Okei, mun on nyt ihan pakko... Eli arvaa kuvan perusteella paljonko minä painan!

Hyvältä näyttää pupu.:kiss:

Laittelehan lisää kuvia projektin edetessä, niitä on kiva katella.:)

Olisin arvannu jotakin 65-70 paikkeilla ku oot niin pitkäki.

• Tykkää
Reactions: Freiya
huohhoh
Vittu mitä idiootteja. Jos tukevampi ihminen laihduttaa, niin se tuntuu todella todella mukavalta jos joku sanoo kuvan nähdessään, että tää ihminen painaa vähemmän kuin oikeasti painaa.

Hyvältä näyttää pupu.:kiss:

Laittelehan lisää kuvia projektin edetessä, niitä on kiva katella.:)

Olisin arvannu jotakin 65-70 paikkeilla ku oot niin pitkäki.
Kiitos hani :hug:

Poistin nyt noi ekat kuvat kun ne ei ole ihan uusia :D Mut huomiohuoraan sen verran että laitan tänään otetun kuvan (sellaisen missä oon normaalissa asennossa enkä työnnä takamusta eteen tms :LOL: ) :D

image
Just for fun, ja sori väsyneestä naamasta (pieni sai eilen rotavirusrokotteen niin tuli hänen kans valvottua kun hän oli koko yön itkuinen :( ) :D

[QUOTE="Omg";30422043]Mutta ei tulis mieleenkään laittaa kaksplussalle kuvaa ja kysyä paljonko painan :D Toi ilmeisesti riittää sulle huomioks...[/QUOTE]

Ja sä koet että mua kiinnostais tietää että sä -joku mulle tuntematon ja merkityksetön anonyyminä kommentoija- et tekis niin koska..?

Enkä mä sanonut mitään siitä että millaista huomiota mä kaipaan, että sun on vähän hankala siitä päätellä millainen huomio mulle riittää :D

Poistin nyt noi ekat kuvat kun ne ei ole ihan uusia :D Mut huomiohuoraan sen verran että laitan tänään otetun kuvan (sellaisen missä oon normaalissa asennossa enkä työnnä takamusta eteen tms :LOL: ) :D

image
Just for fun, ja sori väsyneestä naamasta (pieni sai eilen rotavirusrokotteen niin tuli hänen kans valvottua kun hän oli koko yön itkuinen :( ) :D
Ku sä oot niin ihana. Sellanen lutunen pupu.:D
Mä en voi tälle mitään, sori.:D

Tosi hyvältä näytät! Ei kait sulla ihan hirveenä noita ylikiloja ees ollu? Joitain pallomahakuvia mitä näin ni sulla oli isoa vaan maha.

No voi pientä, onko muuten nukkunut hyvin?
Miten on muuten menny?

smoke

image
Takamuksen seutu näyttää isolta muuhun kroppaan verrattuna, ei mitenkään pahalta kuitenkaan.
Tatskoja on kyllä niin paljon että valot joutuisi sammuttamaan

Yhteistyössä