imi katseen syvään mut tohon vyöhön laittaisin jonku neon punasen tuomaan lisää värikkyyttä?https://dl.dropboxusercontent.com/u/74645747/Kuva-otettu-5.11.2014-klo-10.17-%234.jpg
Ja ei sit tartte alkaa haukkua jos ei miellytä, se on MUSTA aivan ihana
Joo samaa voin sanoa tosi monesta toisilla ihanista vaatteista Kaikki ei oo kaikille, vaikka kropallekin sopis niin ei sovi mielelle Pitää kokea itsensä kotoisaksi vaatteissa jotka päälle pannaan. Se Trinny ja Susannah -muuttumisjuttu ois mun painajainen, ainakin kun katsoo mitä ne tekee ihmisille.On se nätti, mutta minä en mekkoa mistään hinnasta päälleni laittaisi
Hyvä vinkki! Sit jos joskus pääsen tää päällä bailaamaan, niin vois just jotain neonpinkkiä vetästä koristeeks, ja muut asessorit samaa sarjaa... Pinkit helmet?imi katseen syvään mut tohon vyöhön laittaisin jonku neon punasen tuomaan lisää värikkyyttä?
Lisäasusteet. Tässä yhteydessä varmaankin kengät, laukku, meikki, sukkikset, korut jne...Alkuperäinen kirjoittaja Mitä tarkottaa;30403991:asesorit?
vastauksesta voinkin josku sanoo toiselle miehelle ja höpistä asessoreista mut hei mistä se lause keksittiin eikä esi mvaan kuvailla niitä yktyiskohtaseti että mitä vai kuuluko se juuri kiire sanoihin johon liittyy monianisuus kumpaan gategoriaan teillä itsellä se menee? joo mekot on kyl aika usei nättei. ei ehkä sellaset harmaat jakkumekot mut väriä niin joo.Lisäasusteet. Tässä yhteydessä varmaankin kengät, laukku, meikki, sukkikset, korut jne...
Itse pidän mekosta ja vyöstä. Käyttäisin mielelläni itsekin, jos moiset minulla olisi.
Asessori on kylläkin hovioikeudessa osaston vanhin esittelijä, joka on vastuussa laamannin kanssa osaston hallinnosta.Lisäasusteet. Tässä yhteydessä varmaankin kengät, laukku, meikki, sukkikset, korut jne...
Autismi on vahva tässä.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30404683:Asessori on kylläkin hovioikeudessa osaston vanhin esittelijä, joka on vastuussa laamannin kanssa osaston hallinnosta.
En todellakaan tiedä, miten tuo ap:n tapauksessa liittyy asusteisiin (accessoarer). Niin, asusteisiin. Niitä ovat laukut, huivit, korut, kellot, vyöt ja jalkineet. Sellaista sanaa, kuin lisäasusteet, ei ole olemassakaan.