The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30410119:
Oi, tänään on kyllä kaikki menny niin nappiin :) Ja sain rivarikämpän! Pääsen muuttaa tän kuun lopussa :) Ainut iso miinus on et siinä on sähköpatterit.. mut keittiös kuitenkin vanha puuhella, ja jos se toimii sillähän mää aina tuun lämmittään, peruslämmöt vaan päällä :)
Puuhella :heart: minun uudessa kodissa on oltava leivinuuni, mutta puuhella ja varaava takka yhdistelmäkin käy. Tai pönttöuuni :heart: :heart: ne tuo kodin tuntua!
 
Kylläpä löysin paikan tehdä yövuoroja. 80 asukasta vuoteessa vaipoissa plus pitää kääntää. Kahdesti yössä vaipat ja kääntö plus tarkastelu kerrokset tekee 7km ees taas hönttäystä, 10h jaloilla, 160 vaippaa... Tuntuu jaloissa ja selässä vieläkin vaikka aamulla klo 7:05 loppui vuoro..
 
Kylläpä löysin paikan tehdä yövuoroja. 80 asukasta vuoteessa vaipoissa plus pitää kääntää. Kahdesti yössä vaipat ja kääntö plus tarkastelu kerrokset tekee 7km ees taas hönttäystä, 10h jaloilla, 160 vaippaa... Tuntuu jaloissa ja selässä vieläkin vaikka aamulla klo 7:05 loppui vuoro..
Maraton on nelkytkaks kilsaa ja jotkut treenaa siihenkin?
 
Oli pakko mitata, 97cm on puolikas. Se on kyllä jo yli puolet mun pituudesta, jaiks.


Käytiin muuten tänään kaupungilla, ajattelin että ostan sille uudet kevyet ulkoiluhousut kun vanhat alkoi käymään pieneksi. Vanhat pöksyt oli kokoa 98. Ostin uudet housut, myös kokoa 98, ja niissä on vielä kasvuvaraakin. Vähänkö heittelee koot eri merkkisissä vaatteissa :D
 
Viimeksi muokattu:
Niitten ei tarvii matkalla käännellä ja nostaa 80 ihmistä joista puolet on lähemmäs satakilosia..
Viel vuonna miekka ja kirves pari duunikaveria olivat kovasti sitä mieltä, et kaltaiseni röökaava juoppo ei pysty juoksemaan sitä maratonia.

Mä löin vedon tiskiin, et jos hankitte mulle lenkkitossut ja huolehditte siitä, et matkalla on tarjolla muutakin kuin mustikkasoppaa, niin nou problem.

Kukaan ei tarttunut vetoon, koska tohon maailmanaikaan mä olin vielä jokseenkin huippukuntoinen hullu.
 
Viel vuonna miekka ja kirves pari duunikaveria olivat kovasti sitä mieltä, et kaltaiseni röökaava juoppo ei pysty juoksemaan sitä maratonia.

Mä löin vedon tiskiin, et jos hankitte mulle lenkkitossut ja huolehditte siitä, et matkalla on tarjolla muutakin kuin mustikkasoppaa, niin nou problem.

Kukaan ei tarttunut vetoon, koska tohon maailmanaikaan mä olin vielä jokseenkin huippukuntoinen hullu.
Oon sen maratonin kiertänyt alle neljän tunnin.
 
Kiinteistöhuollon palikat olivat jälleen näyttäneet osaamistaan. Tällä kertaa unohtaneet laittaa saunan päälle. Minä NIIN mieleni pahoitin :O
 
...ohhoijjaa...kylläpä elo hellii :heart:

..ipanat saunotettu ja itekin pääsin nauttimaan rauhassa löylyjen lämmöstä...iltapalaa syödessä pulista pupatettu ja nyt köllötellään melkolailla raatoina kaikki ympäriämpäri soffia ja ainakin toisella silmällä ja korvalla katellaan ja kuunnellaan Vain Elämää :)

Ei huonoo, ei huonoo ollenkaan...ihanaa perjantai- iltaa kaikille :wave: :kiss:
 
IhQ
Ja taas se Vain elämää menee ohi..onneks nauhalle mut silti.
Eipä miulla varmaan olis aikaa sitä nyt ajatuksen kans kattoakaan kun lapset vimmaa viel, ottaa iltapalaa ja ovat menossa pisulle ja pesulle ja ja ja..
 
Muuten - oliko meillä vähänpaljon lunta aamulla, oliko :O :O :D!!

Ja oliko muuten livakkata, meinasin heti alkajaiseksi heittää itteni tyylikkäästi selälleni tossa ulkorappusilla, kun sulavan notkeasti ajattelin puolihuolimattomasti harpata askelmat :snotty: - oli taas ilmatila täynnänsä käsiä ja jalkoja ja kikkuraa ja lentävää lapasta :D

Auton tykönä sitten piti ihan pysähtyä viettämään hiljaista hetkeä....syvään huokaista ja henkästä että missähän se harja mahtoikaan sijaita tässä vaiheessa aamukiirettä tuota reinoperttiä.... Ja juu, eihän se tietenkään ollut siinä käden ulottuvilla vaan - kappasta vaan - takahutlarin taaimmaisessa nurkkauksessa kaikkien uimarenkaiteen ja lötköpötköjen sekä lumilapion ja lasinpesuneste- ja öljypullojen seurassa :snotty: :ashamed: :D

Mutta on se vaan niin ihanaa toi lumi - ekat lumiukotkin on tehtynnä :heart:!
 
"ihmettelen"
Voisiko joku valaista mulle miks Paula halusi välttämättä valehdella että tuo duettopäivä oli juhannuksena? Kuvaukset oli 8.-15.6 ja monet esiintyjistä taisi olla juhannuksena jo omilla keikoillaan. Aito ohjelma, ja pyh. Hyvää musiikkia toki
 
Ja taas se Vain elämää menee ohi..onneks nauhalle mut silti.
Eipä miulla varmaan olis aikaa sitä nyt ajatuksen kans kattoakaan kun lapset vimmaa viel, ottaa iltapalaa ja ovat menossa pisulle ja pesulle ja ja ja..
Ajan kanssa sitten kattelet ja fiilistelet tuonnempana :) - mä yritän tässä seurata sitä kaiken ympärillä tapahtuvan härdellin keskellä

Ihan ehkä kaikkein fiksuinta ei ollutkaan laittaa iltapalan iltapalaksi nuille pikkusia jätskiannoksia :snotty:...:D
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä