Tässä muru on 3pv ikäinen <3!

[QUOTE="vieraana";30410195]Noh, mä olen milanna ollut tällä palstalla kauemmin kuin sinä ja lukenut kyllä sun elämästä jo vuosia... Turhaa väittää, että jutut on tuulesta temmattuja. Itse olet elämääsi täällä levitellyt aika avoimesti jo monia vuosia. Oletko kuullut koskaan sanontaa, että "sitä niittää, mitä kylvää"? Sulle on sanottu jo vuosia vuosia sitten, kun sulla meni lujaa juhlapuolellakin ja sillon jo palstaväki oli vähän huolissaan, kun mummu hoiti muksut, kun sinä bailasit, että kannattasko pitää suu supummalla? Ja minä vastasin tuolle yhdelle, joka kysyi, että onko sillä väliä, kenen lapsi se on... Mutta kun tällä tabletilla ei saa lainattua, että menis kommentit oikeaan kohtaan.[/QUOTE]

Et ole tosissaan :D. Mummiko hoiti mun lapsia kun bailasin? Kenen vielä pitäisi hoida lapsia? Miten kenelle kuuluu kuka hoida meidän lapsia ja milloin kunhan vaan ne saa hyvän hoidon? Kyllä mummi hoitaa ne jatkossakin, lähdemme me bailamaan, töihin tai matkoille ;) ja mun äiti on hieno apu meille joka asiassa. P. S. Mun äiti hoiti tänään 4 lasta kun kävimme vähän ostoksilla, kamala eikö? Mun äidillä jopa oma huone meidän talossa ja hän joskus asuu täällä, nyt ainakin melkein kuukaus putkeen meillä kun vauva tuli maailmaan, saan rauhassa parantua synnytyksestä, hoida työt ja muut asiat ja et usko myös se toimii aika hyvin ja meillä kaikki asiat kunnossa :). Enkä minä akka käynyt kuule toisella puolella maailma mukuloita tekemässä, ei minun tarvitse lapsia tehdä muualla kun täälläkin he helposti tulevat.

viaras
[QUOTE="vieraana";30410195]Noh, mä olen milanna ollut tällä palstalla kauemmin kuin sinä ja lukenut kyllä sun elämästä jo vuosia... Turhaa väittää, että jutut on tuulesta temmattuja. Itse olet elämääsi täällä levitellyt aika avoimesti jo monia vuosia. Oletko kuullut koskaan sanontaa, että "sitä niittää, mitä kylvää"? Sulle on sanottu jo vuosia vuosia sitten, kun sulla meni lujaa juhlapuolellakin ja sillon jo palstaväki oli vähän huolissaan, kun mummu hoiti muksut, kun sinä bailasit, että kannattasko pitää suu supummalla? Ja minä vastasin tuolle yhdelle, joka kysyi, että onko sillä väliä, kenen lapsi se on... Mutta kun tällä tabletilla ei saa lainattua, että menis kommentit oikeaan kohtaan.[/QUOTE]

LOPETA NYT JO! Anna Milannan elää omaa elämäänsä. Jos hän on joskus bailannut, niin so what? Ei kai se sulle kuulu?

Tilanne on nyt se, että Milannalla on neljä ihanaa lasta ja sille sinä et voi mitään.

Ole nyt ihan vaan huolissasi omista asioistasi, kun niissä taitaa olla pajon korjattavaa. :D

LOPETA NYT JO! Anna Milannan elää omaa elämäänsä. Jos hän on joskus bailannut, niin so what? Ei kai se sulle kuulu?

Tilanne on nyt se, että Milannalla on neljä ihanaa lasta ja sille sinä et voi mitään.

Ole nyt ihan vaan huolissasi omista asioistasi, kun niissä taitaa olla pajon korjattavaa. :D
Varma katkera vieras ikinä ei pääse bailamaan :). Mun pakko muista ilmoita täällä heti kun pääsen bailamaan seuraavaksi. Paitsi se varma tapahtu aikaisintaan kevällä, kun on laihdutus projekti päällä ja muut työt, kokoukset, lasten harrastukset ja vauveli pikkasen aika menee nyt siihen tai oikeasti aikataulu jo valmiiksi tehty ;D

"vieraana"
En mä ole katkera, enkä kateellinen, vaan ihmettelen noita lapsenteon "motiiveja". Miksi tehdä lapsia, jos ei niitä ehdi hoitaa? Mä olen sentään tehnyt lapseni sillä ajatuksella, että huolehdin niistä itse, enkä kasvatuta äidilläni. Pitäskö mun siis olla kateellinen tuosta kylmästä luonteesta, jolla pystyy "hylkäämään" lapsensa hoitajan kasvatettavaksi heti kun se on syntynyt? Sori, että mun luonne ei anna sellasta periksi. Mulla on pikkuisen eri tärkeysjärjestys ja todellakaan en tuollasta kylmäkiskoisuutta omia lapsiaan kohtaan pysty ymmärtämään.

"huoh"
Oon samaa mieltä noiden vieraiden kanssa. Toki jos on tapana itsekin työntää muksut joka paikkaan hoitoon niin ei osaa paheksua tuollaista... Mun mielestä niitä lapsia tehdään just sen verran kun itse kykenee hoitamaan.

[QUOTE="vieraana";30410281]En mä ole katkera, enkä kateellinen, vaan ihmettelen noita lapsenteon "motiiveja". Miksi tehdä lapsia, jos ei niitä ehdi hoitaa? Mä olen sentään tehnyt lapseni sillä ajatuksella, että huolehdin niistä itse, enkä kasvatuta äidilläni. Pitäskö mun siis olla kateellinen tuosta kylmästä luonteesta, jolla pystyy "hylkäämään" lapsensa hoitajan kasvatettavaksi heti kun se on syntynyt? Sori, että mun luonne ei anna sellasta periksi. Mulla on pikkuisen eri tärkeysjärjestys ja todellakaan en tuollasta kylmäkiskoisuutta omia lapsiaan kohtaan pysty ymmärtämään.[/QUOTE]

Etkö tajua että se on sun päässä ettei kukaan meistä lapsia hoida tai ei halua hoida. Olen siksi yrittäjänäkin että saan hoitaa lapsia ja saan pitää hauska lasten kanssa. Minulla on sekä neljä ihana lasta että ura ja asiat muutenkin kunnossa kaikin puolin. Jos sinulla on aika ihmetellä toisten asioista et kai ole tarpeeksi oman perhen kanssa. Itse ainakin sen verran kiireinen usein että en muista milloin minulla on ollut aika seurata tai ihmitellä mitä joku muu tekee. Ei edes palstalaisista tietoa eikä hajuakaan mitä kuka tekee, kun hyvin harvoin minulla on vielä aika lukea muita aloituksia, syy on katso iso perhe ja työt :).

• Tykkää
Reactions: honeybooboo
[QUOTE="huoh";30410300]Oon samaa mieltä noiden vieraiden kanssa. Toki jos on tapana itsekin työntää muksut joka paikkaan hoitoon niin ei osaa paheksua tuollaista... Mun mielestä niitä lapsia tehdään just sen verran kun itse kykenee hoitamaan.[/QUOTE]

Yksi levittää paskan ja muut kanat kaakattavat :), säälimäistä.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
"huoh"
Yksi levittää paskan ja muut kanat kaakattavat :), säälimäistä.
Kuule, säälittävämpää on tyrkätä lapset muualle hoitoon heti syntymän jälkeen. Koita nyt perhana painaa sinne tyhjään päähäs ettei kaikki ole sun kanssa samaa mieltä asioista. Olet itsestäs jo niin kauan kuin mä oon täällä palstaillut (4v) antanut niin vinksahtaneen kuvan ettei ole tosikaan. Levittelet perheesi yksityisasioita ja sitten kitiset kun niitä joku kaivaa esille ja mainitsee niistä. Kelaa nyt vähän, jaat keskustelupalstalla vauvasi kuvia, olet jakanut myös yrityksiesi linkkejä ja niin paljon kaikkea muuta että täällä oli teidän kotiosoite nähtävillä. Ei jumalauta miten hölmö ihminen voi olla ! Sitten vielä uhkailet poliiseilla kun niitä asioita kaivetaan vanhoista ketjuista. Viimeksi kun jaoit vauvasi kuvan, sanoin jo silloin että kuka tahansa sekopää on voinut sen tallentaa itselleen ja ties mitä keksii. Vähän niitä valoja sinne päähän niin hyvä tulee !

Siinä ei ole mitään pahaa että on kunnianhimoinen ja haluaa menestyä mutta vois vähän miettiä kuitenkin lapsiakin kun ilmeisesti ette ole ehkäisystä kuulleet...

nohh
[QUOTE="vieraana";30410281]En mä ole katkera, enkä kateellinen, vaan ihmettelen noita lapsenteon "motiiveja". Miksi tehdä lapsia, jos ei niitä ehdi hoitaa? Mä olen sentään tehnyt lapseni sillä ajatuksella, että huolehdin niistä itse, enkä kasvatuta äidilläni. Pitäskö mun siis olla kateellinen tuosta kylmästä luonteesta, jolla pystyy "hylkäämään" lapsensa hoitajan kasvatettavaksi heti kun se on syntynyt? Sori, että mun luonne ei anna sellasta periksi. Mulla on pikkuisen eri tärkeysjärjestys ja todellakaan en tuollasta kylmäkiskoisuutta omia lapsiaan kohtaan pysty ymmärtämään.[/QUOTE]

Lopeta jo.

"Mies.."
[QUOTE="nuuh";30410496]Minkäs ikäisenä se edellinen äpärä jätettiin pariksi kuukaudeksi hoitoon kun sylitanssija lähti Mexicoon kondyloomatohtorille?[/QUOTE]

Ei jumalauta miten sairasta sakkia täällä on! Kuinka huonosti omien asioiden täytyy olla että kirjoittelee tälläistä paskaa..

• Tykkää
Reactions: Kirspe
"vieraana"
Oot vissin uusi tällä, kun et tiedä tästä kuuluisasta tohtorista mitään.... ;) Ja kyllä, silloin oli myös lapset viikkoja muiden hoteissa. Ei ole mitään sontaa. Kuten jo on sanottu, täällä on moni seurannut ap:n hyvinkin avoimia edesottamuksia vuosikausia, joten turha itkeä, että ne välillä pullahtaa pinnalle... Itsepä on asioitaan halunnut meille jakaa.

"Mies.."
[QUOTE="vieraana";30410601]Oot vissin uusi tällä, kun et tiedä tästä kuuluisasta tohtorista mitään.... ;) Ja kyllä, silloin oli myös lapset viikkoja muiden hoteissa. Ei ole mitään sontaa. Kuten jo on sanottu, täällä on moni seurannut ap:n hyvinkin avoimia edesottamuksia vuosikausia, joten turha itkeä, että ne välillä pullahtaa pinnalle... Itsepä on asioitaan halunnut meille jakaa.[/QUOTE]

Mitä helvettiä se sulle kuuluu miten ihmiset elää elämäänsä? Veikkaan että sullakin on hivenen ongelmia, ei terve ihminen tee noin.

"huoh"
[QUOTE="Mies..";30410561]Ei jumalauta miten sairasta sakkia täällä on! Kuinka huonosti omien asioiden täytyy olla että kirjoittelee tälläistä paskaa..[/QUOTE]

Ihan totta tämä on. Milanna on entinen strippari ja niitäkin kuvia täällä on nähty... Lapsia tehdään ja jätetään hoitoon pitkiksi ajoiksi. Äitiyslomaa pidetään se aika kun ollaan sairaalassa. Sen jälkeen töihin ja lapset omalle äidille. Myöskin sen todella pitkän mexicon matkan ajan lapset olivat suomessa kun Milanna halunnu HPV rokotteen. Edellisen lapsen synnyttyä piti puoleksi vuodeksi lähteä ulkomaille mutta siitä ei mitään onneksi tullut...
Yrityksiä perustetaan miehen rahoilla ja heti menee konkkaan. Miehenkin firma ajettu konkkaan ja talo on tuomarilla myynnissä (ilmeisesti huutokaupattavana) Lapsien kuvia jaellaan täällä sekä omia biletyskuvia jatkuvasti. Aina puhuu täällä kuinka on lähdössä bilettämään tai ulkomaille jne. Milanna osoitekin on saatu selville sekä kaikki nimitiedot yms.
Vieläkö ihmettelet tätä paskamyrskyä ?

Mies....
[QUOTE="huoh";30410652]Ihan totta tämä on. Milanna on entinen strippari ja niitäkin kuvia täällä on nähty... Lapsia tehdään ja jätetään hoitoon pitkiksi ajoiksi. Äitiyslomaa pidetään se aika kun ollaan sairaalassa. Sen jälkeen töihin ja lapset omalle äidille. Myöskin sen todella pitkän mexicon matkan ajan lapset olivat suomessa kun Milanna halunnu HPV rokotteen. Edellisen lapsen synnyttyä piti puoleksi vuodeksi lähteä ulkomaille mutta siitä ei mitään onneksi tullut...
Yrityksiä perustetaan miehen rahoilla ja heti menee konkkaan. Miehenkin firma ajettu konkkaan ja talo on tuomarilla myynnissä (ilmeisesti huutokaupattavana) Lapsien kuvia jaellaan täällä sekä omia biletyskuvia jatkuvasti. Aina puhuu täällä kuinka on lähdössä bilettämään tai ulkomaille jne. Milanna osoitekin on saatu selville sekä kaikki nimitiedot yms.
Vieläkö ihmettelet tätä paskamyrskyä ?[/QUOTE]

Paskamyrskyä? 1 häiriintynyt trolli ei ole paskamyrsky ;)

Milannalla on munaa sitä paitsi pikkasen enemmän kuin jollain vitun harmaa varpusella..

"vieraana"
Niin, "munaa" kaikkeen muuhun, paitsi omien jälkeläistensä hoitoon. "Munaa" on kyllä mm. käyttää surutta hyväksi muita, mutta ei ole "munaa" kuitenkaan ottaa vastuuta tekemisistään ja varsinkaan lapsistaan.

"Mies.."
[QUOTE="vieraana";30410674]Niin, "munaa" kaikkeen muuhun, paitsi omien jälkeläistensä hoitoon. "Munaa" on kyllä mm. käyttää surutta hyväksi muita, mutta ei ole "munaa" kuitenkaan ottaa vastuuta tekemisistään ja varsinkaan lapsistaan.[/QUOTE]

Koita elää vaihteeksi omaa elämää jos vaikka helpottaisi :) Tuollainen on jokseenkin häiriintynyttä.

nohh
[QUOTE="huoh";30410652]Ihan totta tämä on. Milanna on entinen strippari ja niitäkin kuvia täällä on nähty... Lapsia tehdään ja jätetään hoitoon pitkiksi ajoiksi. Äitiyslomaa pidetään se aika kun ollaan sairaalassa. Sen jälkeen töihin ja lapset omalle äidille. Myöskin sen todella pitkän mexicon matkan ajan lapset olivat suomessa kun Milanna halunnu HPV rokotteen. Edellisen lapsen synnyttyä piti puoleksi vuodeksi lähteä ulkomaille mutta siitä ei mitään onneksi tullut...
Vieläkö ihmettelet tätä paskamyrskyä ?[/QUOTE]

Paskamyrskyä? Lopeta nyt jo. Lopeta. Lo-pe-ta.

"huoh"
Ja miten niin yksi harmaa ? Mun mielestä tässä ketjussa on 2 tai kolme jotka eivät pidä milannan touhuja järkevinä. Vai että harmaa varpusia ollaan... :D Mä ainakin pidän elämästäni ja olen siihen tyytyväinen. Nuo viime päivien uutisoinnit teiniäitiydestä nostaa vaan karvoja pystyyn kun väitetään ettei nuori äiti voi olla hyvä äiti vaikks jotkut muoret äidit ovat parempia äitejä kuin vanhemmat äidit... ja tässäkin sen huomaa. Mikäli oikein muistan milanna on lähemmäs 30v ellei ylikin ja silti tiedän monta paljon nuorempaa äitiä joilla on kunnon ammatti ja lapsia niin plajon kuin jaksavat itse hoitaa eivätkä tyrkkää muualle.

Yhteistyössä