The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tää ei huuda eikä raivoa, mutta se tekee piruuksia ja kaikkia pieniä tuhmuuksia pitkin päivää. Kissan kiusaamisesta sängyllä hyppimiseen. Ruokailut on suoraan sanottuna ihan arsesta ja monena päivämä tekis mieli jättää ruoka kokonaan tekemättä.

Mutta onnels se lähtee huomenna isälleen, sit saadaan olla kokonaiset kolme viikkoa ihan kaksistaan ja seota tänne :D
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
Ja nädäviisaus on paha. Ja se et kehtaa vielä nauraa päin näköä kun näkee että äitiä ottaa päähän :kieh:


-Älä koske sinne, ne on äidin tavaroita
- Mitä siellä on?
- No ei oo sulle mitään, voitko nyt lopettaa.
- No mitäs täällä on sit SULLE?
 
no eihän ne likasia ole kun ne huuhtelee hyvin:stick:
Kahvikupin tai vesilasin ymmärrän, mutta muuten yök. Olin niin järkyttynyt ko yks mun luona vieraillut tyyppi vaan huuhtas kipon mistä oli syöny mysliä ja jugurttia ja pani kuivauskaappiin :x Mun luona puunataan harjan ja pesuaineen kanssa jokainen kippo käytön jälkeen.


Tosin nyt on tiskikone tässä asunnossa, mutta hinkkaan niitä silti vähän ite ensin :D
 
Kahvikupin tai vesilasin ymmärrän, mutta muuten yök. Olin niin järkyttynyt ko yks mun luona vieraillut tyyppi vaan huuhtas kipon mistä oli syöny mysliä ja jugurttia ja pani kuivauskaappiin :x Mun luona puunataan harjan ja pesuaineen kanssa jokainen kippo käytön jälkeen.


Tosin nyt on tiskikone tässä asunnossa, mutta hinkkaan niitä silti vähän ite ensin :D
en mä niitä nyt kaappiin laita puhtaiden kanssa enkä viikkotolkulla käytä,pari kolme päivää. tiesitkö et pesuaine on ihan täyttä turhuutta,ei se tee astioista yhtään puhtaampia kuin pelkällä vedellä peseminen?
 
En tiennyt, enkä usko.

Mutta kukin tavallaan, antakaa mun puunailla rauhassa :D
mulla on muuten varmaan joku siivousneuroosi, en osaa yhtään relata kun on muutama astia tiskipöydällä ja puolikkaan lelut huoneessa epäjärjestyksessä samassa laatikossa. Argh! Tuntuu että päivät kuluu sen perässä juosten ja siivoten.
 
En tiennyt, enkä usko.

Mutta kukin tavallaan, antakaa mun puunailla rauhassa :D
mulla on muuten varmaan joku siivousneuroosi, en osaa yhtään relata kun on muutama astia tiskipöydällä ja puolikkaan lelut huoneessa epäjärjestyksessä samassa laatikossa. Argh! Tuntuu että päivät kuluu sen perässä juosten ja siivoten.
ja antakaa mun juoda ja syödä pari päivää samasta ja huuhdella ne välillä,ei ne likasia ole ja pesen mä astiani muuten ihan aineella. ei niistä mun kipoista muiden tarvii syödä ja juoda.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä