Mullapas onkin nätein mekko ikinä tänään

• Viestiketjun aloittaja nättinä
  • Ensimmäinen viesti
vetävä mekko
Minä taas ostin ihan helskatin sexyn pikkujoulumekon itselleni. Saa nähdä kehtaanko edes laittaa sitä päälleni, kun lähden baariin pikkujouluaikaan. Varmaan on jono miehiä kuolaamassa vieressä, jos sen mekon laitan.

Punaista pitsiä, jossa koko selkäosa läpikuultava eli ei voi laittaa normirintsikoita. Pitäisköhän olla ilman vai laittaa sellaiset 'kumikupit'?

"a p"
Mä ostin tän kans pikkujouluun mut kun mennäänkin paikkaan jossa ei voi olla mekossa, niin on käytettävä arkena :D En mä koskaan ulos pääse kuitenkaan ;)

Lataan kuvan jonnekin, koht tulee

"Maarikka"
No onpa arkinen mekko jota olit suunnitellut pikkujouluihin. Ihan pieni vinkki, osta tukevammat rintaliivit niin vaate näyttää paremmalta sun päällä. Kiinnitä myös huomiota ryhtiin.

"a p"
[QUOTE="Maarikka";30403932]No onpa arkinen mekko jota olit suunnitellut pikkujouluihin. Ihan pieni vinkki, osta tukevammat rintaliivit niin vaate näyttää paremmalta sun päällä. Kiinnitä myös huomiota ryhtiin.[/QUOTE]

:) Pikkujouluihin tietenkin laittasin erilaiset asessorit, sukat ja kengät. Meillä on pieni ja arkinen toimisto, eikä sovi pukeutua mihinkään glitterpitsiunelmiin, pistäis vähän silmään :D Yleensä kaikki vain mustissa ja useimmiten housuasuissa.

Ja mun tissit on päässy nyt huonoon jamaan, ois käytävä alusvaateostoksilla. Oon laihtunu parin kuukauden aikana 6,5 kg ja taidanpa tästä hyvästä saada roikkutissit eli pushuppia ostamaan :(

nättinä
Oikein nätti mekko. Eikä liian juhlava töihin. Mennä arkena töihin bilemekossa on varmasti suurempi moka kuin mennä bileisiin arkimekossa. Mutta ap.n mekko kävis nätisti molempiin.

"a p"
On se nätti, mutta minä en mekkoa mistään hinnasta päälleni laittaisi :D
Joo samaa voin sanoa tosi monesta toisilla ihanista vaatteista :) Kaikki ei oo kaikille, vaikka kropallekin sopis niin ei sovi mielelle ;) Pitää kokea itsensä kotoisaksi vaatteissa jotka päälle pannaan. Se Trinny ja Susannah -muuttumisjuttu ois mun painajainen, ainakin kun katsoo mitä ne tekee ihmisille.

Mitä tarkottaa
[QUOTE="a p";30403979]Hyvä vinkki! Sit jos joskus pääsen tää päällä bailaamaan, niin vois just jotain neonpinkkiä vetästä koristeeks, ja muut asessorit samaa sarjaa... Pinkit helmet?[/QUOTE]

asesorit?

kiitoksia
Lisäasusteet. Tässä yhteydessä varmaankin kengät, laukku, meikki, sukkikset, korut jne...
Itse pidän mekosta ja vyöstä. Käyttäisin mielelläni itsekin, jos moiset minulla olisi.
vastauksesta voinkin josku sanoo toiselle miehelle ja höpistä asessoreista :) mut hei mistä se lause keksittiin eikä esi mvaan kuvailla niitä yktyiskohtaseti että mitä vai kuuluko se juuri kiire sanoihin johon liittyy monianisuus kumpaan gategoriaan teillä itsellä se menee? joo mekot on kyl aika usei nättei. ei ehkä sellaset harmaat jakkumekot mut väriä niin joo.

Lisäasusteet. Tässä yhteydessä varmaankin kengät, laukku, meikki, sukkikset, korut jne...
Asessori on kylläkin hovioikeudessa osaston vanhin esittelijä, joka on vastuussa laamannin kanssa osaston hallinnosta.

En todellakaan tiedä, miten tuo ap:n tapauksessa liittyy asusteisiin (accessoarer). Niin, asusteisiin. Niitä ovat laukut, huivit, korut, kellot, vyöt ja jalkineet. Sellaista sanaa, kuin lisäasusteet, ei ole olemassakaan.

voi ei
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30404683:
Asessori on kylläkin hovioikeudessa osaston vanhin esittelijä, joka on vastuussa laamannin kanssa osaston hallinnosta.

En todellakaan tiedä, miten tuo ap:n tapauksessa liittyy asusteisiin (accessoarer). Niin, asusteisiin. Niitä ovat laukut, huivit, korut, kellot, vyöt ja jalkineet. Sellaista sanaa, kuin lisäasusteet, ei ole olemassakaan.
Autismi on vahva tässä.

Yhteistyössä