Mikä on epätoivoisinta/naurettavinta mitä 40-vuotias nainen voi tehdä tai olla?

  • Viestiketjun aloittaja "Tuksu"
  • Ensimmäinen viesti
Miksi nuorekas tyyli keski-ikäisillä miehillä on monen mielestä seksikästä ja hyvä juttu, mutta naisella merkki epätoivosta?

Tuo ajattelu on taas sitä samaa kuraa, jonka mukaan esim. monen kanssa seksiä harrastaneet miehet on vaan kokeneita ja kunnioitettavia alfauroksia, mutta monen kanssa olleet naiset on jakorasioita, epätoivoisia, säälittäviä lutkia jne.

Huoh. Mun mielestä 20 vuotiaan tyyli 40 vuotiaalla naisella on erittäin jees, ja jos siinä on jotain mistä en pidä, niin en pitäisi siitä sillä 20 vuotiaallakaan. Pointti onkin se, että henkilö itse viihtyy vaatteissaan ja tyylissään.
 
..........
Miksi nuorekas tyyli keski-ikäisillä miehillä on monen mielestä seksikästä ja hyvä juttu, mutta naisella merkki epätoivosta?

Tuo ajattelu on taas sitä samaa kuraa, jonka mukaan esim. monen kanssa seksiä harrastaneet miehet on vaan kokeneita ja kunnioitettavia alfauroksia, mutta monen kanssa olleet naiset on jakorasioita, epätoivoisia, säälittäviä lutkia jne.

Huoh. Mun mielestä 20 vuotiaan tyyli 40 vuotiaalla naisella on erittäin jees, ja jos siinä on jotain mistä en pidä, niin en pitäisi siitä sillä 20 vuotiaallakaan. Pointti onkin se, että henkilö itse viihtyy vaatteissaan ja tyylissään.
Miehen ja naisen kroppa ei vanhennu oikeudenmukaisesti.. Joku 60-70v äijän ryhti ja look voi olla vielä ihan samanlainen kuin 20v pojalla.
Miehn ja naisen seksi eivät myöskään ole verrannollisia, koska vitun rumakin nainen pystyy saamaan tuhansia kertoja kullia vierailta miehiltä, Mies taas vaikka olisi kuinka kuuma ei saa pillua lähellekkään yhtä helposti.
 
"PAH"
Päinvastoin. Jos on hyvä kroppa, antaa mennä vaan. Pahinta on unohtaa olevansa nainen ja pukeutua muodottomiin tätivaatteisiin jos niistä ei itse edes tykkää. Vain siksi koska on yli 40v. Muuttuuko silloin sukupuolettomaksi? Suomessa liian usein joo. Mä oon 35v ja just vasta löytänyt minihameet:) on oma tyyli ja itsevarmuutta muttei mautonta tyyliä (ei liian paljastavaa tai halpaa).

Pahinta on pukeutua ja käyttäytyä aikuisena kuin teini, oli sitten mies tai nainen.
 
timmimimmi
Miehen ja naisen kroppa ei vanhennu oikeudenmukaisesti.. Joku 60-70v äijän ryhti ja look voi olla vielä ihan samanlainen kuin 20v pojalla.
Miehn ja naisen seksi eivät myöskään ole verrannollisia, koska vitun rumakin nainen pystyy saamaan tuhansia kertoja kullia vierailta miehiltä, Mies taas vaikka olisi kuinka kuuma ei saa pillua lähellekkään yhtä helposti.
Minä olen 43 vuotias nainen ja kroppani on varmasti paremmassa kunnossa kuin suurimmalla osalla 20 vuotiaista naisista. Harvalla erottuu vatsalihakset ja kun vartalo on vielä mallia tiimalasi.

Enpä sanoisi, että tässä on mistään epäoikeudenmukaisuudesta kyse. Jokaisella terveellä ihmisellä on mahdollisuus pitää huolta kunnostaan ja vartalostaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Mielensäpahoittaja
...........
Minä olen 43 vuotias nainen ja kroppani on varmasti paremmassa kunnossa kuin suurimmalla osalla 20 vuotiaista naisista. Harvalla erottuu vatsalihakset ja kun vartalo on vielä mallia tiimalasi.

Enpä sanoisi, että tässä on mistään epäoikeudenmukaisuudesta kyse. Jokaisella terveellä ihmisellä on mahdollisuus pitää huolta kunnostaan ja vartalostaan.
siihen pystyy vaikuttamaan, tosin silti emme ole miehien kanssa samalla viivalla.
Mies voi maata sohvalla 43v ja olla timmi kuin veistos naiselle se ei onnistu.
 
siihen pystyy vaikuttamaan, tosin silti emme ole miehien kanssa samalla viivalla.
Mies voi maata sohvalla 43v ja olla timmi kuin veistos naiselle se ei onnistu.
Jos mies vaan makaa sohvalla, voi se olla hoikka muttei taattu lihaksikas. Ja sitäpaitsi, liikunta tekee hyvää. ei se oo mikään pakkosuoritettava jotta näyttäisi hyvältä vaan valinta terveyden puolesta.
 
timmimimmi
siihen pystyy vaikuttamaan, tosin silti emme ole miehien kanssa samalla viivalla.
Mies voi maata sohvalla 43v ja olla timmi kuin veistos naiselle se ei onnistu.
Eipä ole onnistunut tämä moneltakaan mieheltä, mukaanlukien omani. Sen sijaan tiedän kyllä monia luonnostaan hoikkia naisia. Summa summarum: eiköhän kyse siis ole yksilöllisistä eroista eikä sukupuolesta, jos sohvalla makaamalla pysyy hoikkana. Ja kuten Tiibii sanoi, niin kyse on lihaksista ja terveydestä.
 
"nuuh"
Harrastan moottripyöräilyä-naiset. Tarkoittaa että istuvat uusiokierrosukon kyydissä, osaavat roikottaa kypärää kyynärtaipeessa ja yamaha goretexissä on liian pitkät hihat.
 
"ymmi"
Tehytukka: niskasta lyhyt,ehkä hieman taivutetut latvat ja/tai kananperse,etuhiukset pidemmat, tai ainakin jonkinlainen etukiehkura, mahdollisesti värjätty muulla värillä kuin muut hiukset? Yleisväri punertava?
Menikö sinne päinkään?
 
.....
Jos mies vaan makaa sohvalla, voi se olla hoikka muttei taattu lihaksikas. Ja sitäpaitsi, liikunta tekee hyvää. ei se oo mikään pakkosuoritettava jotta näyttäisi hyvältä vaan valinta terveyden puolesta.
Se ei silti poista sitä faktaa että naisilla lihasten häviäminen ja rasvan kertyminen lisääntyy selkeästi enemmän kuin miehillä iän myötä.
Joten lähes aina mies on paremmassa kunnossa kuin vastaavan ikäinen nainen jos aktiivisuustaso on samaa luokkaa.
 

Yhteistyössä