Harmoniavaivoja.laura vai, ei kai nyt sentään, sil on vaan hermoonivaivoja.
Harmoniavaivoja.laura vai, ei kai nyt sentään, sil on vaan hermoonivaivoja.
Näin pääsi käymään.Ootko raskaana?
Mä vähän ihmettelinkin, että missä vaiheessa on saanut alkaa valita kirjoittaako lyhyen vai pitkän äikän . Sitten vaan ajattelin, että oonhan mä jo niin pirun vanha, että silloin kun mä kirjoitin niin lentoliskot vielä liiteli taivaalla. Eli olishan tässä ehtinyt muutoksia tulla vaikka kuinka monta kertaa.No vittu eihän sitä äidinkieltä saa valittua pitkänä koska se on äidinkieli, lol. Pitkä englanti here i come!
Majuri, suosittelisin että käyttäisit jotain oikein hyvää naamarasvaa. Ja toiseks, kannattais opettaa noi lapset käyttäytymään, niin ei tulis noita kolhujakaan pieneen naamaan niin herkästi.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30422425:
Millonkas se laskettuaika olikaan?Näin pääsi käymään.
Mä jotenkin veikkaan, että sun lentoliskot on ainakin puolet nuorempia kuin mun lentoliskot.Mä vähän ihmettelinkin, että missä vaiheessa on saanut alkaa valita kirjoittaako lyhyen vai pitkän äikän . Sitten vaan ajattelin, että oonhan mä jo niin pirun vanha, että silloin kun mä kirjoitin niin lentoliskot vielä liiteli taivaalla. Eli olishan tässä ehtinyt muutoksia tulla vaikka kuinka monta kertaa.
No hitto!Näin pääsi käymään.
No sun nuoruudessa on varmaan sitten ollut pelkästään arkkibakteereita.Mä jotenkin veikkaan, että sun lentoliskot on ainakin puolet nuorempia kuin mun lentoliskot.
Äidinkieli ei o tosta ihmeesti ehtinyt muuttua ja sen väitän osaavani.
Piip piip... ihan kohta.... piip piip .Blaablaa, tsadilaisesta ei oo kuulunu mitään, blaa blaa, blaa bla blaa blaa.
Joko pukkais viestiä prkl.
Luulekko, että mun nuoruudessani olis jotain bagfteereja ollu keksitty???No sun nuoruudessa on varmaan sitten ollut pelkästään arkkibakteereita.
Oon edelleen sitä mieltä, että laita nyt hyvä nainen sille ite viestiä! Mulle ainakin tulis epätoivottu ja tunkeileva olo, jos mä olisin aina se joka viestittelee. Ja saattaisin testatakin ja olla viestittelemättä, ja jos ei toisesta kuulu, niin sais sitten olla rauhassa jatkossakin :xmas:Blaablaa, tsadilaisesta ei oo kuulunu mitään, blaa blaa, blaa bla blaa blaa.
No mitä lie alkulimoja edes.Luulekko, että mun nuoruudessani olis jotain bagfteereja ollu keksitty???
Menikö jo kymmenen minsaa?Blaablaa, tsadilaisesta ei oo kuulunu mitään, blaa blaa, blaa bla blaa blaa.
Kuinka nuorekkaaksi minua luulet?No mitä lie alkulimoja edes.
Luulekko, että mun nuoruudessani olis jotain bagfteereja ollu keksitty???
No mitä ihmettä, kyllähän mää sille joka päivä jotain laitan. Se vaan harvemmin vastailee ennen iltaa mitään ko se on töissä tai remppaamassa taloaan.Oon edelleen sitä mieltä, että laita nyt hyvä nainen sille ite viestiä! Mulle ainakin tulis epätoivottu ja tunkeileva olo, jos mä olisin aina se joka viestittelee. Ja saattaisin testatakin ja olla viestittelemättä, ja jos ei toisesta kuulu, niin sais sitten olla rauhassa jatkossakin :xmas:
No päätellen siitä, että pystyt vielä kävelemään nurkkabaariin, veikkaisin ettet voi olla syntynyt ennen maapallon meriä!Kuinka nuorekkaaksi minua luulet?
mulle sano yks mies että kun se otti aina yhteyttä tai no useammin kun minä niin sano et tulee just tollanen olo kun hän on aina se joka ottaa yhteyttä.Mutta kun mä sitten ajattelin niin et en voi liikaa ottaa yhteyttä ettei toinen ahdistu. Onneks sitten kuitenkin asia selvis niin et jatkossa yhteydenotto oli molemminpuoleista.Oon edelleen sitä mieltä, että laita nyt hyvä nainen sille ite viestiä! Mulle ainakin tulis epätoivottu ja tunkeileva olo, jos mä olisin aina se joka viestittelee. Ja saattaisin testatakin ja olla viestittelemättä, ja jos ei toisesta kuulu, niin sais sitten olla rauhassa jatkossakin :xmas:
Jaaa no sitte . Siinä tapauksessa ymmärrän. Mä aina kuvittelin, että sä vaan oot koko päivän odotellut ja illalla oot jo niin kyllästynyt odotteluun että tuut tänne avautumaan :ashamed:No mitä ihmettä, kyllähän mää sille joka päivä jotain laitan. Se vaan harvemmin vastailee ennen iltaa mitään ko se on töissä tai remppaamassa taloaan.
Ei sentään Ei kyllä kehtais valittaa ellei ite laittais mitään.Jaaa no sitte . Siinä tapauksessa ymmärrän. Mä aina kuvittelin, että sä vaan oot koko päivän odotellut ja illalla oot jo niin kyllästynyt odotteluun että tuut tänne avautumaan :ashamed: