlannut mahdottomasti.

  • Viestiketjun aloittaja "lillis"
  • Ensimmäinen viesti
"lillis"
Oltiin eilen kavereiden kanssa pitkästä aikaa baarissa, melkein tasan 100 euroa meni pelkkään baariin ja lisäksi takseihin muutama kymppi. Eihän tuo sinänsä iso raha ole, mutta nyt tuntuu että kotonakin ois voinu olla :D
 
mä...
Kyllähän tuo hurja summa on. Mulla on paha tapa miettiä, mitä kaikkea muuta kivaa olisin sillä rahalla saanut. Siksipä en nykyään enää käy baareissa, kun potisin huonoa omaatuntoa parista kympistäkin :D
 
"eeva"
[QUOTE="lillis";30435336]Iso nainen en ainakaan ole, miehet kyllä mielellään tarjoaisivat mutta maksan mielelläni itse juomani :)[/QUOTE]

Tyhmästä päästä kärsii koko lompsa :)
 
"vieraana"
[QUOTE="eeva";30435344]Tyhmästä päästä kärsii koko lompsa :)[/QUOTE]

Mun mielestä aika fiksua, ettei anna kuvaa, että on ostettavissa viinalla pikkutuntien seuraksi... ;) Koska tosiasia on se, että ainakin äijät olettaa saavansa jotain "vastalahjaksi", jos tarjoaa naiselle juomat...
 
"123"
40-60 noin yleensä. Kotio kuljetaan jalan. Ja kotiin on etukäteen hankkinut jotain herkkuja ettei tartte sit aamuyöstä hytistä missää kiskanjonossa, vaan pääsee suoraan koisimaan :D
 
[QUOTE="apua";30435397]Mihin menee noin paljon? Sisäänpääsy, narikka, juomat, mitä ne maksaa? En ole vuosiin käynyt niin en tiedä, ja yllätti tämä tieto, että helposti satanen menee :D[/QUOTE]

Olut saataa maksaa 6-7,50e ja ite tulee ainaki käytyä monessa paikassa joten narikoihin saattaa mennä jokunen euro. Nälkäkin yllättää jossain vaiheessa ja kaljaa ei jaksa koko iltaa litkiä niin 12cl viiniä maksaa 10e ja sellasen juo aika nopeasti. Taksikin on nykyään aika kallis.
 
"iina"
[QUOTE="vieraana";30435396]Mun mielestä aika fiksua, ettei anna kuvaa, että on ostettavissa viinalla pikkutuntien seuraksi... ;) Koska tosiasia on se, että ainakin äijät olettaa saavansa jotain "vastalahjaksi", jos tarjoaa naiselle juomat...[/QUOTE]

Tosiasia on myös se että vastalahjan saa enintään yksi/ilta vaikka yrittäjiä riittä :) Baarissa olisi niin tylsää jos ympärillä EI olisi anteliaita miehiä.
 
"apua"
Olut saataa maksaa 6-7,50e ja ite tulee ainaki käytyä monessa paikassa joten narikoihin saattaa mennä jokunen euro. Nälkäkin yllättää jossain vaiheessa ja kaljaa ei jaksa koko iltaa litkiä niin 12cl viiniä maksaa 10e ja sellasen juo aika nopeasti. Taksikin on nykyään aika kallis.
Nii mutta eikö ap:llä mennyt satanen ja sitten lisäksi taksiraha?

Satanen miinus vaikka kolmen mestan narikat (jos esim viis euroo) jäis 85 euroo, pizza tai kebabbi jotain kympinkö? Jää 75 euroo. Kolme lasia viiniä jää 45 euroo, jolloin jäis vielä noin seittemän oluen verran. Seitsemän olutta ja kolme lasia viiniä.
 

Yhteistyössä