The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No vittu eihän sitä äidinkieltä saa valittua pitkänä koska se on äidinkieli, lol. Pitkä englanti here i come!
Mä vähän ihmettelinkin, että missä vaiheessa on saanut alkaa valita kirjoittaako lyhyen vai pitkän äikän :D. Sitten vaan ajattelin, että oonhan mä jo niin pirun vanha, että silloin kun mä kirjoitin niin lentoliskot vielä liiteli taivaalla. Eli olishan tässä ehtinyt muutoksia tulla vaikka kuinka monta kertaa.

Mä vähän ihmettelinkin, että missä vaiheessa on saanut alkaa valita kirjoittaako lyhyen vai pitkän äikän :D. Sitten vaan ajattelin, että oonhan mä jo niin pirun vanha, että silloin kun mä kirjoitin niin lentoliskot vielä liiteli taivaalla. Eli olishan tässä ehtinyt muutoksia tulla vaikka kuinka monta kertaa.
Mä jotenkin veikkaan, että sun lentoliskot on ainakin puolet nuorempia kuin mun lentoliskot.

Äidinkieli ei o tosta ihmeesti ehtinyt muuttua ja sen väitän osaavani.

Blaablaa, tsadilaisesta ei oo kuulunu mitään, blaa blaa, blaa bla blaa blaa.

Joko pukkais viestiä prkl.
Oon edelleen sitä mieltä, että laita nyt hyvä nainen sille ite viestiä! Mulle ainakin tulis epätoivottu ja tunkeileva olo, jos mä olisin aina se joka viestittelee. Ja saattaisin testatakin ja olla viestittelemättä, ja jos ei toisesta kuulu, niin sais sitten olla rauhassa jatkossakin :xmas:

• Tykkää
Reactions: tinkuliini
Oon edelleen sitä mieltä, että laita nyt hyvä nainen sille ite viestiä! Mulle ainakin tulis epätoivottu ja tunkeileva olo, jos mä olisin aina se joka viestittelee. Ja saattaisin testatakin ja olla viestittelemättä, ja jos ei toisesta kuulu, niin sais sitten olla rauhassa jatkossakin :xmas:
No mitä ihmettä, kyllähän mää sille joka päivä jotain laitan. Se vaan harvemmin vastailee ennen iltaa mitään ko se on töissä tai remppaamassa taloaan.

mulle sano yks mies että kun se otti aina yhteyttä tai no useammin kun minä niin sano et tulee just tollanen olo kun hän on aina se joka ottaa yhteyttä.Mutta kun mä sitten ajattelin niin et en voi liikaa ottaa yhteyttä ettei toinen ahdistu. Onneks sitten kuitenkin asia selvis niin et jatkossa yhteydenotto oli molemminpuoleista.
Musta nää yhteydenottto jutut on nykysin ihan kauheen vaikeita..ainakin kun ite mietin ihan hitosti aina et otanko vai enkö ota ja mitä sitten jos se ei vastaa tai jos vastaa jne...

No mitä ihmettä, kyllähän mää sille joka päivä jotain laitan. Se vaan harvemmin vastailee ennen iltaa mitään ko se on töissä tai remppaamassa taloaan.
Jaaa no sitte :D. Siinä tapauksessa ymmärrän. Mä aina kuvittelin, että sä vaan oot koko päivän odotellut ja illalla oot jo niin kyllästynyt odotteluun että tuut tänne avautumaan :ashamed:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä