The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä heräsin ko puolikas seiso mun yöpöydällä leikkimässä sälekaihtimilla ja sit kuulu kiljasu että "äiti tule katsomaan lunta! Täällä onnpaljon lunta!"

Yhyy mun kurkussa on varmaan piikkisika kun sattuu, ja nokka on ihan tukossa. Hyvää marraskuun ainoaa lapsivapaata viikonloppua mulle :heart
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
Kyl taas saa ihmetellä rakaan eksmieheni järjen juoksua. Tai siis, juoksemattomuutta. Sovittiin että hän tulee suoraan töistä hakemaan pojan, ja pääsevät sitten illaksi Tampereelle. Tänään kun heräsin maa valkoisena ja hoksasin kysyä onko ne talvirenkaat jo vaihdettu, niin eipä tietenkään kun "ei vielä eilen näyttänyt siltä että lunta satais." Huokaus.
 
Huomenta!

Kiraffille paranemisia.
Likka tuli repimään mua sängystä ylös hokien "Äiti joko mennään ulos, mennään ulos, äiti joko mennään ulos" :D
Tytön tuntien tulee mahdoton poru kun tuo sulaa pois :D
 
Mulla tulee mahdoton poru ko joudun ottamaan ämpärin yökylään. Sillä menee renkaidenvaihto ja tänne saapuminen niin myöhään että fiksumpaa on jos ne lähtee ajelemaan tästä aamulla, ettei puolikkaan tartte ihan yötä myöten istua autossa.

Ärsyttää ettei voi ajatella asioita yhtään pitemmälle.
 
Mulla tulee mahdoton poru ko joudun ottamaan ämpärin yökylään. Sillä menee renkaidenvaihto ja tänne saapuminen niin myöhään että fiksumpaa on jos ne lähtee ajelemaan tästä aamulla, ettei puolikkaan tartte ihan yötä myöten istua autossa.

Ärsyttää ettei voi ajatella asioita yhtään pitemmälle.
eikait siinä rengassouvissa mene nuorelta ja rivakalta mieheltä puolta tuntia kauempaa
 
Voi jee kun talvi yllätti TAAS autoilijat :D

Ukko sai eilen kyyditä kesärenkaisia töistä kotiin,
ja tänä aamuna jo soi puhelin että saiskos kyydin kun ei uskalla lähteä ajamaan.

Jos sitä lunta eilen illalla oli 10cm ja sade vaan jatku,
niin ei kai se siitä mihinkään yön aikana häviä...
 
eikait siinä rengassouvissa mene nuorelta ja rivakalta mieheltä puolta tuntia kauempaa
No ämpäriltä siihen voi mennä hyvinkin vaikka pari tuntia....

Mutta alkuperäsenkin aikataulun mukaan ne olis ollut vasta yhdeksän jälkeen illalla Tampereella, siihen renkaanvaihtoonkuluva aika päälle, ja ottaen huomioon että puolikas on heränny 7.30 eikä nuku enää päiväunia, niin tulis turhan pitkä päivä poitsulle.

Ehotin kyllä jos se olis tullut vasta aamulla hakemaan, mutta kauhee mikä pettymys siitäkin tulis ko puolikas on koko viiko odottanu perjantaita että isi tulee, niin ehkä mä ajattelen lapsosta ja nielen kiukkuni..
 
Leikkipuistossa oli eräs mummeli ulkoiluttamassa lapsenlapsiaan. Höpöteltiin kauheesti kaikkea, oli tosi ihana muori. Lapsetkin oli suloisia, ja vähän ehkä sydän pakahtui kun tää naapurissa asuva kolmevee tuli mun tykö ja sano että "äiti, voisitko sä pistää tän pipon mulle päähän?"

Awwwwww, kuin söpö.
 
Hei ketjuun ja mukavaa perjantaita. :wave:
Onko kahvikirahvi sairas ? :hug:

Täällä oli satanut yöllä lunta ja jippii mä myöhästyin n 8-10 minuuttia lääkärissä.
Tajusin vasta 7.30 etten kerkiä ajoissa lääkäriin klo 8 bussilla, aika oli klo 8.15.
Äkkiä kuteet niskaan ja yritin ehtiä 7.40 lähtevään bussiin, enpä ehtiny. :headwall:
Ja eikun kotiin, pari lusikallista aamupalaa ja yritin soittaa tk:n että myöhästyn 10 minuuttia tietysti kukaan ei vastaa,juoksen taas pysäkille seuraavaan bussiin ja bussi tulee 6 minuuttia myöhässä, bussista soitan tk:n toimistoon, että myöhästyn 10 minuuttia ja onneksi nyt vastas puhelimeen ja lääkäri sai tiedon myöhästymisestä.

Tulipas pitkä stoori :D
 
Ei tartte kuntojumpata tänään!
Pulkkamäkeily hoiti sen puolen.

Likalla oli vaikeuksia kiivetä jyrkkää rinnettä ja jouduin joka kerta juokseen apuun,
Ja jossain välissä se keksi kuin kivaa ja kätevää on kun äiti vetää pulkalla mäen ylös.
Huh heijjaa tuon 18kg kun pulkassa kiskoo liukasta ja pirun jyrkkää ylämäkeä sen kolmannenkymmenennen kerran, alkaa jo posket vähän punottaa :D
Ja jalat huutaa hoosiannaa!

Ja en mie raatsinut kieltäytyä, toisella oli niin kivaa etten muista koska oisin kolme veen nähny noin riemukkaana :)
 
Ei tartte kuntojumpata tänään!
Pulkkamäkeily hoiti sen puolen.

Likalla oli vaikeuksia kiivetä jyrkkää rinnettä ja jouduin joka kerta juokseen apuun,
Ja jossain välissä se keksi kuin kivaa ja kätevää on kun äiti vetää pulkalla mäen ylös.
Huh heijjaa tuon 18kg kun pulkassa kiskoo liukasta ja pirun jyrkkää ylämäkeä sen kolmannenkymmenennen kerran, alkaa jo posket vähän punottaa :D
Ja jalat huutaa hoosiannaa!

Ja en mie raatsinut kieltäytyä, toisella oli niin kivaa etten muista koska oisin kolme veen nähny noin riemukkaana :)
Herrasiunaa, puolikas on hädin tuskin 15kg. Tiiliskiviäkö syötät lapselles? :D
 
IhQ
:wave:
Huoh. Olipa päivä.

Ma aamuna olis autokoulun toisen vaiheen ajotunti, enkä saanu tänään siihen opeen yhteyttä että josko sen olis voinu vaihtaa. Olis varmaan kannattanu aiemmin olla yhteyksis mutta mie oon vaan tämmönen...aina välillä.

No, en oo ihan varma ootetaanko minuu töihin ma klo 8 vai sainko "luvan" mennä tonne ajotunnille. Sanoin siel siitä ajotunnista kyllä ja kun aiempien tietojen mukaan miulla piti olla "iltaviikko" ens viikolla niin ei siinä ollu mitään ongelmaa. Mutta niitä sit muuteltiinkin...
Ja nyt en tiä mistään mitään.
 
Mää mittasin itteni töissä ja mitassa oliki joku vika. Väitti mun lyhentyneen 1/2 senttiä. Aion ratkaista asian niin, etten enää koskaan mittaa itseäni :snotty:
Arvaas koska mä olen viimeksi käyny vaa´alla.
Mut on punnittu neuvolassa ja intissä ja sit tietty ottelupainot erikseen, mut todellakaan en tiedä nykyistä painoani. 70 on riittävän tarkka arvaus.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä