tuo everstilunntantiks maeikan armeijas.Lainaamatta mistään, Häyhällä oli Mosin- Nagan ja hän käytti avotähtäintä, koska kiikarin vuoksi olis tarttenu nostaa oma pää korkeammalle. Hän myös kasteli lumen edessään, että laukaus ei pölähdä ja piti lunta suussaan ettei hengitys höyryä.
Kaikkien mittapuiden mukaan ehdottomasti tehokkain koskaan missään. Ja kaikkien aikojen nopein ylennys suoraan korpraalista vänrikiksi.
Esimiehensä, "Marokon kauhu" Aarne Juutilaisen ei sit sotien jälkeen käyny olleskaan hyvin. Sotilaalle ei sotien jälkeen löytyny kierrätyshyötykäyttöä, joten ryyppäsi ittensä hengiltä.
Se sun Peppisi vissiin puuttuu?Tommoinen napsulautanen voittaa sipsipussin jokseenkin 100- 0.
Hyvä leffa, mukava soffa, napsulautanen, pari tsihiä...
Hetkinen, puuttuuko yhtälöstä jotain? Tätä pitää ihan miettiä.
Ihan mahtavaa! Mä olen tuntenut Santa Cruzin pojat nuta-ajoista asti, he on lähes kuin omia poikia mulle :heart:nyt on kyllä pakko ängetä pyssyjen ja tissien väliin.
Santa Cruz - Aiming High - YouTube
Mä just pari tunia sitten pyysin anteeksi ihan näppäimistöstäni johtuvia kirjoitsvirheitä.se on Mosin-Nagant
mun semmosessa on kehys vuodelta 1906 (Tula)
mut missä ne oli sit sotkeentunu?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30389348:Nyt on puhtaat tissit
Mä just pari tunia sitten pyysin anteeksi ihan näppäimistöstäni johtuvia kirjoitsvirheitä.
leikkien tiimellyksessämut missä ne oli sit sotkeentunu?
jaaha mä aattelin jotain kokkaus hommaa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30389370:leikkien tiimellyksessä
no onhan leipominenkin kokkaustajaaha mä aattelin jotain kokkaus hommaa.
no onhan leipominenkin kokkausta
leikkiessä pitäs kyllä rojut roiskia johkii muualle kuin rinnoilleAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30389370:leikkien tiimellyksessä
niin mut mä opetan lapselleni et ruualla ei leikitä.no onhan leipominenkin kokkausta
minkä ikänen sun laps on? tyär vai kolli?niin mut mä opetan lapselleni et ruualla ei leikitä.
tekevälle sattuuleikkiessä pitäs kyllä rojut roiskia johkii muualle kuin rinnoille
*vanhan joutavanpäivänen huomio*
tytär ja kohta 2v ja sanon näöin et 1 day one aloin ottaa sen sillain et selitän ja kerron mitä teen ilman epäloogisuuksia. tiiäkkö mitä nykyään tyyö siivoo ite jälkensä vie roskat roskiin ja istuu rauhallisesti ravintolassa about tunnion tottkait annan mennä ja touhottaa mut heti ekasta käskystä tottelee ja lopettaaa hommansa. rentoo mut on myös kurtii niin mä oon kasvattanu et on sääntöi.minkä ikänen sun laps on? tyär vai kolli?
kuulostaa hienolta, sulla on varmaan ihana tyärtytär ja kohta 2v ja sanon näöin et 1 day one aloin ottaa sen sillain et selitän ja kerron mitä teen ilman epäloogisuuksia. tiiäkkö mitä nykyään tyyö siivoo ite jälkensä vie roskat roskiin ja istuu rauhallisesti ravintolassa about tunnion tottkait annan mennä ja touhottaa mut heti ekasta käskystä tottelee ja lopettaaa hommansa. rentoo mut on myös kurtii niin mä oon kasvattanu et on sääntöi.
on siis sen perus ilme on hymy ja nauru ja rauhallisuus. tiiäkkö mikä oli kiva kuulla tuntemattomalta junassa et ei oo ikinä nähny noin rauhallista pikkasta paikoillaan. Noh sanoinkin et se on isis pikku tuumailija joka tulee voittamaan isänsä väittelyssä ja se on eka kerta ;Dkuulostaa hienolta, sulla on varmaan ihana tyär