The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mulle sano yks mies että kun se otti aina yhteyttä tai no useammin kun minä niin sano et tulee just tollanen olo kun hän on aina se joka ottaa yhteyttä.Mutta kun mä sitten ajattelin niin et en voi liikaa ottaa yhteyttä ettei toinen ahdistu. Onneks sitten kuitenkin asia selvis niin et jatkossa yhteydenotto oli molemminpuoleista.
Musta nää yhteydenottto jutut on nykysin ihan kauheen vaikeita..ainakin kun ite mietin ihan hitosti aina et otanko vai enkö ota ja mitä sitten jos se ei vastaa tai jos vastaa jne...
Koitas asettua miehen asemaan.

Jos ei sovi ahdistella, niin mitä miehen tulis tehdä?

Voinkohan mä hakee sieltä paikkaa? Toi olis lähin vuoropäivähoito, ja koti-koulu-kulkemisen kannalta sijainnilta ihan loistava.
Ymmärtäisin tuon niin, että kaupunki arvioi palveluntarpeen ja antaa maksusitoumuksen kyseiseen paikkaan. Itse olisin kaupunkiin ensin yhteydessä ja kysyisin onko mahdollista saada hoitopaikka tuohon päiväkotiin.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30422586:
Ymmärtäisin tuon niin, että kaupunki arvioi palveluntarpeen ja antaa maksusitoumuksen kyseiseen paikkaan. Itse olisin kaupunkiin ensin yhteydessä ja kysyisin onko mahdollista saada hoitopaikka tuohon päiväkotiin.
Okei.. No häätyy huomenna rimpauttaa ja toivoa parasta.

Hyötyliikunta on ihan kivaa, mutta voin kuvitella millasella fiiliksellä kävelis talvella -20 asteen pakkasilla koti-tarha-koulu-väliä joka olis noin kuusi kilometriä. Kotoa suoraan koululle on reilu kilometri, ja jos pääsis tohon lähimpään vuoropäivähoitoon niin neljän kilometrin päiväkävelyllä selviäis. Vaikka 12km päivässä ei sekään oo niin paha... kesällä.

Okei.. No häätyy huomenna rimpauttaa ja toivoa parasta.

Hyötyliikunta on ihan kivaa, mutta voin kuvitella millasella fiiliksellä kävelis talvella -20 asteen pakkasilla koti-tarha-koulu-väliä joka olis noin kuusi kilometriä. Kotoa suoraan koululle on reilu kilometri, ja jos pääsis tohon lähimpään vuoropäivähoitoon niin neljän kilometrin päiväkävelyllä selviäis. Vaikka 12km päivässä ei sekään oo niin paha... kesällä.
Pidetään peukkuja, että saatte paikan tuosta päiväkodista.

No kolmekymmentä vuotta heittoa noin vanhan ihmisen ollessa kyseessä ei ole aika eikä mikään. Sama kuin joku arvioisi mun iän kaksi minuuttia pieleen.
Mikä siin muuten on, et aina miehen pitää olla kova jätkä?

Johon ei koskaan saa sattua?

Semmoisia on vain BruceWillisin leffoissa, mut oikeesti meitä miehiäkin voi satuttaa todella pahasti.

Jopa pohjalaiset miehet itkevät. Sen näkee äitinsä hautajaisissa, mutta itkevät. Näky joka ei kuulu sulle, mutta se itku on olemassa.

Se itku ei tule parissa minuutissa, parissa vuosikymmenessä, vaan on peräisin vuosisatojen takaa.

Jos näet pohjalaisen miehen itkevän olet nähnyt hänestä kaiken.

IhQ
Huomenta!

Kyl miun mielestä mies saa ja pitääkin itkeä joskus, ihminenhän mieskin on (vaikkei sitä aina uskois:D ).
Miusta semmoiset lesoilevat ja kovistelevat miehet on aika ällöjä, jos siis on aina vaikka semmoinenkin joku rooli päällä. Samoin jos on ns."liian söpö/komea/kiiltokuvamiehet"..yleensä niillä on noussu kusi hattuun.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä